Mikizncplus Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 3 minuty temu, umek napisał: Zrobić jak zrobił Sky...w momencie gdy rozgrywki wrócą zaczną naliczać opłaty... Pamiętaj gdzie mieszkasz. W UK/Niemczech firmy po 3 dniach dostają ogromne dotacje dla przedsiębiorstw, u nas musisz wypisać trylion stron i udowodnić, wypełnić tabelki i zapytać czy można a jeśli tak to za miesiąc dwa czy rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Nie sadze by Sky dostał dotacje za Sky Sports.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) @Mikizncplus Co za porównanie z czapy. Nie zakłamiesz rzeczywistości o PC+ choćbym nie wiem jak byś się starał. To od fuzji platforma w stanie wojny z abonentami, nie pamiętam jednej dobrej decyzji dla abonentów. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) 19 minut temu, Mikizncplus napisał: Trochę Was nie rozumiem. Sytuacja jest nowa, nikt się jeszcze do tego nie ustosunkował, nie był na to przygotowany. Ale idąc Waszym tokiem rozumowania załóżmy, że operator stwierdzi że zawiesi opłaty za kanały sportowe, a co w momencie jak ligi postanowią wznowić rozgrywki w okresie wakacji? Idąc z tą myślą operator powinien naliczyć Wam wtedy podwójnie co pewnie wiązałoby się z Waszym ogromnym oburzeniem. Sytuacja trwa już prawie miesiąc i wszyscy (sklepy, serwisy streamingowe, telekomy, stacje telewizyjne/radiowe itd) dostosowują się do niej na bieżąco. No ale mówimy o platformach z których jedna już prawie rok robi "rebranding", a tak "innowacyjną" usługę jak Netflix udostępniła po wielu zapowiedziach na aż jednym modelu dekodera i o drugiej co od kilku lat nie jest w stanie wdrożyć nowego systemu billingowego... Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert03 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Sytuacja jest nowa dla wszystkich. Ale prawnicy już znają odpowiedz na Wasze wątpliwości. Dla prawa nie jest ważne co kto myślał, obiecał słownie, na stronie www czy jakie emocje kimś kierowały przy podejmowaniu decyzji i podpisaniu umowy. Nie ważne co klepie konsultant przez telefon... on tam może bajki opowiadać. Ważne jest tylko to co jest napisane w umowie pomiędzy operatorem a klientem i to pod czym klient złożył podpis. A w umowie jest napisane że klient ma dostęp do określonych - wymienionych z nazwy kanałów. Więc w myśl umowy nie ma żadnego powodu do tego aby operator stosował jakieś ulgi i zniżki. Ponieważ kanały dostępne w umowie są dostępne na ekranie operatora i nadają program zgodny z ich profilem. Koniec tematu. Żaden sąd ani prawnik tego nie podważy. Umowa jest wiążąca, operator się wywiązuje. Ostatnio moja znajoma postanowiła zostać abonenetem platformy Canal +. Przeczytała na stronie www że jak wykupi pakiet Extra+ to ma do 3 miesięcy gratis. No to zamówiła kurierem sprzęt (2 dekodery, antenę), kurier wszystko przywiózł w 7, czy 8 dniu miesiąca, wraz z umową. Umowę podpisała na 24 miesiące zainstalowała ogląda i.... W kolejnym miesiącu otrzymała rachunek.... Dzwoni do Canal +, pisze reklamacje.... że było powiedziane że mają być 3 miesiące gratis.... Canal + otwiera umowę a w podpisanej umowie nic takiego nie ma więc sprawa odrzucona, podpisałaś kobieto to płać. Efekt z tego taki że nie dostała żadnego gratisu i została potraktowana z buta od pierwszego dnia umowy. Kanałow Canal Plus czy HBO też nie miała odkodowanych na zachętę na początek. Tak się podchodzi do klienta i tak się robi biznes w Canal Platformie. Oczywiście można oczekiwać "chęci", "dobrej woli" , ale platforma Canal jest ostatnią od której należałoby tego oczekiwać. Przecież udowodnili to już wiele razy jak podchodzą do abonentów i gdzie ich mają. Więc szkoda się nakręcać i liczyć na coś.... Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez Robert03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Poczytaj o klauzulach niedozwolonych ;). UPC też miało różne ciekawe zapisy w umowach. https://www.spidersweb.pl/2019/08/upc-kara-uokik.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Dlatego mają 2 miliony abonentów a nie 10....tak się obi biznes:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Dokładnie. Regulamin rzecz święta, zgodni z nim nie ma podstaw prawnych aby firma Wam coś zwracała. Tak jak wspominałem przyzwoitość jest drugą rzeczą która w korporacji nie ma znaczenia, liczy się $$$ 4 minuty temu, tracer10 napisał: @Mikizncplus Co za porównanie z czapy. Nie zakłamiesz rzeczywistości o PC+ choćbym nie wiem jak byś się starał. To od fuzji platforma w stanie wojny z abonentami, nie pamiętam jednej dobrej decyzji dla abonentów. Człowieku, nie zakłamuje, nie wybielam, ani nie tworze przesłanek czy PC+ jest super fajna, czy jest zła jak pan Jarek. Wisi mi to jak ją postrzegasz i każdy inny, jest mi zupełnie obojętna, nie utożsamiam się z nią. Próbuje Wam tylko wytłumaczyć jak to wygląda od drugiej strony, od zapisu regulaminu. Rozumiem że jesteś krótkowzroczny i pozjadałeś wszystkie rozumy, a zatem co twoim zdaniem jest białe jest białe i kropka. Twój pogląd twoja sprawa, natomiast już kilka osób pisało na forum i co zrobiłeś z tą sprawą, a Ty jak zawsze nic Także życzę CI powodzenia, walcz o swoje prawa, jak uda CI się wygrać i dostaniesz jakieś zniżki to sam chętnie CI pograutuluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Równie dobrze możecie sobie pogaworzyć o systemach umożliwiających trafienie 6-ki w totolotka. Taki sam sens. Dosłownie jak dzieci w piaskownicy. Klepiecie na ten temat od dobrych 3 tygodni nie podając żadnych sensownych argumentów wynikających z podpisanych umów. Jedni - powinni coś dać, np upust, drudzy - nic nie muszą dawać. I tak w koło Macieju. Jak was to naprawdę tak bardzo boli, to zacznijcie naprawdę działać. Skrzyknijcie, zrzućcie na prawnika i złóżcie pozew zbiorowy. Ewentualnie, zacznijcie od profilu na Fejsbusiu o nazwie: Wydymani przez PC+ Swego czasu był profil anty NC+ i było o nim głośno, a rozgłos w takich sprawach może dużo zdziałać. https://www.spidersweb.pl/2013/03/nc-zwraca-sie-do-anty-nc-swietne-zagranie.html "Gaworzta" dalej chłopaki i nie przejmujcie się moim wpisem Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez śmiechu warte 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Ty również gaworz dalej w każdym możliwym temacie swoje [beep]oły, nawet dałem ci plusa za ten wyjątkowy post tego dnia. Zrób jeszcze ze dwa aby swoją normę wyrobić. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez tracer10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moloko Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Hej, nie chce mi się szukać informacji na forum. Dlatego mam pytanie, można rozwiązać umowę ze względy na koronawirusa (mam dużo piłki w swojej ofercie, a ligi zostały zawieszone)? Czy takie rezygnacje są rozpatrywane pozytywnie. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jax Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 @moloko najlepiej zadzwoń na infolinię Platformy Canal+ i się zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 A po co ma dzwonić? Nikt mu nie rozwiąże żadnej umowy chyba że z karami umownymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moloko Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Jax napisał: @moloko najlepiej zadzwoń na infolinię Platformy Canal+ i się zapytaj. Dzwoniłem i Pan konsultant powiedział: może Pan złożyć rezygnację, ale najprawdopodobniej będzie Pan musiał zapłacić karę za rozwiązanie w trakcie trwania umowy (taki był mniej więcej sens wypowiedzi Pana konsultanta). Dlatego zapytałem czy komuś się udało rozwiązać umowę, ze względu na koronawirusa, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez moloko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Nikt nie rozwiąże takiej umowy.Piłke masz w pojedyńczych kanałach a i tak nie masz jej gwarantowanej tylko dany kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 (edytowane) Zgadza się ale operator jakby chciałby być fair co do abonentów przynajmniej po części, to zamiast nadawać same powtórki powiedzieć - nie ma żadnych transmisji "na żywo" to tym co mają kanały sportowe ze względu np. na piłę nożną (Premier League czy jak ktoś lubi oglądać kopaninę, to Ekstraklasę) obniżymy abonament. Jakieś minimum przyzwoitości wypadałoby zachować, a nie być p*zernym do ostatnich granic i z nikim się nie liczyć. Edytowane 7 Kwietnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Godzinę temu, czerstwy napisał: Nikt nie rozwiąże takiej umowy.Piłke masz w pojedyńczych kanałach a i tak nie masz jej gwarantowanej tylko dany kanał. Masz , rację ale czy operator uważa, że dając ochłapy to załatwi sprawę? Procz regulaminu liczy się też dobre imię firmy , a takim zachowaniem ciężko im będzie wyjść z tego z twarzą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Wszystko już zostało napisane na ten tematNie chce mi się już komentować stanowiska operatora który traktuje abonenta jak dojna krowę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Skomentować to można w jeden sposób...ich PR to jakiś ponury żart...zmarnowali najlepszą okazję jaką mieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W dniu 7.04.2020 o 13:55, tracer10 napisał: To od fuzji platforma w stanie wojny z abonentami, nie pamiętam jednej dobrej decyzji dla abonentów. Trochę prawdy w tym jest. Wrzucanie kanałów jako osobne opcje zamiast normalnie do pakietów (np. Adventure czy kanały History) czy zabranie SportKlubu z normalnego pakietu do kolejnej osobnej opcji to decyzje fatalne. Dodatkowo opieszałość w dodawaniu kanałów FTA do listy lub wręcz niedodawanie (patrz Junior Music). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 No nie do końca. W Cyfrze+ kanał History był normalnie w pakiecie bez dodatkowych opłat. Adventure natomiast wystartował już po fuzji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 W CP na przykład wrzucają cinemaxy do pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 History i Sundance także. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Znam różnicę na pamięć, nie muszę tam zaglądać. Fakty są takie, ze PC+ kasuje "premium" za kanały które CP i większość kablówek ma w standardzie i tyle ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Najbardziej jaskrawym przykładem jest Mezzo w SD, kiedy kablówki mają HD w pakietach i to często niskich. UPC SD i HD w pakiecie Select, PC+ dodatkowo 5 zł za samo SD ;). Tutaj kanal stał się "premium" chyba po fuzji z Wizją :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.