Jump to content
vibor

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna

Recommended Posts

To tylko według Ciebie. Kanały są dobre i nie ma sensu zmieniać ich nazw.
Zacytowałeś wypowiedź i wcale się do niej nie odniosłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.11.2019 o 09:57, jaszek napisał:

 Ja ujmę to tak, że te kanały autorskie z najniższego pakietu + nSport+ to ciągną tę platformę coraz głębiej. Skoro juz zmienili nazwę stawiając na markę CANAL+, to wg mnie powinny zatem pójść kolejne zmiany. Póki co bowiem zmieniła się tylko nazwa w papierach. 

Żeby to stwierdzić trzeba zobaczyć ilu obecnych abonentów platofrmy Canal+ i telewizji na kartę posiada wykupione kanały Canal+. Ci którzy nie mają tych kanałów z jakiegoś powodu wybrali ofertę tej platformy i bynajmniej nie dla kanałów Canal+.

Kanały autorskie są dobre i zmiana ich nazwy nie spowoduje odwrócenia trendu tylko stworzy zamieszanie a przez to może wywołać efekt "ciągnięcia w dół".

Osobiście uważam że kanały nie ciągną w dół wręcz przeciwnie - są bardzo wartościowe i ciekawe. W dodatku programy nie są przerywane reklamami co dla mnie stanowi bardzo mocny atut i jest to jeden z ważniejszych czynników decydujących o wyborze oferty.

Ja posiadam platformę Canal+ i drugą ofertę na kartę tej platformy w zdecydowanej większości z powodu kanałów autorskich. Gdyby ich nie było nie wybrałbym tej platformy. Nie posiadam pakietu kanałów Canal + bo dla mnie jest to oferta zbyt droga i niedopasowana do moich potrzeb (mam tu na myśli brak podziału na kanały sportowe Canal + i niesportowe Canal +).

 

Zgadzam się natomiast że w chwili obecnej nazwa zmieniła się tylko w papierach ale mi to nie przeszkadza. W korporacjach tak już jest że robi się często takie manewry. Uważam że była to decyzja bezsensowna z punktu widzenia polskiego rynku. Poprzednia nazwa była krótka i zwięzła, obecnie długa i niezbyt "chwytliwa". Sama zmiana nazwy nie dodała "prestiżu" i nie spowodowała że kojarzy się "lepiej".

Wiadomo natomiast że nazwy nie zmienia się z powodów lokalnych tylko globalnych a te są zupełnie inne niż wielu z nas myśli :-).

 

13 minut temu, Robert03 napisał:

 

 

Edited by Robert03
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam czemu na wszystkich kanałach mam dolby digital jak jest w tym formacie film nawet na Cinemax a czemu nie mam  tego formatu na wszystkich kanałach hbo mam dekoder wifibox 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z dniem 31 12 2019 r kanał CBS Action kończy nadawanie przy okazji można rozwiązać umowę w Cyfrowym Polsacie i   Orange tylko Canal + wtej kwesti twierdzi ze nie można że to kanał nie gwarantowany chociaż tak nie jest bo u mnie jest gwarantowany moze ktoś ma podobny problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ramach Orange otrzymują Państwo dostęp do kanałów telewizyjnych gwarantowanych Umową: 13 Ulica HD, AXN HD, Cartoon Network HD, Comedy Central Family HD, Comedy Central HD, Discovery Channel HD, Disney Channel HD, Disney Junior, Disney XD, Eska TV, Eurosport 1 HD, Eurosport 2 HD, Fokus TV, FOX HD, HGTV HD, History HD, Kino Polska HD, Kino TV HD, Lifetime HD, MTV Music, MTV Polska HD, National Geographic HD, Nick Jr., Nickelodeon, Paramount Channel HD, Polsat HD, Stopklatka TV, TLC HD, TNT HD, TTV HD, TV 4 HD, TV Puls 2, TV Puls HD, TVN 7 HD, TVN HD, TVN Style HD, TVN Turbo HD, TVN24 Biznes i Świat HD, TVN24 HD, TVP 1 HD, TVP 2 HD, TVP 3, TVP ABC, TVP Historia, TVP Info HD, TVP Kultura, TVP Polonia, TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Sport HD.
Dodatkowo mają Państwo dostęp do innych kanałów telewizyjnych zgodnie z bieżącą informacją na naszej stronie internetowej. Dostępności tych kanałów nie gwarantujemy Umową.

