czerstwy Opublikowano 19 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2023 Ale ten sprzęt był szrotem a to że były słabe zabezpieczenia gdzie go oglądania czegoś więcej pomagało wgranie innego softu do odbiornika to inna sprawa. Zreszta to były inne czasu i konkurencja z wolnego rynku inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vampi Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Kanały Grupy Canal+ Polska w ofercie Polsat Media Cytat 1 stycznia 2024 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w 13 kanałach telewizyjnych należących do Grupy Canal+ Polska. Grupa Canal+ Polska to wiodący wydawca oraz nadawca kanałów telewizyjnych segmentu premium, jak również agregator oraz drugi największy dystrybutor pakietów płatnej telewizji w Polsce. W ofercie Polsat Media znajdą się takie kanały jak Ale Kino+, CANAL+ Domo, Planete+, MiniMini+, teleTOON+, Novelas+, CANAL+ PREMIUM, Canal+ Kuchnia, Canal+ FAMILY, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 5. Stacje telewizyjne należące do Grupy Canal+ charakteryzuje bardzo duża różnorodność tematyczna, a programy emitowane w kanałach Grupy są skierowane do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Znajdziemy tu m.in. niezwykle bogatą ofertę filmową i serialową, sportową, dokumentalną, lifestyle’ową i dziecięcą. Polsat Media to największe biuro reklamy telewizyjnej na polskim rynku, zarówno pod względem liczby obsługiwanych kanałów, jak i udziału w oglądalności. W tym roku 78 kanałów wygenerowało SHR w grupie A16-59 na poziomie 35% (Dane: Nielsen Media, za okres styczeń-październik 2023). Źródło -> Polsat Media 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2023 Stare info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia Czy jest możliwość warunkowego włączenia sygnału? Przelew dopiero wczoraj został wysłany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marikart Opublikowano 6 Stycznia Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia (edytowane) Cześć, czy ktoś tutaj też dostał rachunek za styczeń w kwocie ok. 70% wyższej niż do tej pory (chodzi mi o sytuację 'po zakończeniu obowiązywania umowy')? Umowa skończyła mi się kilka lat temu, ale miesięczna kwota była taka sama, więc był spokój, aż tu nagle taka podwyżka... Edytowane 6 Stycznia przez marikart Dodatkowa informacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia @marikart Jeśli masz umowę na czasie nieoznaczonym już od dłuższego czasu i płaciłeś dużo mniejszy abonament, to być może przez jakiś błąd systemu podwyższono Ci opłaty. Jedyne co to złożenie reklamacji w takim przypadku z prośbą o korektę i przywrócenie prawidłowych opłat, które płaciłeś zgodnie z warunkami Twojej umowy. Tak w ogóle co Ci policzyli więcej pakiet główny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) Gigantyczna kara dla Canal+. Ma zwracać pieniądze klientom (businessinsider.com.pl) Edytowane 8 Stycznia przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) Wydzwaniał wtedy, jakie wyróżnienie mnie spotkało. Niestety jak widać wielu dało się nabrać. Edytowane 9 Stycznia przez Kirk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) Co z tego ? zapłacą za 10 lat jak w ogóle sądy będą jeszcze działać, przy obecnej inflacji to będzie frytkowe. A każdy zapłaci przy kolejnej umowie 10 zł więcej na poczet kar, nazywając promocją Edytowane 8 Stycznia przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Gigantyczna kara dla Canal+. Ma zwracać pieniądze klientom (businessinsider.com.pl)Brawo, oszustów trzeba tępić. Jak ode mnie chcieli ściągnąć kasę bez żadnego uzasadnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) CANAL+ złoży odwołanie: Cytat "CANAL+ Polska działa z poszanowaniem praw konsumenta i stale usprawnia procesy sprzedażowe, tak aby były jak najbardziej transparentne dla naszych Klientów. Pragniemy zaznaczyć, że zarzucane nieprawidłowości dotyczyły pojedynczej oferty realizowanej przez partnerów zewnętrznych, którzy zajmują się sprzedażą naszych usług" - czytamy w odpowiedzi rzecznika CANAL+ Polska Piotra Kaniowskiego. "Podkreślamy, że konsultanci zewnętrzni w trakcie kontaktu z Klientem nie ukrywali celu rozmowy, a skrypty rozmów, którymi się posługiwali, były przygotowane prawidłowo. Skala reklamacji dotycząca umów zawieranych przez telefon była niska i rozpatrywana na korzyść Klienta" - dodał rzecznik. Źródło: UOKiK nałożył ogromną karę na CANAL+. Operator zapowiada odwołanie Edytowane 8 Stycznia przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia To mi kto naliczył ponad 30 zł z karty z tyłka z CANAL+ Online przy voucherze i czekałem z dobre dwa miesiące na wyjaśnienie sytuacji? Też jakaś firma zewnętrzna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 3 godziny temu, Krzysiek11:) napisał(a): "CANAL+ Polska działa z poszanowaniem praw konsumenta... Naprawdę? Znam osobiście przypadek, w którym konsultant, bawiący się w tzw. łowcę jeleni, sprzedał dodatkową umowę abonentowi, któremu rzekomo nie przysługiwał już multiroom w jednym gospodarstwie domowym. Rozbił mu multiroom na dwie osobne umowy bo ponoć "inaczej się nie da". Człowiek nieobeznany w temacie jest w konfrontacji z cwanym "doradcą" niemal bez szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinSnow Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia W dniu 6.01.2024 o 13:45, marikart napisał(a): Cześć, czy ktoś tutaj też dostał rachunek za styczeń w kwocie ok. 70% wyższej niż do tej pory (chodzi mi o sytuację 'po zakończeniu obowiązywania umowy')? Umowa skończyła mi się kilka lat temu, ale miesięczna kwota