Darek z Ozimka Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Mam takie pytanie. Czy w razie awarii dekodera ITI 5800SX muszę zwrócić dekoder z pudełkiem, czy bez? Tzn. czy nie dostanę kary za brak pudełka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 Pudelka nie trzeba. Zwracasz dekoder, pilot, zasilacz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 (edytowane) 16 godzin temu, przemek1234 napisał: Mam taką dzwiną sytuację. W pakiecie nie mam kanału FightBox HD. Mam dwa dekodery: pierwszy to 4K UltraBOX+ z kartą Cayman, drugi to WiFiBOX+ z kartą Cameleon. Na pierwszym z nich kanał działa mimo, że nie mam go w pakiecie. Myślałem, że to otwarte okno, ale na drugim nie działa. Czy ktoś ma coś podobnego? Robiłem parę razy ponawianie uprawnień i dalej to samo. Jedna karta (Cayman) ma uprawnienia, druga (Cameleon) nie ma. Jakieś babole w uprawnieniach na Caymanach. U mnie FightBox działał przez 2 lata w pakiecie start na kacie Cayman w module niebieskim. Teraz mam pakiet Extra i też działa. Wygląda na to że kanał jest dostępny w każdym pakiecie Kiedyś w kablówce miałem przez 3 lata kanały HBO HBO2 i HBO3 HD na 2 dekoderach, pomimo że nie miałem ich w abonamencie :-). No cóż, systemy tworzą ludzie, ludzie je programują, a i ludzie popełniają błędy. Myślę, że kanał przez to nie straci, bo i tak go nie oglądam. Nawet nie wiem, czy mam go na liście kanałów.... Obecnie chyba nie. Edytowane 27 Września 2020 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 26 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2020 16 godzin temu, przemek1234 napisał: Mam taką dzwiną sytuację. W pakiecie nie mam kanału FightBox HD. Mam dwa dekodery: pierwszy to 4K UltraBOX+ z kartą Cayman, drugi to WiFiBOX+ z kartą Cameleon. Na pierwszym z nich kanał działa mimo, że nie mam go w pakiecie. Myślałem, że to otwarte okno, ale na drugim nie działa. Czy ktoś ma coś podobnego? Robiłem parę razy ponawianie uprawnień i dalej to samo. Jedna karta (Cayman) ma uprawnienia, druga (Cameleon) nie ma. 2 miesiące temu też miałem taką samą sytuacje, tyle że to była karta Conax i na niej przez pomyłkę w pakiecie Start+ świeciła połowa kanałów z pakietu Extra+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Witam. Nowa umowa. Dekoder podłączony. Wszystko działa. Ile realnie trwa aktywowanie, aby można było oglądać TV? Można to jakoś przyspieszyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drawiec23 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) W ubiegłym tygodniu podpisywałem umowę. Po podłączeniu dekodera programy świeciły po upływie ok. 30 minut. Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Zależy, jeśli podpisałeś w salonie to do 30 minut. Jeśli zaś kurier to do momentu wprowadzenia umowy do systemu. Może być od razu, może być za 2-3 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) Opcja z kurierem. Można przyspieszyć dzwoniąc na infolinię? Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Nie przyspieszysz tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) @Martinos Musisz czekać, aż informacja o przesyłce trafi do centrali. Ja odbierałem w piątek o 16:00 od kuriera, a o 20:00 już działało. Masz tylko 1 dzień darmowy. Gdybyś zamówił 1 października to cały październik za darmo. Edytowane 29 Września 2020 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Jaka jest różnica w kanałach pomiędzy Optimum+ a Extra+? Przydałaby się taka porównywarka. Z jednej strony wpisuję pakiet A, z drugiej pakiet B i dostaję różnicę. I to taka porównywarka pomiędzy różnymi platformami, kablówkami czy streamingiem. Teraz, kiedy CP wprowadził nowe pakiety, byłaby jak znalazł. Może da się to zrobić w jakiś prosty sposób? Może ktoś się podejmie? Jeśli dobrze pamiętam to kiedy powstawało nc+, pojawiła się taka porównywarka. Ale jak szybko się pojawiła, tak szybko zniknęła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Na stronie Canal+ jest wykaz kanałów w poszczególnych pakietach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 (edytowane) 7 godzin temu, G2000 napisał: Jaka jest różnica w kanałach pomiędzy Optimum+ a Extra+? W Extra+ będziesz miał dodatkowo: Filmowe: AMC AXN Black AXN White BBC FIRST CBS Europa HD Epic Drama HD Kino TV HD Polsat Comedy Central Extra SciFi HD Dokumentalne: BBC Earth HD Discovery Science HD ID HD Lifetime HD Polsat Viasat Explore HD Polsat Viasat History HD Polsat Viasat Nature HD Informacyjne: BIZNES24 HD Muzyczne: MTV Live HD MTV Music 24 MTV Rocks Dla dzieci: BBC CBeebies Boomerang HD Nick Jr Nicktoons HD Sportowe: DTX Extreme Sports HD Golf Channel Motowizja HD Chyba niczego nie pominąłem. Robiłem sobie "porównywarkę pakietów" na użytek własny, kiedy nie było jeszcze pakietu OPTIMUM+ Edytowane 29 Września 2020 przez meckbar Usunięto Comedy Central HD, który jest w pakiecie Optimum+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 @meckbar Comedy Central jest w pakiecie Optimum+. W Extra+ jest Polsat Comedy Central Extra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 19 godzin temu, PawelTSW napisał: @Martinos Musisz czekać, aż informacja o przesyłce trafi do centrali. Ja odbierałem w piątek o 16:00 od kuriera, a o 20:00 już działało. Masz tylko 1 dzień darmowy. Gdybyś zamówił 1 października to cały październik za darmo. u mnie mija 24h bez aktywacji sygnału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 To idź do salonu zrobić zwrot w ciągu 14 dni i podpisz na miejscu to samo i będzie działać od ręki Jeśli dostałeś antenę to nie musisz jej zwracać- zawsze przechodzi na własność. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 23 minuty temu, Martinos napisał: u mnie mija 24h bez aktywacji sygnału... Zadzwoń na infolinię i zapytaj czy jest wszystko ok. Może trzeba sygnał ponowić. Spróbuj jeszcze dekoder zrestartować przez wyłączenie z prądu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Jak umowa przez internet to niestety nawet do 2 dni u mnie jak rok temu brałem na święta to dostałem przesyłkę coś koło 15 a kanały działały dopiero jakoś po pierwszej w nocy. 5 minut temu, polarnik29 napisał: Zadzwoń na infolinię i zapytaj czy jest wszystko ok. Może trzeba sygnał ponowić. Spróbuj jeszcze dekoder zrestartować przez wyłączenie z prądu. Dzwonienie na infolinie nic nie da bo dzwoniłem i nie mieli jeszcze aktywnej mojej. umowy i nic nie mogli zrobić... trzeba czekać niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Godzinę temu, polarnik29 napisał: Zadzwoń na infolinię i zapytaj czy jest wszystko ok. Może trzeba sygnał ponowić. Spróbuj jeszcze dekoder zrestartować przez wyłączenie z prądu. Dzwoniłem. Wczoraj i dziś. Za każdym razem mówią ze wszystko jest Ok i za kilkanaście minut ruszy. Dla mnie problemem jest to, że odstawiłem MR i dla rodziców jest nowa umowa. Dziś wyjeżdżam i pewnie zostaną bez TV. A w razie problemów będą się bujać bo już starsi i nie do końca są sami w stanie wszystko ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 @Martinos Jeszcze co mi przychodzi do głowy to założyć konto w Strefie Canal+ i sprawdzić tam numer dekodera i karty czy się zgadzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 nie da się przed aktywacjąl, próbowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 5 minut temu, polarnik29 napisał: @Martinos Jeszcze co mi przychodzi do głowy to założyć konto w Strefie Canal+ i sprawdzić tam numer dekodera i karty czy się zgadzają. wszystko sprawdzali na infolinii. 6 minut temu, _Artek_ napisał: nie da się przed aktywacjąl, próbowałem po zalogowaniu ja widzę nr karty itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Jak się już zalogowałeś to po prostu ponów uprawnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 3 minuty temu, _Artek_ napisał: Jak się już zalogowałeś to po prostu ponów uprawnienia robiłem. bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 30 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 No to musisz czekać ale już niedługo:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.