sos80 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 "Szanowny Panie, wyjaśniam, że na Pana koncie abonenckim została uruchomiona opcjaCinemax w promocji 0 zł do końca września i w cenie 15 zł miesięcznie do końca lutego 2016 r. Zamówienie dokonane przez Internetowe Centrum Abonenta jest wiążące i nie ma możliwości go dowołać. Wyjaśniam, że w ICA dostępne są dwie promocji dot. opcji Cinemax. Pierwsza to plus miesiąca, druga natomiast to promocja, która wybrał Pan". Ja tam widziałem tylko jedną opcję różnica jest tak iż zaznaczyłem wszystkie kwadraciki Coś nie tak bo na ICA: pisze "*opcja Cinemax HD w promocyjnej cenie 0 zł miesięcznie, świadczona na zasadach określonych w "Warunkach Promocji Cinemax 0 zł 1 m dla Abonentów". Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 15 zł / mies. Jeśli nie przedłużasz korzystania z opcji Cinemax, z końcem promocji zgłoś wyłączenie usługi naszemu konsultantowi." A kwadraciki trzeba wybrać ( zaznaczyć ) wszystkie aby oferta mogła być zamówiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 NO to dlaczego ja tak mam - zaraz po włączeniu tej opcji napisałem przez formularz kontaktowy że proszę o wyłączenie z końcem bezpłatnego okresu 30 września to mi odpisali tak a nie inaczej. To tylko 15 PLN nie chce mi sie tam dzwonić i awanturował - w sumie mnie to wyjdzie 75 PLN czyli 1 miesięczny abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werysoft Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 A umowa z nc+ kiedy Ci się kończy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ja też zleciłam rezygnację z końcem wrzesnia i dostałam potwierdzenie, że usługa tak zostanie wyłączona, choć może działać parę dni dłużej. Ja w mailu zaznaczyłam, że chodzi o wyłącznie + miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sos80 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Problem z tymi Cineamxami po przekierowaniu z meila i do ICA i wybraniu +miesiaca okazuje się że to nie + a darmowy 1 miesiąc i nalicznie do końca umowy po 15 co miesiąc. I dostaje się coś takiego na meila -- z analizy Pana konta wynika, że 3 sierpnia 2015 r. skorzystał Pan z oferty promocyjnej na warunkach następujących: miesiąc aktywacji, oraz pierwszy pełny miesiąc świadczony jest bezpłatnie, natomiast przez kolejne 5 miesięcy za powyższą opcję naliczana jest opłata w wysokości 15 zł miesięcznie. Opcja jest więc świadczona bezpłatnie do końca września 2015 r. Robią ludzi w balona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrU Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Czyli to samo tyczy się promocji Redlight? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sos80 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 nie wiem ale z +miesiąca to jest numer miesiąca Wprowadzają w błąd świadomie tym bardzej że przejrzałem wszystkie zakładki i nigdzie oprócz tego miejsca nie było możliwości włączenia +miesiaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opcja Redlight HD dostępna w ICA ma warunki: - miesiąc zamówienia: 0 PLN - 1 pełny miesiąc: 0 PLN - od 2 do 6 miesiąca: 15 PLN - w 6-tym miesiącu (bo tyle jest obowiązku) można opcję wyłączyć, albo dalej będzie się płaciło 15 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sos80 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 No to jak jest z tym + miesiąc. Przekierowanie na ICA z meila wybranie jedynej opcji. A później okazuje się że to do końca umowy ? Przecież pisze "opcja Cinemax HD w promocyjnej cenie 0 zł miesięcznie, świadczona na zasadach określonych w "Warunkach Promocji Cinemax 0 zł 1 m dla Abonentów". Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 15 zł / mies. Jeśli nie przedłużasz korzystania z opcji Cinemax, z końcem promocji zgłoś wyłączenie usługi naszemu konsultantowi." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Nie wiem jak jest z przekierowania na ICA z maila (bo na maila nie dostałem info o +miesiąca w sierpniu), ale jak się loguję do ICA (mam wgląd w 4 umowy) to wszędzie jest Cinemax w opcji jako +miesiąca i do niego regulamin: http://cyfraplus.pl/ica/regulaminy/2015 ... nentow.pdf Czyli miesiąc włączenia za free, kolejny za free ale trzeba pamiętać aby we wrześniu zgłosić wyłączenie. Inaczej od października +15 PLN. Co Ci przyszło na maila po zamówieniu tego +miesiąca ? Regulamin jaki wyżej podlinkowałem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 No i za[beep]iscie. Napisalem do nich email i napisali mi, że do lutego musze placic 15zl/mc. Jakim cudem ku**a jak korzystalem wyraznie z promocji +miesiaca?