była taka sama, więc był spokój, aż tu nagle taka podwyżka... U mnie identyczna sytuacja, zmienili rabat na pakiet do -1 PLN, o dziwo zostawili pełen rabat na pakiet canal+. Spróbuję napisać reklamacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 11 godzin temu, shevchenko1987 napisał(a): Gigantyczna kara dla Canal+. Ma zwracać pieniądze klientom (businessinsider.com.pl) Sam dostałem taki telefon. Byłem idealnym, potencjalnym "jeleniem", bo akurat minięło mi 10 lat z C+. I to podobno dlatego miałem dostać darmowy dodatkowy dekoder. Jednak nie mogłem zrozumieć dlaczego ten dodatkowy dekoder miał mieć inny pakiet. Drążyłem więc temat i się okazało, że darmowy to on jest, ale przez kilka miesięcy, a później stawka standardowa. Podziękowałem za ten "prezent", za który sam musiałem zapłacić. Parodia to była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetor2 Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia z końcem stycznia moje dwie umowy przechodza na czas nieoznaczony na bardzo korzystnych warunkach (wśród nich oferta za 25zł za zrezygnowanie z multiroomu po cyfrze). Żadna z przedstawianych ofert nawet nie jest bliska warunkom, które będę miał z automatu. Konsultant straszy, że nie jest to gwarantowana cena i zmienić się może po pierwszym miesiącu. Domyślam się, że to ściema. Czy ktoś z Was siedzi dłużej na umowie nieoznaczonej? Czy komuś w ogóle C+ podwyższyło cenę abonamentu kiedykolwiek na umowie bezterminowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia (edytowane) Zacznijmy od tego komu nie podwyższyło? Jedym mniej drugim więcej ale cena nie jest taka sama. Wystarczy że np masz opcje zrabatowana do 0 i wskoczy cena standardowa np 20-30 zeta Edytowane 9 Stycznia przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyszadam Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 1 godzinę temu, czerstwy napisał(a): Teraz to się kończy za ponad 30 miesięcy Nawet jeśli powie, że nowe warunki mają wejść w życie z dniem zaakceptowania oferty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinSnow Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia (edytowane) 4 godziny temu, zetor2 napisał(a): z końcem stycznia moje dwie umowy przechodza na czas nieoznaczony na bardzo korzystnych warunkach (wśród nich oferta za 25zł za zrezygnowanie z multiroomu po cyfrze). Żadna z przedstawianych ofert nawet nie jest bliska warunkom, które będę miał z automatu. Konsultant straszy, że nie jest to gwarantowana cena i zmienić się może po pierwszym miesiącu. Domyślam się, że to ściema. Czy ktoś z Was siedzi dłużej na umowie nieoznaczonej? Czy komuś w ogóle C+ podwyższyło cenę abonamentu kiedykolwiek na umowie bezterminowej? Kilka postów wyżej pisałem o tym, sam jestem na nieoznaczonej od stycznia 2021, po przejściu z promocyjnej oczywiście wskoczyło kilka złotych więcej, ale to było w umowie i byłem tego świadomy, wciąż była to atrakcyjna oferta. Teraz w styczniu otrzymałem rachunek (dobrze że w ogóle na niego spojrzałem) o 60% większy, bez żadnej informacji, aneksu itp. Napisałem maila, ale się upierają że jest OK. Edytowane 9 Stycznia przez MartinSnow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetor2 Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 14 godzin temu, MartinSnow napisał(a): Kilka postów wyżej pisałem o tym, sam jestem na nieoznaczonej od stycznia 2021, po przejściu z promocyjnej oczywiście wskoczyło kilka złotych więcej, ale to było w umowie i byłem tego świadomy, wciąż była to atrakcyjna oferta. Teraz w styczniu otrzymałem rachunek (dobrze że w ogóle na niego spojrzałem) o 60% większy, bez żadnej informacji, aneksu itp. Napisałem maila, ale się upierają że jest OK. Ale ten wyższy rachunek musi z czegoś wynikać. W umowie jest jasno napisane jakie są warunki po przejściu na nieoznaczony. Musi być jakieś wypowiedzenie ze strony c+. Tak jak czerstwy pisał dekoder muszę zwrócić bo był zrabatowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinSnow Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Dokładnie wszystko jest w umowie, ale oni upierają się przy swoim. Czekam jeszcze na odpowiedź na reklamacje, zobaczymy co wymyślą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Za co konkretnie podnieśli teraz ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 10 Stycznia Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) Pewnie umowa MH, rezygnacja z jednej umowy powoduje utratę rabatów na drugiej, ale czy także na nieokreślonym to ciekawe Edytowane 10 Stycznia przez LorDx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetor2 Opublikowano 11 Stycznia Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 23 godziny temu, LorDx napisał(a): Pewnie umowa MH, rezygnacja z jednej umowy powoduje utratę rabatów na drugiej, ale czy także na nieokreślonym to ciekawe W umowie tej promocyjnej jest zapis, że warunki promocyjne będą obowiązywać tak długo jak utrzymana jest umowa główna. Jako warunki promocyjne należy rozumieć cenę 25 (c+, mp) w okresie oznaczonym i 38 po okresie oznaczonym. umowa główna 9.99 na czas oznaczony i 13 po po okresie oznaczonym. jedyny haczyk to 20zl za dzierżawę dekodera pvr. Który i tak nigdy nie został wyjęty z pudełka, w moim przypadku. nawet viaplay jest według umowy utrzymany za 34zl za full pakiet Złożenie wypowiedzenia byłoby błędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 12 Stycznia Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia MP 30 zł jest na nieznaczonym nie rabatują jej na nieokreślonym, przynamiej ja mam tak w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.