Skocz do zawartości

luke93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przed każdą kolejka podmiot uprawniony nadaje rangę spotkaniom o mistrzostwo spadek itd. i szereguje je według rangi od 1 do 9 gdzie 9 to mecze ogórków.... pytanie kto jest podmiotem uprawnionym do rangowania?  bo tego też nie wiemy...

Nikt nie nadaje żadnej rangi spotkaniom. Po prostu najpierw wybiera E potem C+, następnie znowu E itd.

Ale na jakiej podstawie to jest wybierane? Jest jakichś schemat? Na zasadzie miejsca w tabeli, dnia, czy jak? ;)

Na podstawie tego co chce nadawca pokazać. Jest to ich subiektywna decyzja.

Edytowane przez Pawop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z punktu widzenia polskiego odbiorcy Bundesligi właśnie mecze Bayernu i Borussii wydają się nam najatrakcyjniejsze. A tu się okazuje, że właściciel mający kontent na wyłączność, "oddaje" konkurencji mecze jednej z drużyn... i to chyba raczej świadomie wiedząc, że czyniąc taki krok ograniczy w jakimś stopniu dostęp do tych spotkań określonej grupie odbiorców... (czyt. CP). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy pierwszy kryzys w Eleven - taki model chyba się nie sprzedał...

Skoro mówi się, że Bundesliga przoduje w oglądalności i że chce się czwartego kanału, to po co oddaje się część praw, którymi chwaliło się, że będa na wyłączność już kilkanaście tygodni przed rozgrywkami?

 

Żenada. Czuje się oszukany. Sprawa nadaje się do UOKiKu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz odwracamy sytuację. Gdyby dziś nc+ oddał część swoich praw do Premier League do Eleven i jeszcze się tym dealem chwalił to by ten wątek eksplodował w ekstazie, że C+ się wreszcie kończy :) no i że traktuje swoich klientów jak psy... A prawda jest taka, że to mega przegięcie, gdy podpisujesz umowę na konkretny kanał i jego zawartość i nagle połowa kontentu wylatuje, a Ty nic nie możesz zrobić. Mało mnie obchodzą powody (że niby wymiana praw za miejsce na transponderze), gdy na końcu cierpi widz. I nie, nie mówimy o sytuacji, gdy komuś kończą się prawa i przejmuje je konkurencja - mówimy o sytuacji, gdy w pierwszym roku, z kilkuletniego kontraktu, którym się chwalono (i to na wyłączność!) dochodzi do takiego draństwa. Masakra... Jak już wiele razy pisałem - to nie moja liga, ale negatywne mechanizmy rynkowe należy piętnować, bo co z tego, że ja mam dostęp i do nc+ i do Eleven, gdy cała grupa kibiców w kablówkach i CP straciła dziś właśnie połowę meczów.

Edytowane przez spirit83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osmiesza się 11 w tym momencie,tak szumnie zapowiadana Bundesliga na wylacznosc,wielce reklamowana a tu mecz Bvb-Lipsk tylko u konkurencji  :lol2:

 

@up

 

teraz sobie zrobilem wizualizację: 11 odkupuje jakas czesc Premierszip w trakcie sezonu od nc+ i w sobote o 13.30 Liverpool-United tylko w 11

 

przeciez to jakies sci-fi i nc+ nigdy by sobie na takie cos nie pozwolilo

Edytowane przez levybydg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mamy pierwszy kryzys w Eleven - taki model chyba się nie sprzedał...

Skoro mówi się, że Bundesliga przoduje w oglądalności i że chce się czwartego kanału, to po co oddaje się część praw, którymi chwaliło się, że będa na wyłączność już kilkanaście tygodni przed rozgrywkami?

 

Żenada. Czuje się oszukany. Sprawa nadaje się do UOKiKu.

Dlaczego do UOKIK'u? Niestety kupiłeś kanały Eleven Sports, a dostęp do Bundesligi. Równie dobrze mogą jutro zrobić sobie całą ramówkę z telezakupami i chyba nic abonent z tym nie zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto się reklamował NA WYŁĄCZNOŚĆ BUNDESLIGA w ELEVEN. Reklama wprowadzała w błąd, bo nadawca nie został przejęty a produkt nie jest na wyłączność

 

Ale bardziej żenujące są te powiedzonka, że to dla dobra kibiców.

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Myślę, że sprawa wcale nie jest jednoznaczna. Co innego jak masz listę kanałów gwarantowanych, a co innego, gdy wypada Ci zawartość kanału. Wielokrotnie ludzie skarżyli kanały, że tracą swój kontent, ale nie można było zerwać z tego powodu umowy, bo zawartość nie była traktowana jako immanentna część oferty. Tu jest taki problem, że dystrybutor wysyła sygnały o wyłączności na kilka lat, na tym buduje ofertę do widza, a parę miesięcy później się z tego wycofuje - to jak nic wprowadzanie klienta w błąd nieprawdziwym komunikatem i od tego jest właśnie UOKiK, by tego typu procedery tępić  :)

Edytowane przez spirit83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto się reklamował NA WYŁĄCZNOŚĆ BUNDESLIGA w ELEVEN. Reklama wprowadzała w błąd, bo nadawca nie został przejęty a produkt nie jest na wyłączność

 

Ale bardziej żenujące są te powiedzonka, że to dla dobra kibiców.

Jeśli patrzeć przez pryzmat reklamy wprowadzającej w błąd, to ktoś może się podjąć zgłoszenia sprawy. Tu masz rację. Jakaś petycja mogłaby się udać.

 

Żadne zerwanie umowy się nie uda, ale nadawca może dostać po kieszeni.

Edytowane przez ezequiel93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...