kkzk81 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Z nsport+ wszystko w porządku. Normalnie nadaje.Pewnie wystąpił jakiś błąd przy wysyłaniu uprawnień i trzeba ponowić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Uprawnienia nic nie mają do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Coś jednak chyba mają.U mnie np. zgasł CBS Action. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 9 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 Coś mają, ale to nie uprawnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Potrzebuję namiary na adres e-mail bezpośrednio do działu technicznego Canal+. Chodzi o testy aplikacji Canal+ Go, bo francuzi pod mailem: android@canal-plus.com są zieloni w temacie. Ma ktoś namiary? Dodam, że nie jestem abonentem Platformy Canal+. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez frankie1905 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie. Tylko do p. Prezes.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frankie1905 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Dawaj do niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Dziś przyjechał kurier dekoder 4K seria ITCA to TECHNIKOLOR czy ADB ? Druga sprawa kurier był ok czternastej i tak jest to widoczne na stronie śledzenia, więc wygląda na to że potwierdził platformie doręczenie, jednak nadal ekran aktywacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) ITechniColorA Ponów uprawnienia przez infolinię albo strefę CANAL+. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 To Extra+; bez Netflixa i byłem pewien że będzie ADB więc chyba pozytywne zaskoczenie. To kolejna umowa i jeszcze jej nie widać w strefie CANAL+ poczekam do jutra dopiero telefon na infolinię jeśli nie złapie aktywacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, maks27 napisał: ...Druga sprawa kurier był ok czternastej i tak jest to widoczne na stronie śledzenia, więc wygląda na to że potwierdził platformie doręczenie, jednak nadal ekran aktywacyjny. A gdzie był? Na bazie czy w domu?. To nie tak działa. Najszybciej jutro. 59 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Ponów uprawnienia przez infolinię albo strefę CANAL+. Było to przerabiane. Jak może przez Strefę czy zadzwonić jak nic nie jest potwierdzone. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 @ircios może teraz tak i czekam na aktywację może jutro będzie. Sam byłem świadkiem w styczniu tego roku: kurier koło południa i po 17-stej aktywacja. Dlatego spodziewałem się podobnej sytuacji, i tak poszło w miarę sprawnie. Zamówienie czwartek, wczoraj wysłane i dziś odebrane, więc spokojne czekanie na aktywację. Miała być umowa w salonie, jednak tam stwierdzili że najpierw aneks umowy która jest do stycznia bo "system nie puści", więc zamówienie przez stronę i system puścił skoro jest zrealizowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Aktywacja w dniu odebrania paczki, wystarczy poczekać kilka godzin. U mnie kurier był w któryś piątek o 15 a o 19 już świeciło. Dostają sygnał, że paczka odebrana i uruchamiają. Tak samo jak z abonamentem na telefon, często rusza jak tylko kurier potwierdzi w systemie odbiór paczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackikojot Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 A ja czekalem 15 godz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 Ile kosztuje Canal+ z opcją włącz/wyłącz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 80 zł miesięcznie paczka 10C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 17 godzin temu, PawelTSW napisał: Aktywacja w dniu odebrania paczki, wystarczy poczekać kilka godzin. U mnie kurier był w któryś piątek o 15 a o 19 już świeciło. Dostają sygnał, że paczka odebrana i uruchamiają. Tak samo jak z abonamentem na telefon, często rusza jak tylko kurier potwierdzi w systemie odbiór paczki. No właśnie jak kurier potwierdzi odbiór paczki. Przed świętami w natłoku przesyłek nieliczcie, że kurierzy będą się zajmowali takimi [beep]ołami jak potwierdzenie odbioru paczki. Poczekajcie do wieczora ale o do dnia następnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sport323 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Witam. Mam problem nie mogę zalogować się do strefy Canal+ ponieważ , nie pamiętam hasła ani hasła do skrzynki email , który podałem podczas rejestracji 10 lat temu. Gdy próbuje zarejestrować się jeszcze raz to pisze , że numer pesel został już zarejestrowany. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Zadzwoń na infolinię. Może wykasują PESEL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 @sport323 powoli, ustalmy jedno: czy Ty wciąż masz obowiązującą umowę (od tych 10 lat), ale nie logowałeś się od dłuższego czasu, czy jesteś tzw. nowym klientem i próbujesz na stare dane się zalogować? Bo jeśli to drugie, to po wejściu w strefę canal+ musisz wybrać 'zarejestruj się', następnie podajesz numer nowej umowy, resztę danych (w tym pesel), hasło... i gotowe! Wtedy obecną umowę dopisuje Ci do tych starych i przy logowaniu klikasz na obowiązującą umowę. Jeżeli pomimo tych działań wciąż występuje problem, to możesz skontaktować się z infolinią (jak zasugerował @ircios), albo przez chat z konsultantem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sport323 Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Dzieki , ale już ogarnełem zadzwoniłem na infolinie i konto zawiesił mi całkowicie i od nowa mogłem się zarejestrować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szmit Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 Ktoś coś wie na jakim kanale będzie dostępny Fightbox HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 22 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2019 @SZNYCEL Kanał FightBox HD będzie od 23 grudnia na pozycji 124. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 23 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2019 To nie było raczej aż takie trudne do wydedukowania, skoro poz. 124 była przez wiele miesięcy wolna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo21 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2019 Czy History i History 2 mają jakieś otwarte okno, czy weszły już na stałe do pakietu Extra+ ? Kiedyś były dodatkowo płatne i miałem zakodowane, więc nawet na nie nie zaglądałem, a teraz patrzę i mi świecą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.