G2000 Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 Nikt z forum nie miał dzisiaj problemu z dekoderami 4K od C+? Bo na FB sporo osób nie mogło przełączać kanałów. Pomagało wyłączenie z prądu albo ustawienia fabryczne. Ktoś pisał o przepełnieniu pamięci operacyjnej. Poszła jakaś wadliwa aktualizacja? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 21 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2023 @G2000 ja miałem dzisiaj taki problem. Wyłączenie z prądu załatwiło sprawę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 @G2000 Moi rodzice wczoraj mieli problem z przełączaniem kanałów w 4K DualBox, tak jak u @k05, tak i u rodziców wyłączenie dekodera z prądu załatwiło sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 To samo. Do teraz nie działa cofanie programów na tym dekoderze jak i w aplikacji Canal+Online na Canal+Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Nikt z forum nie miał dzisiaj problemu z dekoderami 4K od C+? Bo na FB sporo osób nie mogło przełączać kanałów. Pomagało wyłączenie z prądu albo ustawienia fabryczne. Ktoś pisał o przepełnieniu pamięci operacyjnej. Poszła jakaś wadliwa aktualizacja?Wczoraj wszystkie dekodery ICTA które posiadam w domu spotkał ten problem. Wyłączyłem je z prądu na chwilę i po ponownym uruchomieniu problem zniknął. Aktualizacji softu jak u mnie nie zaobserwowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 Wystarczy uruchomić ponownie z menu diagnostyki żółtym przyciskiem. po ponownym uruchomieniu wszystko działa normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Developer Opublikowano 22 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2023 11 godzin temu, G2000 napisał(a): Nikt z forum nie miał dzisiaj problemu z dekoderami 4K od C+? Bo na FB sporo osób nie mogło przełączać kanałów. Pomagało wyłączenie z prądu albo ustawienia fabryczne. Ktoś pisał o przepełnieniu pamięci operacyjnej. Poszła jakaś wadliwa aktualizacja? Mój 4K Ultrabox+ (ITCA) też wczoraj wariował przy przełączaniu kanałów i z początku nie pomógł nawet restart dekodera w menu "diagnostyka". Potem to jakoś samo przeszło i już jest normalnie. Nie wiem czy oni to usunęli jakimś updatem, bo nawet nie sprawdzałem, ale najważniejsze, że działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.kardymowicz Opublikowano 28 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2023 Witam Czy cos wiadomo z viaplay . Przedłużałem umowę i twierdził pan ,że nadal będzie w canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2023 Wiadomo tyle że już nie jest gwarantowany, jak wyleci z polski to po prostu zmniejszą nam abonamenty o kwotę za viaplay, prawa do. wypowiedzenia umowy bez kary umownej raczej bym się nie spodziewał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 29 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2023 (edytowane) Witam. Jak mam w domu dwa dekodery Canal+Box 4K + Telefon + aplikacja w TV to na ilu urządzeniach jednocześnie będę mógł oglądać Canal+ Online ? Różne sieci internetowe będą. Edytowane 29 Listopada 2023 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2023 (edytowane) 2 w abonanebcie Edytowane 3 Grudnia 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and52 Opublikowano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2023 Witam. Posiadany pakiet Superpriemium+4K -w dniu dzisiejszym w canal + online na wszystkich urządzeniach znikły kanały Canal + 4K i Elevensports 4K .Czy wszyscy abonenci tak mają?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 Wszyscy tak mieli. Kanały wróciły. Wszystko opisane w temacie o C+ Online. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Właśnie sobie uświadomiłem że w tej chwili w ofercie canal+ nie ma ani jednego dobrego dekodera dla nowych klientów, nawet gdybyś "płacił złotem" to i tak dostaniesz szrot a jak chcesz multiroom to nie masz wyjścia musisz wziąć dekodery.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 (edytowane) No widzisz taka polityka tej firmy. Jak dobrze pamiętam, kilka lat temu oferowano przystawki od Apple do usługi Canal+Online..tyle, że we Francji.. Edytowane 11 Grudnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 We Francji to w tym przypadku słowo klucz życzę Canal+ aby w przyszłym roku poszli śladami konkurencji i wypuścili prawdziwy hybrydowy dekoder, choć tak naprawdę wystarczyłaby aktualizacja oprogramowania tych obecnych bo infrastruktura serwerowa już jest a nawet jeśli nie ma to zawsze można dogadać się z orange na udostępnienie kanałów IPTV. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 (edytowane) @_Artek_ Canal+ już jest ugadany z Orange. Przez Pomarańczowych oferuje pełną paczkę C+ z usługą Online I pakiet Extra+. Klienci Orange dodatkowo podpisują wtedy umowę z Canal+. Dotyczy to oczywiście oferty IPTV. Edytowane 11 Grudnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 (edytowane) Wiem @lakiman, dlatego tak bardzo dziwi mnie brak pełnego iptv w C+. Podczas, gdy dekoder Polsatu podłączony do internetu od Orange takie iptv obsługuje. Edytowane 11 Grudnia 2023 przez Kiler Poprawiono pisownię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Dobry dekoder kosztuje a tu każdy by chciał go za free Albo max 5 zeta. Jak zrobia dobry sprzęt to kiedy im się zwróci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 13 godzin temu, czerstwy napisał(a): Dobry dekoder kosztuje a tu każdy by chciał go za free Albo max 5 zeta. Jak zrobia dobry sprzęt to kiedy im się zwróci? Czy ja wiem, obecnie płaci się za szrot 20zł. Chętnie dołoży bym jeszcze 10zł do czegos dobrego a tak od wymiany ADB na Technicolor mija 3 tydzień i nie moge połączyc dekodera z siecią....wcześniej na ADB problem z pikselozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 16 godzin temu, czerstwy napisał(a): Dobry dekoder kosztuje a tu każdy by chciał go za free Albo max 5 zeta. Jak zrobia dobry sprzęt to kiedy im się zwróci? Napisałem... Nawet gdybyś płacił złotem... Ja byłbym w stanie zapłacić nawet 20zł miesięcznie za coś podobnego do Polsat Box 4k. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 Faktycznie 20zł to kosmos przy cenach za dobry własny sprzęt ok 2 koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) W c+ jestem już 5 lat @czerstwy Edytowane 12 Grudnia 2023 przez Kiler Wycięto zaczepkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 Tylko dałem ci do zrozumienia ile kosztuje dobry sprzęt i że przez umowę dwie nawet może się nie zwrócić. A wiekszosć chce go za darmo albo wymieniała by co 2-3 lata. Już widzę masę chcętnych płacić te nawet 20 zeta za sam sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 (edytowane) Może jednak należy rozróżnić własny sprzęt, a wypożyczony. Myślę że prawie 5 stówek za samo wypożyczenie deka w trakcie 2 letniej umowy to nie tak mało, a należy jeszcze pamiętać że większość abonentów przedłuża umowy i nadal pozostaje ze sprzętem wziętym na początku, nadal płacąc 2 dychy za wypożyczenie, a gdyby sprzęt był lepszej jakości obywało by się też bez narzekań, reklamacji i wymian... więc udostępniony sprzęt abonentom za np. 2 tysie nie byłby aż takim problemem i mógłby być strzałem w dziesiątkę ze strony C+. Wiadomo że część z abonentów nie wzięła by takiego sprzętu, ale dla nich pozostałyby dotychczasowe tanie lub darmowe. Edytowane 12 Grudnia 2023 przez sławek72 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.