Jump to content

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


Recommended Posts

Czy prawdą jest, że konwerter z czasem traci swoją żywotność,  wzmocnienie?

Spotkałem się z takim stwierdzeniem montera, co mnie bardzo zaniepokoiło iż klienci którzy nie mają doświadczenia będą wymieniać konwerter w razie pogorszenia sygnału (chociaż powód będzie inny).

Link to post
Share on other sites

Może i coś tam traci. Napewno kolory, bo blaknie od warunków atmosferycznych. Jeśli się nie rozczelni lub spięcia nie dostanie to bedzie działał latami. Mam LNB za oknem 10 lat i nie widzę pogorszenia jego działania.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

Nic nie jest wieczne. Konwerter pracuje w dość ekstremalnych warunkach. Temperatury od niskich do wysokich,promieniowanie słoneczne,wilgotność itd. Z czasem parametry konwertera mogą się zmienić. Technologia też się zmienia i nowsze urządzenia mają lepsze parametry.

Link to post
Share on other sites

Niby tak, ale kupując taki inverto 32 kanałowy nie kupujemy na 5 lat, tylko na dużo dłużej.

 

Juz dawno powinni udostępniać lepsze dekodery do multi, żeby robić instalacje tylko na jednym przewodzie.

Edited by Muki
Link to post
Share on other sites
W dniu 5.02.2020 o 22:40, ircios napisał:

Mam LNB za oknem 10 lat i nie widzę pogorszenia jego działania.

To mogę tylko pozazdrościć. W moim zestawie, bez względu na markę, zawsze z biegiem czasu pękają osłony promiennika (te kapsle) i dostaje się do nich woda. Najpierw od Astry, potem od Hotbirda. zaczynałem od Grundigów UNI 10T, potem Golden Interstar (białe), obecnie Inverto Quad. Niedawno wymieniłem tego od Astry i już profilaktycznie nakleiłem kółko wycięte z ABS-u. Zawsze używam czaszy o szerokości 93 cm. Kiedyś Pro Dish, teraz Emme Esse aluminiowa. Na łamach Sat Kuriera był artykuł o tzw. "przejściu słońca" przez zestaw antenowy, które może uszkodzić konwerter. Może to to zjawisko czyni mi szkody?

Link to post
Share on other sites
W dniu 6.02.2020 o 01:12, Muki napisał:

Niby tak, ale kupując taki inverto 32 kanałowy nie kupujemy na 5 lat, tylko na dużo dłużej.

 

Juz dawno powinni udostępniać lepsze dekodery do multi, żeby robić instalacje tylko na jednym przewodzie.

Przecież dekodery obsługujące unicable w multiroom są od dawna.M.in słynne mydelniczki produkcji ADB.

Link to post
Share on other sites

Myślałem, że nagrywanie działa tylko oglądanego kanału, nie sprawdzałem dokładnie mydelniczki. A jak z ich działałaniem, wieszają się tak jak wifiboxy? 

Link to post
Share on other sites

Możesz nagrać drugi kanał pod warunkiem, że ogladany jest z tego samego TP. .Dlarego tak sie dzieje, bo dekodery dodatkowe do MR mają 1 głowicę. 

Mydelniczka nie wiesza się jak wifiszrot.

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites
W dniu 5.02.2020 o 22:40, ircios napisał:

Może i coś tam traci. Napewno kolory, bo blaknie od warunków atmosferycznych. Jeśli się nie rozczelni lub spięcia nie dostanie to bedzie działał latami. Mam LNB za oknem 10 lat i nie widzę pogorszenia jego działania.

 

Pozostaje Ci się tylko cieszyć z tego faktu. Ja mam Inverto octo 10 lat i też praktycznie niezauważalny spadek na jakości, być może nawet nie na konwerterze a samej antenie. Konwertery poza uszkodzeniami zewnętrznymi tracą również swoje parametry co powoduje pogorszenie sygnału. Z mojego doświadczenia Inverto Premium działają długo, lata temu montowane np Sharpy też (chyba do anten Cyfry albo jeszcze Wizji TV dawane). Ostatnio wymieniałem w ciągu roku chyba z 10 szt SINGLI (w lokalnym punkcie Cyfrowego Polsatu sprzedawane w cenie 60 zł 😮) , które nie przetrwały nawet roku, marka LTC. Niby konwerter działał ale połowa częstotliwości nie miała zadowalającego sygnału. Dziadostwo tak samo jak anteny tej marki.

 

@Darek z Ozimka

miał, m.in. ostatnio od mniej więcej 10 grudnia do 7 stycznia 2020 roku.

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, SZNYCEL napisał:

Witam. Da się jakoś wyłączyć informacje o płatnościach na telewizorze? Jest to strasznie denerwujące. 

Info o rachunku pojawia się raz w miesiącu. Po wejściu w szczegóły rachunku info Ci się już nie pojawia.

Link to post
Share on other sites

Niektórym to nie przeszkadza. Ja bym z chęcią tego komunikatu się pozbył, aby nawet raz się nie wyświetlał. Każdego komunikatu.

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

To ja mam farta 😀 dekoder od 10 grudnia, czyli umowa od stycznia i żadnego komunikatu o płatnościach. Oby tak dalej, rachunki i potwierdzenie  płatności w strefie CANAL+: zgodnie z umową.  Kolega ma Pace i też przez prawie rok nie miał rachunku na dekoderze, więc zdarza się że rachunek przychodzi tylko na maila.

W sumie Operator powinien dać klientom taką opcję wyłączenia rachunków na ekranie, skoro wysyła na maila.

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

Dla mnie śmieciami na ekranie są logotypy i oznaczenia wiekowe a nie pojawiający się raz w miesiącu komunikat. Tym bardziej, że nie jestem jedynym użytkownikiem telewizora i nie zawsze mnie wyskakuje komunikat odnośnie płatności.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Pawel napisał:

Znowu wielki problem kliknąć OK raz w miesiącu.Niektórzy to mają problemy :brawo:

Tylko dlaczego każdy, kto akurat odwiedza Cię w domu musi wiedzieć ile płacisz za telewizję? 

  • Like 2
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, ezequiel93 napisał:

Tylko dlaczego każdy, kto akurat odwiedza Cię w domu musi wiedzieć ile płacisz za telewizję? 

Albo nie płacisz....na czas :-D

  • Haha 2
  • Confused 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, ezequiel93 napisał:

Tylko dlaczego każdy, kto akurat odwiedza Cię w domu musi wiedzieć ile płacisz za telewizję? 

Masz rację.To naprawdę wielka tajemnica ile płacisz za telewizję :D

Jeszcze w menu dekodera musiałbyś się pozbyć zakładki płatności bo pójdziesz na chwilę do kibla i ciekawy znajomy weźmie pilota do ręki i odkryje wielką tajemnicę wysokości abonamentu :D

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...