Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

"Szanowny Panie,

 

wyjaśniam, że na Pana koncie abonenckim została uruchomiona opcjaCinemax w promocji 0 zł do końca września i w cenie 15 zł miesięcznie do końca lutego 2016 r.

Zamówienie dokonane przez Internetowe Centrum Abonenta jest wiążące i nie ma możliwości go dowołać.

Wyjaśniam, że w ICA dostępne są dwie promocji dot. opcji Cinemax. Pierwsza to plus miesiąca, druga natomiast to promocja, która wybrał Pan".

 

Ja tam widziałem tylko jedną opcję różnica jest tak iż zaznaczyłem wszystkie kwadraciki

 

Coś nie tak bo na ICA: pisze

"*opcja Cinemax HD w promocyjnej cenie 0 zł miesięcznie, świadczona na zasadach określonych w "Warunkach Promocji Cinemax 0 zł 1 m dla Abonentów". Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 15 zł / mies. Jeśli nie przedłużasz korzystania z opcji Cinemax, z końcem promocji zgłoś wyłączenie usługi naszemu konsultantowi."

A kwadraciki trzeba wybrać ( zaznaczyć ) wszystkie aby oferta mogła być zamówiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO to dlaczego ja tak mam - zaraz po włączeniu tej opcji napisałem przez formularz kontaktowy że proszę o wyłączenie z końcem bezpłatnego okresu 30 września to mi odpisali tak a nie inaczej. To tylko 15 PLN nie chce mi sie tam dzwonić i awanturował - w sumie mnie to wyjdzie 75 PLN czyli 1 miesięczny abonament.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z tymi Cineamxami po przekierowaniu z meila i do ICA i wybraniu +miesiaca okazuje się że to nie + a darmowy 1 miesiąc i nalicznie do końca umowy po 15 co miesiąc. I dostaje się coś takiego na meila --

z analizy Pana konta wynika, że 3 sierpnia 2015 r. skorzystał Pan z

oferty promocyjnej na warunkach następujących: miesiąc aktywacji, oraz

pierwszy pełny miesiąc świadczony jest bezpłatnie, natomiast przez

kolejne 5 miesięcy za powyższą opcję naliczana jest opłata w

wysokości 15 zł miesięcznie. Opcja jest więc świadczona bezpłatnie do

końca września 2015 r.

Robią ludzi w balona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak jest z tym + miesiąc. Przekierowanie na ICA z meila wybranie jedynej opcji. A później okazuje się że to do końca umowy ?

Przecież pisze "opcja Cinemax HD w promocyjnej cenie 0 zł miesięcznie, świadczona na zasadach określonych w "Warunkach Promocji Cinemax 0 zł 1 m dla Abonentów". Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 15 zł / mies. Jeśli nie przedłużasz korzystania z opcji Cinemax, z końcem promocji zgłoś wyłączenie usługi naszemu konsultantowi."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest z przekierowania na ICA z maila (bo na maila nie dostałem info o +miesiąca w sierpniu), ale jak się loguję do ICA (mam wgląd w 4 umowy) to wszędzie jest Cinemax w opcji jako +miesiąca i do niego regulamin: http://cyfraplus.pl/ica/regulaminy/2015 ... nentow.pdf

Czyli miesiąc włączenia za free, kolejny za free ale trzeba pamiętać aby we wrześniu zgłosić wyłączenie. Inaczej od października +15 PLN.

 

Co Ci przyszło na maila po zamówieniu tego +miesiąca ? Regulamin jaki wyżej podlinkowałem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C tym Cinemaxem to jakaś dziwna historia, na stronie nc+ jest napisane:

 

Usługa jest bezpłatna do dnia 30 września 2015 r. Po tym terminie rozpocznie się naliczenie opłaty 10 zł / mies. Jeśli z końcem promocji będziesz chciał wyłączyć usługę, skontaktuj się z naszym konsultantem*.

 

Koszt połączenia wg stawek operatora.

 

A jak klikniesz do ICA to tam jest już 15 zł. Wszystko jest tak zrobione żeby nic jasne nie było i nie wiesz czy jak włączysz to nie będzie jak z kolega wyżej, że do lutego złapią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym wczoraj ale moje posty poleciały do kosza - no coż trzeba będzie pod koniec września napisać maila z prośbą o wyłączenie albo sie uda albo 5 miesięcy po 15 PLN. Za czasów Cyfry nie robiono talk ludzi w balona. Napisałem maila z prośba o wyjaśnienia jak dostane odpowiedź to ja przekaże

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do rozpatrzenia w trybie reklamacyjnym. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie do 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh

też musiałem zgłosić reklamację na +miesiaca bo włączono mi tak jak wszystkim zamiast 1m/0zł pakiet ze zobowiązaniem 0zł/1m 15zł/5m :) - ale spokojnie bo potwierdzenie na e-mail jest zgodne z naszym zamówieniem - tylko potem włączono w systemie złą opcję - reklamacja powinna załatwić sprawę :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja widze że tutaj co niektórzy mają jakieś halo ze strachu że zaraz będzie 15zł w następnym miesiącu. To tak pierwsza reguła przed włączeniem zawsze się z nimi kontaktuje i poruszam kwestie regulaminu wtedy oni wiedzą z kim maja do czynienia i wszystko mi wyjaśniają

 

A tak wygląda sytuacja:

 

Szanowny Panie,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że pakiet Cinemax został na Pana koncie uruchomiony 4 sierpnia 2015 r. na zasadach promocji, której warunki przesyłam w załączniku. Zgodnie z nimi okres gwarantowany korzystania z pakietu kończy się 30 września 2015 r. i z tą datą może Pan pakiet zgłosić do wyłączenia

 

