Gursonek Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Źle to sformułowałem. Miałem na myśli to, że te 48 godzin to czas, kiedy film jest dostępny na dysku dekodera. Film po złożeniu zamówienia zazwyczaj jest za kilka minut aktywowany - tak byś mógł go obejrzeć. Na dekoderze Mediabox+ po zazwyczaj 10 minutach dostajesz potwierdzenie (komunikat na ekranie telewizora). Zamówienie możesz zrobić na dwa sposoby przez ICA, lub poprzez infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Za darmo i bez haczyków? Takie rzeczy to nie w nc+ Przesadzasz firma jak firma, ja wziąłem 5 VOD pierwszy zamówiłem wszystko działa opłata anulowana wygląda wszystko dobrze. Jak wygląda zamówienie takiego filmu ? Miałem dostać maila potwierdzającego, ze bonus w postaci vouchera na 5 filmów jest już aktywny (tak pani na infolinii powiedziała) ale minął tydzień i cisza. Mogę bez stresu zamówić 5 filmów i nie doliczą kasy ? Ile taki film mam dostępny na dysku ? Ja mam Pace więc nie wiem jak to wygląda na innych dekoderach. Zamawiałem film przez ICA i za chwilę mogłem go już oglądać. Mi mówili, że aktywują ten bonus i tyle na nic nie musisz czekać. Nie pamiętam tylko do kiedy mogę tego korzystać, ale chyba do końca czerwca więc na razie czekam z zakupem innych filmów, aż zaktualizują bibliotekę może będzie coś dla mnie ciekawszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Do 30.06.2015 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PowerTV Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 W ramach decyzji UOKIK polecamy wybór kanału Adventure HD! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ja wybrałem i stwierdzam że nic nie ma do oglądania na tym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 No właśnie dlaczego akurat Adventure HD na którym nie ma nic specjalnego widząc ramówkę kanału a kolega wyżej tylko to potwierdził. Czy ktoś ma w tym jakiś interes? Abonent powinien mieć większy wybór co do kanału, przecież jest tyle innych podobnych cenowo opcji i na pewno dużo ciekawszych jak np. History HD, H2, Hustler...... może wtedy bym się na coś skusił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Dziwne. Do mnie nikt nie dzwonił. Nie dostałem SMS-a ani maila... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Można spodziewać się komunikatu na ekranie swojego tv tak jak miał kolega wczoraj, że przysługuje dany kanał za 0zł na 12miesiecy lub 5 filmów VOD A co z tymi co mają Adventure HD i płaca za niego dostaną go za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Chciałem tak zrobić, żeby nie naliczali mi opłaty za Adventure HD ponieważ posiadam ten kanał w ofercie, ale dostałem odpowiedź, że nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastekal Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 @aro Dzwonisz na infolinię i mówisz, że od czerwca rezygnujesz z opcji Adventure HD. No chyba, że masz ten kanał w umowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Chciałem w ten sposób zrobić, ale konsultant stwierdził, że taka opcja nie wchodzi w grę, gdyż nic przez to nie zyskam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bastekal Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Taka opcja jak najbardziej wchodzi w grę. Ja tak zrobiłem w ubiegłym miesiącu. Zresztą, nie był to mój pomysł, tylko konsultanta z tej specjalnej infolinii dot. decyzji UOKiK. Zadzwoń jeszcze raz, być może trafisz na inteligentniejszą osobę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robo_ Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 A filmy w VOD są w HD czy tylko SD? Bo do tej pory nie korzystałem z tego typu biblioteki. Pytam bo korzystniej jest wybrać VOD, gdyż za Adventure na 12 miesięcy wychodzi ok 24 zł a VOD cenowo by wyszło 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Ale Adventure jest na 12 miesiecy razy 2 dostęp do nowego kanału Adventure HD na okres 12 miesięcy wynikający