Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czytałeś to co odznaczyłeś w jednym punkcie,zamawiając tą ofertę? " Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

Oczywiście, że się da usługę wyłączyć nawet jak zadzwoniłbyś ostatniego dnia promocji. Na formularzu siedzą ostatnio sami studenci i nic nie wiedzą. Zadzwoń to więcej powiedzą, bo mam wrażenie, że do zawartości programowej/pakietów konsultanci akurat są przygotowani, bo często korzystam z +miesiąca. Ostatnio Filmbox wyłączałem.

 

Cyt: "Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W szczegółach mojej oferty wyskoczyło Cinemax 0 zł 1 m i 15 zł 5 m dla Abonentów, a przy plusie miesiąca stoi "Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*." Chyba system nie kuma plusa, zaraz do nich napiszę dziadów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywowalem opcję cinemax za darmo do końca września. Żeby nie zapomnieć tego wyłączyć wysłałem poprzez formularz kontaktowy prośbę o wyłączenie tej opcji po 30 września a oni odpisali mi że nie mogę tego zrobić co najmniej do końca lutego czyli czeka mnie od października płacenie dodatkowo 15 zł przez 5 miesięcy. Czy naprawdę nie da się zrezygnowac po okresie bezpłatnym.

 

Jeśli wybieracie opcje cinemaxów w ramach plusa miesiąca i zaznaczycie opcję:

"Wyrażam zgodę na uruchomienie sygnału przed upływem 14 dni i przyjmuję do wiadomości, iż w przypadku, jeżeli ITI Neovision S.A. uruchomi sygnał w tym terminie, nie będzie mi przysługiwało prawo do odstąpienia od niniejszego zamówienia"

to wtedy od października co najmniej do końca lutego musicie płacić 15 PLN. Sprytne posuniecie bo ludzie zazwyczaj zaznaczają te wszystkie kwadraciki nie myśląc o konsekwencjach. Ja tak zrobiłem i mam za swoje.

 

Czasem na cinemaxie leci jakiś film fajny choćby miało to byc 2 razy w miesiącu to jak mam miec 2 kanały za free przez 2 miesiące to czemu nie skorzystać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem dzisiaj maila z informacją o wyłączeniu bezpłatnego Cinemaxa po okresie promocyjnym (+miesiąca) i otrzymałem zwrotną wiadomość:

 

"Szanowny Panie,

 

informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja Cinemax zostanie wyłączona 30.09.2015 r. Usługa może być aktywna przez pierwsze dni następnego miesiąca, za ten okres nie będzie jednak naliczana opłata. Dodam, że prognozowany abonament we wrześniu będzie wynosił XX,XX zł." (Kwota podana to cena mojego abonamentu).

 

Miałem obawy czytając forum, czy nie załapałem się na promocję 0zl za pierwszy miesiąc, a potem po 15zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Szanowny Panie,

 

wyjaśniam, że na Pana koncie abonenckim została uruchomiona opcjaCinemax w promocji 0 zł do końca września i w cenie 15 zł miesięcznie do końca lutego 2016 r.

Zamówienie dokonane przez Internetowe Centrum Abonenta jest wiążące i nie ma możliwości go dowołać.

Wyjaśniam, że w ICA dostępne są dwie promocji dot. opcji Cinemax. Pierwsza to plus miesiąca, druga natomiast to promocja, która wybrał Pan".

 

Ja tam widziałem tylko jedną opcję różnica jest tak iż zaznaczyłem wszystkie kwadraciki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...