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sos80 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Taki sam mam regulamin. Problem zaczyna się przy wysłaniu rezygnacji drogą meilową. Wysłałem teraz aby nie zapomieć i dostałem niespodziankę w postacji że nie ma możliwości rezygnacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Po pierwsze primo - to nie są nowości i pewnie poleci to do kosza ponownie. Po drugie primo - skoro skorzystaliście z +miesiąca to jest to wyraźnie zaznaczone w umowie, która przychodzi na maila. Po trzecie primo - konsultanci z maila to nie to samo co z telefonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek11 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 C tym Cinemaxem to jakaś dziwna historia, na stronie nc+ jest napisane: Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*. Koszt połączenia wg stawek operatora. A jak klikniesz do ICA to tam jest już 15 zł. Wszystko jest tak zrobione żeby nic jasne nie było i nie wiesz czy jak włączysz to nie będzie jak z kolega wyżej, że do lutego złapią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Pisałem o tym wczoraj ale moje posty poleciały do kosza - no coż trzeba będzie pod koniec września napisać maila z prośbą o wyłączenie albo sie uda albo 5 miesięcy po 15 PLN. Za czasów Cyfry nie robiono talk ludzi w balona. Napisałem maila z prośba o wyjaśnienia jak dostane odpowiedź to ja przekaże Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do rozpatrzenia w trybie reklamacyjnym. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Heh też musiałem zgłosić reklamację na +miesiaca bo włączono mi tak jak wszystkim zamiast 1m/0zł pakiet ze zobowiązaniem 0zł/1m 15zł/5m - ale spokojnie bo potwierdzenie na e-mail jest zgodne z naszym zamówieniem - tylko potem włączono w systemie złą opcję - reklamacja powinna załatwić sprawę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tauter10 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 ,,informuję, że opcja Cinemax została uruchomiona w ramach promocji 0 zł 1 miesiąc 15 zł 5 miesięcy. Brak jest możliwości wyłączenia opcji z końcem okresu bezpłatnego. Można zlecić jej wyłączenie z kocem okresu gwarantowanego tj. 29 lutego 2015 r." POMOCY ludzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Ja widze że tutaj co niektórzy mają jakieś halo ze strachu że zaraz będzie 15zł w następnym miesiącu. To tak pierwsza reguła przed włączeniem zawsze się z nimi kontaktuje i poruszam kwestie regulaminu wtedy oni wiedzą z kim maja do czynienia i wszystko mi wyjaśniają A tak wygląda sytuacja: Szanowny Panie, odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że pakiet Cinemax został na Pana koncie uruchomiony 4 sierpnia 2015 r. na zasadach promocji, której warunki przesyłam w załączniku. Zgodnie z nimi okres gwarantowany korzystania z pakietu kończy się 30 września 2015 r. i z tą datą może Pan pakiet zgłosić do wyłączenia Tutaj nie do końca jest prawa bo ja to robiłem w poniedziałek koło 20:xx z problemami dałem aktywuj dostałem także potwierdzenie mailem z regulaminem. A odpowiedź jak widzicie. We wtorek zbierałem emmy na kartke i dopiero od środy aktywowali mi kanały nie działały mi 4 sierpnia. Swoją drogą niektóre pozycje mają lepszy obraz od HBO. Oczywiście należy gdzieś +- w połowie września wyslać do nich maila z prośbą o wyłaczenie Cinemaxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Ja od razu, gdy dostałem informację na e-mail, że muszę płacić do lutego odpisałem ich, że chyba z drzewa spadli, że wyraźnie skorzystałem z promocji "+miesiąca" i że na pewno nie będę nic płacił. Odpisali, że: informuję, że zgłoszenie zostało przekazane do rozpatrzenia w trybie reklamacyjnym. