Jump to content
vibor

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna

Recommended Posts

Może wina przeglądarki. U mnie nawet w telefonie taka możliwość jest

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mateusz14422 napisał:

To czemu u mnie nie pojawia się czat z konsultantem po zalogowaniu do ica?

Przecież masz gotowca w zakładce Napisz do nas. Wybierasz zmianę pakietu,wpisujesz treść i to wszystko.Na maila dostaniesz potwierdzenie wysłania wiadomości, więc masz podkładkę gdyby były jakieś niejasności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prośba o pomoc, nowa umowa w NC+ założona na paszport. Przyszedł czas na rejestrację w Moje NC+ i od razu problem, musi być PESEL albo NIP.

 

Pani z BOK mało pomocna, usłyszałem "nie da się" i osoba była bardziej zainteresowana wciśnięciem mi dodatkowych usług lub kanałów jak by nigdy nic (żenada...).

 

Możecie coś poradzić? Da się to jakoś przejść czy zostaje tylko cesja na inną osobę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na umowie nie masz nr PESEL? Jakie to ma znaczenie czy jest wpisany nr dowodu osobistego czy nr paszportu?

Edited by roberttosat
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na umowie jest tylko nr paszportu, PESELu nie ma.

 

I jak tu teraz zarejestrować się w Moje NC+...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Idż do punktu, wypiszesz potwierdzenie zgodności danych i wniosek o ich zmianę. Od razu będziesz mógł się zalogować.

Edited by Pawel1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nie doprecyzowałem: osoba, na którą jest umowa, nie ma nr PESEL gdyż jest z innego kraju UE i stąd tylko nr paszportu na umowie.

 

Czyli jedyny sposób na zarejestrowanie się w Moje NC+ to najpierw zmiana abonenta (cesja)?

  • Haha 4
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest mozliwosc korzystania z uslug w innej lokalizacji, niz ta z umowy? Chcialbym przeniesc swoj caly sprzet do innego mieszkania w tej samej miejscowosci. Czy musze o tym informowac nc+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korzystasz z usługi w dowolnym miejscu. W umowie nie ma przecież adresu instalacji anteny.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam wykupiony pakiet VIP+MAX , ale mam zakodowane kanały erotyczne takie jak: Blue Hustler, Red Light HD itp. Pisze , że mam wprowadzić kod PIN czterocyfrowy. Pytanie gdzie można znaleźć ten PIN? lub czy da się jakoś odkodować te kanały , czy one same się odkodują np. są dostępne od godziny 23 do 5 ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj PIN:0000 albo 1234. Możesz próbować różnych kombinacji ale któraś z tych powinna pasować.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnych do skorzystania z promocji nc+ z bankiem Credit Agricole zapraszam na PW.Można dodatkowo zyskać 50 zł łącząc promocję programu poleceń. Dzięki otrzymanemu kodowi od kolegi @shevchenko1987 od dzisiaj stałem się posiadaczem konta w w/w banku. Maksymalna kwota jaką można zyskać rośnie więc do 510 zł a jeszcze może dodatkowo wzrosnąć właśnie dzięki programowi poleceń. Warunki otrzymania premii są mega proste a otrzymaną premię od banku można spożytkować np. na podniesienie pakietu czy włączenie opcji dodatkowych. Posiadając więc goły pakiet Comfort+ czy Extra+ można na 18 miesięcy zyskać np.paczkę C+.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mogę polecić. Ale otwierając konto samemu z odpowiedniego linku można dostać 100 zł za otwarcie konta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www. credit-agricole.pl /amp/o-banku /aktualnosci/2019 /credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow

Usunąć spacje.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czy jest jakas opcja rozwiązania umowy 9 miesiecy przez zakończenie okresu minimalnego?

 

ewentualnie czy ktoś nie chciałby przejąć ode mnie abonamentu nc+ na 9 miesięcy z pakietem extra+ za 44.99 zł + 5zl dekoder premiumbox z nagrywarką

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, torre24 napisał:

www. credit-agricole.pl /amp/o-banku /aktualnosci/2019 /credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow

Usunąć spacje.

 

 

 

 

Przecież to jest to samo co poruszaliśmy w temacie dla stałych abonentów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym przestrzec przed nieuczciwością NCplus. W  czerwcu zawarłem umowę, korzystając z promocji na stronie internetowej o testowaniu oferty do 30 czerwca 2019. Ponieważ otrzymałem standardową umowę zgłosiłem mailem zastrzeżenia, że nie ma tam słowa o warunkach testowania. W odpowiedzi poinformowano mnie mailowo, że ze względu na krótki okres tej promocji nie przygotowywano specjalnej umowy, ale potwierdzono moja promocję testowania do 30 czerwca. Obecnie zadałem mailowo pytanie, czy mogę zamienić dekoder 4K Ultra na zwykły i w jaki sposób mógłbym dokonać zwrotu sprzętu do 30 czerwca, kurier, czy zwrot w punkcie, gdyby nie można było zamienić dekodera głównego. W odpowiedzi mailowej otrzymałem informację o braku możliwości zamiany oraz, że zawarłem zwykła umowę, NIE BYŁO żadnej promocji z testowaniem do 30 czerwca i mam standardowo 14 dni od dnia zawarcia na odstąpienie od umowy!!!!

Przykre to i szokujące, jak stracono też klienta na jeden z najwyższych pakietów. Omijać z daleka takie firmy!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...