Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , czy nc+ zmieniało coś ostatnio w parametrach technicznych związanych z kartami ? Konkretnie chodzi mi o to że dwa dni temu pokazał się komunikat "kanał zakodowany", w opcjach karty uprawnienia były 04.05.2018 , zadzwoniłem, zgłosiłem, niby teraz mam uprawnienia do 02.07.2018 ale nadal komunikat kanał zakodowany.

Sprawdzane na dwóch różnych tunerach i wszędzie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dostałem informację na infolinii, że jest okres zobowiązania na 5 miesięcy po 20 zł.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Na forum nie piszemy skrótami. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w końcu jest zobowiązanie czy nie, bo dwie odpowiedzi o odmiennym zdaniu :P.

 

Edyta

Jednak BEZ zobowiązań - wystarczy zaglądnąć do regulaminu i w prognozy płatności - po 2 miesiącach cena za MMP wynosi 30zł, czyli standardowo, a to oznacza, że da się wyłączyć :).

Swoją drogą dzięki za info - już włączone, w końcu za darmo to za darmo :).

Edytowane przez Riddick1500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to dobrze, że wreszcie ktoś odkrył, ze miarodajne info są w REGULAMINIE.

Na dobrych radach z forum mozna się przejechać.

Dla nie lubiacych regulaminów przytoczę pt

10.
Uwagi:
 Abonent ma prawo do skorzystania z niniejszej Promocji nie więcej niż jeden raz, w ramach każdej z umów o świadczenie usług zawartych pomiędzy Abonentem a Dostawcą usług.

Edytowane przez Janina11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś się przyda ta informacja. Przy przedłużaniu umowy (rok temu) „wynegocjowałem” na cały okres jej obowiązywania pakiet MP za 5 zł. Dziś zadzwoniłem na infolinię aby skorzystać z obecnego plusa miesiąca, czyli MMP. Konsultant zapewnił mnie, że jeżeli zrezygnuję z tej opcji przed końcem lipca, od sierpnia wszystko wróci do stanu pierwotnego (w tych samych cenach). Plus miesiąca został uruchomiony. Przy okazji kolejnej rozmowy z nc+, dot. innej sprawy coś mnie podkusiło aby się zapytać czy dokładnie tak będzie. Niestety dowiedziałem się, że po 2 m-ach nikt mi nie może zagwarantować powrotu MP’a na takich warunkach jak miałem  ??!!?? – czyli mam czekać do końca promocji i mieć „niespodziankę”. Sprawę zakończyłem napisaniem reklamacji (powołując się na „14 dni”) i czekam  na swojego dotychczasowego MP’a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...