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie trzydziestu dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 U mnie jeszcze widnieje opcja Filmbox czy to też zalicza się do oferty darmowego miesiąca?Czy to tyczy sie opcji 5 miesięcy za 9zł coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 To drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farciarzgilmore Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam serdecznie wszystkich, jestem nowym użytkownikiem Wg mnie taktyka NC+ jest bardzo prosta. Wiedzą doskonale jakim napaleńcem jest kibic piłkarski a za niedługo rusza liga angielska i może liga hiszpańska a już za chwilę LM. Teraz trwa dla nich najlepsze łowienie klientów i fra.jerów. Kibic spragniony piłki nożnej widzi, że ligi ruszają tuż tuż to i droższą umowę podpisze. I będzie to tak trwało do końca sierpnia. Potem zacznie się łapanie reszty i pewnie lepsze ceny możne będzie wynegocjować. Ja tak miałem rok temu ale mam to szczęście, że umowę mam do końca września, wtedy będę wiedział co z La Liga i moim ukochanym NBA. Zwykła prostacka psychologiczna zagrywka taniego sprzedawcy Takie jest moje zdanie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotredy Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Polityka nc+ działa znakomicie ;D Platforma satelitarna NC+ na koniec drugiego kwartału br. miała 2,11 mln abonentów - 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Zarząd TVN liczy, że sytuacja poprawi się w czwartym kwartale. Na koniec czerwca br. przychody platformy satelitarnej NC+ wyniosły 1041 mln zł i były o 2 proc. niższe od wypracowanych rok wcześniej. EBITDA platformy wyniosła ok. 210 mln zł (spadek o 6 proc. w stosunku do ub.r.), a wskaźnik ARPU z usług abonamentowych wzrósł o 1 proc., do 68 zł. Platforma NC+ powstała w marcu 2013 roku z połączenia Canal+ i platformy N. Grupa TVN ma w niej 32 proc. udziałów i w pierwszym półroczu br. odnotowała na tym przedsięwzięciu 29,2 mln zł zysku (wzrost o 31 proc.). - Oczekiwaliśmy wzrostu bazy abonenckiej platformy – przyznał na wczorajszej konferencji prasowej John Driscoll, wiceprezes i dyrektor finansowy TVN. - Ze względu na sezonowość tego biznesu sądzimy jednak, że nastąpi to w czwartym kwartale – dodał. Na pytanie „Presserwisu”, czy wyniki NC+ są dla TVN zadowalające, prezes TVN Markus Tellenbach odparł, że drugi kwartał nie jest najlepszym odzwierciedleniem całego roku. - Połowa wzrostu platform satelitarnych przypada na czwarty kwartał. NC+ ma dobrą ofertę i jesteśmy przekonani, że całym 2015 roku platforma spełni nasze oczekiwania – mówi Tellenbach. Jednak w ub.r. platforma NC+ nawet w czwartym kwartale nie zwiększyła bazy abonentów. Na dzień 31 grudnia ub.r. miała 2,15 mln abonentów - 2 proc. mniej niż rok wcześniej i tyle samo co na koniec trzeciego kwartału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Witam,ano właśnie w listopadzie! Jeśli międzyczasie nc+ nie zmieni swojego stanowiska. A tak przy okazji "dedukcja, to forma wnioskowania opartego na zbiorze przesłanek" A tym, czym się wszyscy zachłysnęli - spoglądając na dane z czerwca - i nie biorąc pod uwagę czas rzeczywisty (sierpień), w którym tak wiele się dzieje, co widać, słychać i czuć. To te dane będą zgoła odmienne. Nie sądzę, aby umyślnie nc+ topił swoją platformę. Tam pracują odpowiedni ekonomiści, co umieją przeliczać. I liczą sobie. Przykład: Wykluczając z wyższych pakietów trzech tańszych abonentów i przyjmując jednego droższego, to da ostateczny wynik dla firmy o wiele korzystniejszy. I dlatego tak nie dbają o ilość abonentów. Bo i tak w tej hierarchii, pod względem zaabonowania, będą drugą platformą. To królowa matematyka króluje. Takiej mniej więcej treści z rana w odpowiedzi na zapytanie na PW napisałem wyżej wymieniony fragment. Z uwagi na duże zainteresowanie i dyskusję w nieodpowiednim temacie otwieram nowy wątek. A posty tam zawarte przenoszę tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 "Przykład: Wykluczając z wyższych pakietów trzech tańszych abonentów i przyjmując jednego droższego, to da ostateczny wynik dla firmy o wiele korzystniejszy. I dlatego tak nie dbają o ilość abonentów. Bo i tak w tej hierarchii, pod względem zaabonowania, będą drugą platformą. To królowa matematyka króluje." Mam jedno zasadnicze pytanie (na które de facto odpowiedź znają dzieci z podstawówki). Od kiedy 3 tańszych klientów + jeden droższy < jeden droższy klient ? Mnie chyba uczyli matmy w innej epoce. EDIT farciarzgilmore, faktycznie pomyliłem znaczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.