Jump to content
vibor

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna

Recommended Posts

Tak samo jak któreś VOD (na pewno od HBO) mają lub miały swoje przekazy na satelicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś w dekoderach nie miałeś HBO GO i jakoś musieli doprowadzać treści do HBO On Demand na przykład.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To było kiedyś.  O tym wiedziałem, że tak to wygląda.  Ale teraz? Teraz to już chyba nie ma. NFX wszystko w sieci ma i dosyły? Może jakiś kanał demo z ich ofertą ma się pojawić dla abonentów PC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadal w NC+ są przekazy VOD, które nadają w pętli filmy, które potem są w kolekcjach dostępnych na dekoderach bez Internetu.

W przypadku Netflixa raczej nie ma na coś takiego szans, żeby dosłać chociaz 10% oferty w mniej niż tydzień musieliby zagospodarować chyba ze dwa transpondery ;).

Z tym nowym przekazem chodzi pewnie o planszę informacyjną i ew. jakieś elementy, które pobierze sobie dekoder.

 

Tutaj jest zrzut z digitalbitrate.com z takiego kanału/zaślepki w sieci UPC w Szwajcarii:

 

CAH-C072-19506h.jpg

Edited by bugmenot
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, że są przekazy VOD PC+. Pisałem o HBO.. Tak czy owak już wkrótce NFX ruszy w PC+.

 

I być może za kilka miesięcy Disney+

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie dotarł do mnie moduł CAM.

Próbuje aktywować kartę i odbijam się od ściany. Zgodnie z instrukcja dzwonie na 22 310 47 47 wpisuję pesel i komunikat o złym peselu, numer 801 044 944 milczy. Jak aktywować usługę? Dodam, iź w ICA też nie mogę założyć konta , wyskakuje błąd rejestracji konta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bartek67 zakupiłeś moduł CAM CI+ na własność czy z umową? Jeśli na własność to aby aktywować wyślij SMS pod nr (+48) 725 72 72 72, w treści wpisz numer karty. Moduł do TV/dekodera i ustaw na TVP1 HD i czekaj na aktywację. Jeśli dostałeś moduł z umową (na wypożyczenie) to po prostu włóż do TV/dekodera i ustaw na TVP1 HD. Aktywuje się jak kurier zgłosi do centrali, że odebrał dokumenty zwrotne, lub jeśli nie zgłosi - wtedy, kiedy dotrą do centrali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, po 16 godzinach uruchomili usługę, w CP trwa to max godzinę.

W zakładce "Moja obecna oferta" jest na samym dole kanał Nowa Tonacja. Co to za kanał  i z jakie tp nadaje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest powtarzany 30 razy w tygodniu w ramach paczki C+ magazyn muzyczny.

Czyżby planowali jeszcze zrobić osobny kanał z tym? ;)

Może zamiast Trace...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, bartek67 napisał:

Ok, po 16 godzinach uruchomili usługę, w CP trwa to max godzinę.

W zakładce "Moja obecna oferta" jest na samym dole kanał Nowa Tonacja. Co to za kanał  i z jakie tp nadaje?

A widzisz jakbyś od razu popatrzył w instrukcję jak aktywować nc+ na kartę to trwało by to max 30 minut łącznie z aktualizacją modułu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że @bartek67 zakupił jednak ofertę z umową, skoro już ma dostęp do Strefy CANAL+ (ex moje nc+). Pewnie dokumenty musiały wrócić do centrali, bo kurier nie zgłosił odbioru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, roberttosat napisał:

A widzisz jakbyś od razu popatrzył w instrukcję jak aktywować nc+ na kartę to trwało by to max 30 minut łącznie z aktualizacją modułu.

To był abonament z pakietem Start+. Był ale już nie jest.Oddałem Moduł, gryzł się z moim TV. Ciągle czarny ekran, blokował nawet kanały FTA ( na kanałach FTA wyświetlał komunikat "błąd serwisu"). Trzeba będzie się zastanowić nad dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A aktualizacje modułu Ty zdążył pobrać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też były takie dziwne zachowania modułu dopóki nie pobrałem aktualizacji. Od tamtej pory zero problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ircios napisał:

A aktualizacje modułu Ty zdążył pobrać?

Nic nie pobierał. Przy zmianie kanału z TVP1 HD na inny wyświetlał komunikat " błąd serwisu".

9 godzin temu, shevchenko1987 napisał:

I co to był za "gryzący" model telewizora?

Sharp LC-55UI8762ES

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bartek67

 Aktualizacja u mnie też nie poszła od razu, dopiero gdy przełączyłem telewizor na kanał TV Puls udało się ją pobrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 5.11.2019 o 15:34, roberttosat napisał:

Karta jest aktywowana z reguły wieczorem w dniu kiedy podpiszesz kurierowi papiery chyba, że kurier tego nie zgłosi to dopiero jak dotrą dokumenty do Warszawy.

 

TVP1HD, po aktywacji przełącz się na TVPuls w celu aktualizacji modułu.

Miałeś wszystko napisane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, roberttosat napisał:

Miałeś wszystko napisane.

I co z tego. Rano usługa "teoretycznie " była aktywna. Dwukrotnie dzwoniłem na infolinię i za każdym razem kazano mi zostawić TV na kanale TVP1 HD i ograniczano się do puszczenia uprawnień. Aktywacja nie przechodziła przez moduł/TV. Ani razu konsultant nie zasugerował aby robić najpierw aktualizację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Według tego co piszecie miała najpierw być aktywacja później aktualizacja. Poza tym modem blokował sygnał TV. Próbowałem ponownie wyszukać kanały (przy włożonym module) i nic, zero kanałów, dopiero wyjęcie modułu pomogło i można było wyszukać kanały na satelicie.

Rozmowa jest już lekko jałowo, moduł wrócił do PC+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jakim sensie blokował? Nic o tym nie pisałeś jedynie o błąd serwisu, aktualizacja by poszła bez aktywacji.

 

@KatarzynaMadej55

bo pakiet superpremium to TV a router i modem to Internet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...