mateusz14422 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Czy nadal można zlecić wyłączenie jakiegoś pakietu przez ica poprzez czat z konsultantem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 To czemu u mnie nie pojawia się czat z konsultantem po zalogowaniu do ica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Może wina przeglądarki. U mnie nawet w telefonie taka możliwość jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 2 godziny temu, mateusz14422 napisał: To czemu u mnie nie pojawia się czat z konsultantem po zalogowaniu do ica? Przecież masz gotowca w zakładce Napisz do nas. Wybierasz zmianę pakietu,wpisujesz treść i to wszystko.Na maila dostaniesz potwierdzenie wysłania wiadomości, więc masz podkładkę gdyby były jakieś niejasności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Czat na żywo działa tylko w godzinach pracy infolinii od 7 do 23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Prośba o pomoc, nowa umowa w NC+ założona na paszport. Przyszedł czas na rejestrację w Moje NC+ i od razu problem, musi być PESEL albo NIP. Pani z BOK mało pomocna, usłyszałem "nie da się" i osoba była bardziej zainteresowana wciśnięciem mi dodatkowych usług lub kanałów jak by nigdy nic (żenada...). Możecie coś poradzić? Da się to jakoś przejść czy zostaje tylko cesja na inną osobę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Na umowie nie masz nr PESEL? Jakie to ma znaczenie czy jest wpisany nr dowodu osobistego czy nr paszportu? Edytowane 10 Czerwca 2019 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Na umowie jest tylko nr paszportu, PESELu nie ma. I jak tu teraz zarejestrować się w Moje NC+... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Idż do punktu, wypiszesz potwierdzenie zgodności danych i wniosek o ich zmianę. Od razu będziesz mógł się zalogować. Edytowane 10 Czerwca 2019 przez Pawel1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Sorry, nie doprecyzowałem: osoba, na którą jest umowa, nie ma nr PESEL gdyż jest z innego kraju UE i stąd tylko nr paszportu na umowie. Czyli jedyny sposób na zarejestrowanie się w Moje NC+ to najpierw zmiana abonenta (cesja)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindworzan Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Czy jest mozliwosc korzystania z uslug w innej lokalizacji, niz ta z umowy? Chcialbym przeniesc swoj caly sprzet do innego mieszkania w tej samej miejscowosci. Czy musze o tym informowac nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 Korzystasz z usługi w dowolnym miejscu. W umowie nie ma przecież adresu instalacji anteny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Witam. Mam wykupiony pakiet VIP+MAX , ale mam zakodowane kanały erotyczne takie jak: Blue Hustler, Red Light HD itp. Pisze , że mam wprowadzić kod PIN czterocyfrowy. Pytanie gdzie można znaleźć ten PIN? lub czy da się jakoś odkodować te kanały , czy one same się odkodują np. są dostępne od godziny 23 do 5 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkzk81 Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Spróbuj PIN:0000 albo 1234. Możesz próbować różnych kombinacji ale któraś z tych powinna pasować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 21 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2019 Dzięki działa PIN: 0000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Chętnych do skorzystania z promocji nc+ z bankiem Credit Agricole zapraszam na PW.Można dodatkowo zyskać 50 zł łącząc promocję programu poleceń. Dzięki otrzymanemu kodowi od kolegi @shevchenko1987 od dzisiaj stałem się posiadaczem konta w w/w banku. Maksymalna kwota jaką można zyskać rośnie więc do 510 zł a jeszcze może dodatkowo wzrosnąć właśnie dzięki programowi poleceń. Warunki otrzymania premii są mega proste a otrzymaną premię od banku można spożytkować np. na podniesienie pakietu czy włączenie opcji dodatkowych. Posiadając więc goły pakiet Comfort+ czy Extra+ można na 18 miesięcy zyskać np.paczkę C+. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Jakby co u mnie zostało jeszcze 6 w puli. Zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Ja też mogę polecić. Ale otwierając konto samemu z odpowiedniego linku można dostać 100 zł za otwarcie konta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Kto płaci tą dodatkowa stówę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 www. credit-agricole.pl /amp/o-banku /aktualnosci/2019 /credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientowUsunąć spacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlo8 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Witam czy jest jakas opcja rozwiązania umowy 9 miesiecy przez zakończenie okresu minimalnego? ewentualnie czy ktoś nie chciałby przejąć ode mnie abonamentu nc+ na 9 miesięcy z pakietem extra+ za 44.99 zł + 5zl dekoder premiumbox z nagrywarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 9 godzin temu, torre24 napisał: www. credit-agricole.pl /amp/o-banku /aktualnosci/2019 /credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow Usunąć spacje. Przecież to jest to samo co poruszaliśmy w temacie dla stałych abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Odpowiedź wprost dla Pawel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2017 Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Chciałbym przestrzec przed nieuczciwością NCplus. W czerwcu zawarłem umowę, korzystając z promocji na stronie internetowej o testowaniu oferty do 30 czerwca 2019. Ponieważ otrzymałem standardową umowę zgłosiłem mailem zastrzeżenia, że nie ma tam słowa o warunkach testowania. W odpowiedzi poinformowano mnie mailowo, że ze względu na krótki okres tej promocji nie przygotowywano specjalnej umowy, ale potwierdzono moja promocję testowania do 30 czerwca. Obecnie zadałem mailowo pytanie, czy mogę zamienić dekoder 4K Ultra na zwykły i w jaki sposób mógłbym dokonać zwrotu sprzętu do 30 czerwca, kurier, czy zwrot w punkcie, gdyby nie można było zamienić dekodera głównego. W odpowiedzi mailowej otrzymałem informację o braku możliwości zamiany oraz, że zawarłem zwykła umowę, NIE BYŁO żadnej promocji z testowaniem do 30 czerwca i mam standardowo 14 dni od dnia zawarcia na odstąpienie od umowy!!!! Przykre to i szokujące, jak stracono też klienta na jeden z najwyższych pakietów. Omijać z daleka takie firmy! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.