Tutaj nie do końca jest prawa bo ja to robiłem w poniedziałek koło 20:xx z problemami dałem aktywuj dostałem także potwierdzenie mailem z regulaminem. A odpowiedź jak widzicie. We wtorek zbierałem emmy na kartke i dopiero od środy aktywowali mi kanały nie działały mi 4 sierpnia. Swoją drogą niektóre pozycje mają lepszy obraz od HBO. Oczywiście należy gdzieś +- w połowie września wyslać do nich maila z prośbą o wyłaczenie Cinemaxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od razu, gdy dostałem informację na e-mail, że muszę płacić do lutego odpisałem ich, że chyba z drzewa spadli, że wyraźnie skorzystałem z promocji "+miesiąca" i że na pewno nie będę nic płacił. Odpisali, że:

 

informuję, że zgłoszenie zostało przekazane do rozpatrzenia w trybie reklamacyjnym. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie trzydziestu dni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich, jestem nowym użytkownikiem

 

Wg mnie taktyka NC+ jest bardzo prosta. Wiedzą doskonale jakim napaleńcem jest kibic piłkarski a za niedługo rusza liga angielska i może liga hiszpańska a już za chwilę LM. Teraz trwa dla nich najlepsze łowienie klientów i fra.jerów. Kibic spragniony piłki nożnej widzi, że ligi ruszają tuż tuż to i droższą umowę podpisze. I będzie to tak trwało do końca sierpnia. Potem zacznie się łapanie reszty i pewnie lepsze ceny możne będzie wynegocjować. Ja tak miałem rok temu ale mam to szczęście, że umowę mam do końca września, wtedy będę wiedział co z La Liga i moim ukochanym NBA. Zwykła prostacka psychologiczna zagrywka taniego sprzedawcy :-) Takie jest moje zdanie.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polityka nc+ działa znakomicie ;D

 

Platforma satelitarna NC+ na koniec drugiego kwartału br. miała 2,11 mln abonentów - 3 proc. mniej niż rok wcześniej. Zarząd TVN liczy, że sytuacja poprawi się w czwartym kwartale. Na koniec czerwca br. przychody platformy satelitarnej NC+ wyniosły 1041 mln zł i były o 2 proc. niższe od wypracowanych rok wcześniej. EBITDA platformy wyniosła ok. 210 mln zł (spadek o 6 proc. w stosunku do ub.r.), a wskaźnik ARPU z usług abonamentowych wzrósł o 1 proc., do 68 zł. Platforma NC+ powstała w marcu 2013 roku z połączenia Canal+ i platformy N. Grupa TVN ma w niej 32 proc. udziałów i w pierwszym półroczu br. odnotowała na tym przedsięwzięciu 29,2 mln zł zysku (wzrost o 31 proc.). - Oczekiwaliśmy wzrostu bazy abonenckiej platformy – przyznał na wczorajszej konferencji prasowej John Driscoll, wiceprezes i dyrektor finansowy TVN. - Ze względu na sezonowość tego biznesu sądzimy jednak, że nastąpi to w czwartym kwartale – dodał. Na pytanie „Presserwisu”, czy wyniki NC+ są dla TVN zadowalające, prezes TVN Markus Tellenbach odparł, że drugi kwartał nie jest najlepszym odzwierciedleniem całego roku. - Połowa wzrostu platform satelitarnych przypada na czwarty kwartał. NC+ ma dobrą ofertę i jesteśmy przekonani, że całym 2015 roku platforma spełni nasze oczekiwania – mówi Tellenbach. Jednak w ub.r. platforma NC+ nawet w czwartym kwartale nie zwiększyła bazy abonentów. Na dzień 31 grudnia ub.r. miała 2,15 mln abonentów - 2 proc. mniej niż rok wcześniej i tyle samo co na koniec trzeciego kwartału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ano właśnie w listopadzie! Jeśli międzyczasie nc+ nie zmieni swojego stanowiska.

A tak przy okazji "dedukcja, to forma wnioskowania opartego na zbiorze przesłanek"

A tym, czym się wszyscy zachłysnęli - spoglądając na dane z czerwca - i nie biorąc pod uwagę czas rzeczywisty (sierpień), w którym tak wiele się dzieje, co widać, słychać i czuć. To te dane będą zgoła odmienne. Nie sądzę, aby umyślnie nc+ topił swoją platformę. Tam pracują odpowiedni ekonomiści, co umieją przeliczać. I liczą sobie.

 

Przykład:

Wykluczając z wyższych pakietów trzech tańszych abonentów i przyjmując jednego droższego, to da ostateczny wynik dla firmy o wiele korzystniejszy. I dlatego tak nie dbają o ilość abonentów. Bo i tak w tej hierarchii, pod względem zaabonowania, będą drugą platformą. To królowa matematyka króluje.

Takiej mniej więcej treści z rana w odpowiedzi na zapytanie na PW napisałem wyżej wymieniony fragment. Z uwagi na duże zainteresowanie i dyskusję w nieodpowiednim temacie otwieram nowy wątek. A posty tam zawarte przenoszę tu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przykład:

Wykluczając z wyższych pakietów trzech tańszych abonentów i przyjmując jednego droższego, to da ostateczny wynik dla firmy o wiele korzystniejszy. I dlatego tak nie dbają o ilość abonentów. Bo i tak w tej hierarchii, pod względem zaabonowania, będą drugą platformą. To królowa matematyka króluje."

 

Mam jedno zasadnicze pytanie (na które de facto odpowiedź znają dzieci z podstawówki).

Od kiedy 3 tańszych klientów + jeden droższy < jeden droższy klient ?

Mnie chyba uczyli matmy w innej epoce.

 

EDIT

farciarzgilmore,

faktycznie pomyliłem znaczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...