z powyższej decyzji UOKIK oraz dodatkowe 12 miesięcy bezpłatnego odbioru programu w specjalnie przygotowanej przez nas promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intermario Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 W moim przypadku nie zgodziłem się na VOD (to mnie kompletnie nie interesuje) czy Adventure HD (ciekawe kto ten kanał dodatkowo wykupuje, bo nic tam nie ma) - zaproponowałem H i H2. Niestety przyszła odpowiedź odmowna, w której powołują się na to, że rekompensata obejmuje (zgodnie z decyzją UOKiK) albo VOD albo Adventure HD i do czerwca mam za pomocą strony zdecydować....masakra Oczywiście olewam temat, bo ani jedno ani drugie mnie nie interesuje - komuś uruchomili H i H2 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Tylko zapomnieli złodzieje napisać, że "rekompensata obejmuje (zgodnie z decyzją UOKiK) albo VOD albo Adventure HD" bo dokładnie to proponowali UOKiKowi (kto czytał tą decyzję, ten wie jakie nc+ słało pisma do UOKiK). I UOKiK im to klepnął. Złodziejska instytucja zamiast być za klientami to się skumała z korporacją i jadą po klientach. Nie wróżę, ale mają szlak przetarty i w przyszłości będą robić abonentów w buko, później się z UOKiK dogadają i gitara. Tak się robi biznes w Polsce. Pytam: jakie UOKiK miał prawo decydować za klientów jaka im się rekompensata należy ? PS. Ciekawe, co z klientami, którzy "zmuszeni" wezmą Adventure na 12+12 miesięcy, umowa skończy się np. w lipcu. I co? Rozumiem ze zgodnie z decyzją UOKiK (na którą tak się powołują) sam Adventure będę odbierać przez te 24. W końcu UOKiK mi to zagwarantował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Trochę matematyki. Kanał Adventure HD kosztuje 1,99 zatem policzmy: 1,99 X 12 = 23,88 PLN! To jaki zatem jest w prezent od nc+ skoro rekompensatę wyliczono na kwotę 43,16 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychooo Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ale oni "dają" ten badziew na 12 miesięcy + 12 miesięcy, czyli na 24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 To już wszyscy wiedzą? Tyle tylko, dlaczego twierdzą, że kolejne dwanaście miesięcy, to prezent?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer10 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ja 10 dni temu zadzwoniłem proponując History HD zamiast Adventure HD. Co prawda oba kanały według mnie to [beep], ale na History przynajmniej może wikingów 3 obejrzę [ mniej ściągania z sieci, choć jakość gorsza ] Pan odparł że w takim razie muszę czekać na telefon czy zostało to zaakceptowane. Wczoraj kolejny telefon i wiązanka dlaczego tak długo czekam, odpowiedź ? decyzji nie ma jeszcze. Dziś email z załącznikiem gdzie zaproponowano mi voucher na pięć filmów VOD z możliwością wykorzystania do 30 czerwca 2015 roku lub dostęp do kanału Adventure HD. Zero o History, jakbym ze ścianą się kontaktował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 A ja dałem się wydymać bo przyjąłem te 5 filmów z VOD+ a to się okazało, że filmy są w SD! Masakra...XXI wiek i mam oglądać film któremu bliżej do jakości VHS ? Wczoraj zamówiony film i jak go odpaliłem to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. I za to pobierają 9.90zł ? Szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 Dostałem - podobną do waszych "ofertę" - pismem przesłanym listem poleconym Niestety! Zasada dla zasady. Nie skorzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Kilka dni temu otrzymałem pismo w sprawie reklamacji,którą złożyłem w sprawie decyzji UOKIK, teraz pozostaje czekać trzydzieści dni na jej rozpatrzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1970 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Adventure mialo byc 12 miesiecy za darmo a ja mialem tylko w maju bo za czerwiec juz mi policzyli 1,99.Wyslalem reklamacje.Zobaczyny co z tego wyniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.