Jump to content
vibor

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna

Recommended Posts

Od 2 godzin próbuję aktywować Cinemax przez ICA i mam ciągle komunikat : Wystąpił błąd. Operacja została anulowana. Proszę spróbować później.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czytałeś to co odznaczyłeś w jednym punkcie,zamawiając tą ofertę? " Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

Oczywiście, że się da usługę wyłączyć nawet jak zadzwoniłbyś ostatniego dnia promocji. Na formularzu siedzą ostatnio sami studenci i nic nie wiedzą. Zadzwoń to więcej powiedzą, bo mam wrażenie, że do zawartości programowej/pakietów konsultanci akurat są przygotowani, bo często korzystam z +miesiąca. Ostatnio Filmbox wyłączałem.

 

Cyt: "Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Nadal dla mnie nic nie ma .. kolejny +miesiąca i nie mogę skorzystać :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

W szczegółach mojej oferty wyskoczyło Cinemax 0 zł 1 m i 15 zł 5 m dla Abonentów, a przy plusie miesiąca stoi "Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*." Chyba system nie kuma plusa, zaraz do nich napiszę dziadów!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Ludzie nie rozumiem,bierzecie +miesiąca i co jest za problem na koniec okresu za "darmoszkę" zadzwonić na infolinię by go wyłączyć?Czasami ręce opadają...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Za bogate pakiety mamy :lol2: :wink:

No ale chciało się "Premium" to się je ma :wink: 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ludzie nie rozumiem,bierzecie +miesiąca i co jest za problem na koniec okresu za "darmoszkę" zadzwonić na infolinię by go wyłączyć?Czasami ręce opadają...

 

Akurat w moim poście chodziło o różnicę w cenie w przypadku kontynuacji opcji, naturalnie że na niekorzyść abonenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kingofsouth

Najlepiej jak jutro zadzwonisz na infolinie i obyś trafił na kumatego konsula :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W regulaminie, który przyszedł na mail okresem gwarantowanym oferty jest miesiąc włączenia plus 1 miesiąc za 0, także będę spał spokojnie, no ale czekam też na potwierdzenie tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie a ile czasu trzeba czekać na aktywację Cinemaxa? Dokładnie 48 godzin? Bo włączyłem wczoraj wieczorem przez ICA, przyszedł mail, ale teraz po zalogowaniu jest status "W trakcie realizacji" U Was już smiga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej dzwonić. Masz od ręki. Przez ICA trzeba długo czekać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

 

Jeśli wybieracie opcje cinemaxów w ramach plusa miesiąca i zaznaczycie opcję:

"Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia"

to wtedy od października co najmniej do końca lutego musicie płacić 15 PLN. Sprytne posuniecie bo ludzie zazwyczaj zaznaczają te wszystkie kwadraciki nie myśląc o konsekwencjach. Ja tak zrobiłem i mam za swoje.

 

Czasem na cinemaxie leci jakiś film fajny choćby miało to byc 2 razy w miesiącu to jak mam miec 2 kanały za free przez 2 miesiące to czemu nie skorzystać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem dzisiaj maila z informacją o wyłączeniu bezpłatnego Cinemaxa po okresie promocyjnym (+miesiąca) i otrzymałem zwrotną wiadomość:

 

"Szanowny Panie,

 

informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja Cinemax zostanie wyłączona 30.09.2015 r. Usługa może być aktywna przez pierwsze dni następnego miesiąca, za ten okres nie będzie jednak naliczana opłata. Dodam, że prognozowany abonament we wrześniu będzie wynosił XX,XX zł." (Kwota podana to cena mojego abonamentu).

 

Miałem obawy czytając forum, czy nie załapałem się na promocję 0zl za pierwszy miesiąc, a potem po 15zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ta druga * też była wymagana przecież. Nie wyobrażam sobie, abym musiał płacić do lutego te 15 zł/mc! To niemożliwe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Szanowny Panie,

 

wyjaśniam, że na Pana koncie abonenckim została uruchomiona opcjaCinemax w promocji 0 zł do końca września i w cenie 15 zł miesięcznie do końca lutego 2016 r.

Zamówienie dokonane przez Internetowe Centrum Abonenta jest wiążące i nie ma możliwości go dowołać.

Wyjaśniam, że w ICA dostępne są dwie promocji dot. opcji Cinemax. Pierwsza to plus miesiąca, druga natomiast to promocja, która wybrał Pan".

 

Ja tam widziałem tylko jedną opcję różnica jest tak iż zaznaczyłem wszystkie kwadraciki

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to z "Ich" strony, chwyt niedozwolony. Tak kombinuja przy tych opcjach, zeby sie nie polapac o co w tym wszystkim chodzi, i zlapac w pulapke ktora sami wymyslili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...