 

W ramach oferty Platformy CANAL+ kanał ten nie jest gwarantowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jak to jest z tym wypowiedzeniem umowy przez brak kanału cbs action na platformie Canal+

Edited by Zbycho

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli masz gwarantowany to wypowiesz bez kary. Sprawdź w umowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dostałem ofertę 59,90 miesiecznie z dekoderem 4K w cenie, kanałów 60 wiecej niż mam teraz ( a mam sporo jakiś średni pakiet jeszcze NC+)  Brać ?  za pól godziny musze potwierdzić, bez babrania sie z multi roomami w polsacie i tymi podobno kiepskimi dekoderami Evobox

Share this post


Link to post
Share on other sites

pakiet z nazwy nie wspomniała, niby ma być 60 kanalów wiecej niz mam teraz a płace 69,90 (NC+)  na stronie widze Extra+ za 49,90

Edited by doxa123

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiec tak.....druga rozmowa po [beep]ku (kazałem jej oddzownić i wszedłem do neta zerknąc na strone) Pakiet Extra+ najpierw oferta 64,90, jak mówie że czekam na oferte od Polsatu to już 59,90. Wchodze na strone widze ten pakiet za 49,90. Pani no faktycznie, nie zauważyłam (oferuje i nie wie co oferuje ??) Zgodnie z umową oddzwaniam i prosze sie decydować teraz. Mówie - na 98 % wezme ten pakiet ale prosze o telefon jutro. A pani - jutro to ta oferta będzie kosztowała 59,90. jak pan chce przepłacać to prosze bardzo. Ku**a rece opadają................starszy mnie że oferta zniknie do jutra i sie rozłaczyła

 

NC+ mam pojedyncze pakiety po 17 zł każdy ogólnie place 69,90 zł i kanały są takie jak obecnie w pakiecie Extra+ za 60 zł mniej więcej. Liczba kanałów mnie aż tak bardzo nie podnieca , starczy mi to co jest w extra+.

Edited by doxa123

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozwiązałem starą umowę z NC+ aby podpisać nową z Canal+ i wziąc nowy dekoder 4K. Taka jest procedura

Edited by doxa123

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jesteś nowym abonentem. Jest temat dla nowych. Raczej za wiele nie ufasz niż to co jest na stronie. Jesli rozwiązałeś teraz niedawno umowę to nie z nc, tylko z PC+. Nie trzeba umowy rozwiązywać aby ten dekoder dostać. 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

zepsuł mi sie stary dekoder i gość w salonie Canal+ twierdzi że aby dostać 4K musze podpisać nową umowę z canal+. Tak czy tak rozwiązałem starą, kanały mi zostaną co mam a będe płacił 20 zł mniej i dekoder 4K więc taka oferta mi pasuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.12.2019 o 17:57, ircios napisał:

Jak to był dekoder prywatny, to musiałeś tak zrobić 

Nie musiał nic rozwiązywać. 

W dniu 4.12.2019 o 16:39, doxa123 napisał:

wiec tak.....druga rozmowa po [beep]ku (kazałem jej oddzownić i wszedłem do neta zerknąc na strone) Pakiet Extra+ najpierw oferta 64,90, jak mówie że czekam na oferte od Polsatu to już 59,90. Wchodze na strone widze ten pakiet za 49,90. Pani no faktycznie, nie zauważyłam (oferuje i nie wie co oferuje ??) Zgodnie z umową oddzwaniam i prosze sie decydować teraz. Mówie - na 98 % wezme ten pakiet ale prosze o telefon jutro. A pani - jutro to ta oferta będzie kosztowała 59,90. jak pan chce przepłacać to prosze bardzo. Ku**a rece opadają................starszy mnie że oferta zniknie do jutra i sie rozłaczyła

 

NC+ mam pojedyncze pakiety po 17 zł każdy ogólnie place 69,90 zł i kanały są takie jak obecnie w pakiecie Extra+ za 60 zł mniej więcej. Liczba kanałów mnie aż tak bardzo nie podnieca , starczy mi to co jest w extra+.

Sądząc po opłatach miałeś umowę jeszcze z platformą N dlatego aby dostać dekoder Ultrabox 4k musisles przejść na ofertę platformy Canal+. 

 

E: jak ktos ma problem ze zrozumieniem to niech napisze a nie wstawia głupie ikonki że co proszę. 

Edited by roberttosat
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Kupiłem miesiąc temu canal Plus i dostałem antenę czy można czymś okryć te antenę by śnieg na niej nie zalegał?

Wcześniej miałem antenę z Cyfrowego Polsatu i to była masakra w zimie. A jak tylko pokazała się chmurka już było po TV.

Myślałem by antenę spryskać tym:

https://multirenowacja.pl/nano-protector-spray-250ml-high-tech-protektor-optymalna-ochrona.html?gclid=CjwKCAiAlajvBRB_EiwA4vAqiNFHyE3Nf6NOPvOGs3nYePy4vRWGCq3n2AqH3tEMxU_NZ1XG5kCrHxoCQ-kQAvD_BwE

Co sądzicie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...