Z-G Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Odbiór dekodera Wifibox+ lub innego to akurat kiepska propozycja, zapewne większość abonentów po Cyfrze+ unika tego typu "prezentów", szczególnie teraz jak słychać o wymianie kart. Czyli co, biorąc dekoder wifibox+, to mogą mi po "cichu" sparować mojego Cameleona z dekoderem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Takie są plotki niestety ile w tym prawdy nie wiem. Nie tyle sparują Cameleona co dostaniesz nową kartę Cayman. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Nie musi dostawać nową ta co ma mogą sparowac z WiFi box em już teraz karty są parowane z tym box em na początku działają normalnie po jakimś czasie już tylko z WiFi boxem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezelex Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Panowie, jak to jest , jak teraz mam dekoder BOX+/HD SAGEMCOM DSI83 i karte cameleon to jak wezme ten dekoder wifibox+ to bedzie wszystko za darmo i bez zadnych haczykow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Za darmo i bez haczyków? Takie rzeczy to nie w nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
legus Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 A ja podepnę się pod temat i mam takie pytanko. W grudniu przedłużałem umowę z NC+ i chciałem dekoder wifibox, ale w sumie trochę skopałem sprawę i obudziłem się po miesiącu i opcja wymiana nie była dla mnie dostepna. Teraz również otrzymałem maila w związku z decyzją UOKiK i chciałem sobie ten dekoder wziąć, jednak przy zaznaczaniu "bonusu" okazało się że nie mogę tego zrobić. Skrobnąłem szybko do nich maila i w odpowiedzi dostałem że wymieniają jedynie dekodery SD. Jednak widzę że dzwoniąc opłaca się o niego powalczyć. Mam jednak wątpliwość czy opłaca się to zrobić w sensie dalszego użytkowania? Teraz korzystam z dekodera Box+/HD SAGEMCOM DSI87 z kartą Cameleon, ale dekoder ten ma już grubo ponad 3 lata i działa gorzej niż na początku. Jestem starszej daty i raczej średnio znający się na sprzęcie. Jest to mój pierwszy post na forum. A i czy podłączając do do wifibox dysk zewnętrzny to robi się z niego dekoder taki jak ten z nagrywarką? Dzięki ze ewentualną pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Tak podłączając dysk możesz nagrywać a co do tego dekodera to poczytaj forum nc+ tam jest sporo o tym jak pracuje może to pomoże ci w podjęciu decyzji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Za darmo i bez haczyków? Takie rzeczy to nie w nc+ Przesadzasz firma jak firma, ja wziąłem 5 VOD pierwszy zamówiłem wszystko działa opłata anulowana wygląda wszystko dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezelex Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Za darmo i bez haczyków? Takie rzeczy to nie w nc+ Czyli nie probowac ani tego wypelniac itd. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
empy Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Nikt przy zdrowych zmysłach gwarancji nie da może będzie dobrze może nie nc+ zawsze coś kombinuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam, też dostałem smsa ale niestety maila juz nie.A dostał ktos np. zamiast Adventure HD Hustlera HD?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Ja podpisywałem umowę w styczniu 2012 roku. W marcu dostałem podwyżkę opłat za pakiet który miałem. Miałem pierwsze 3 miesiące darmowe od lutego do kwietnia. Napisali mi ze ze względu na te właśnie pierwsze 3 miesiące darmowe ta decyzja mnie nie obejmuje i że nie należy mi się rekompensata. Tylko ja się pytam - przecież podwyżka była za wszystkie miesiące w trakcie trwania umowy. Widać jak NC+ leci w kulki lepiej niż M&M's Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam, też dostałem smsa ale niestety maila juz nie.A dostał ktos np. zamiast Adventure HD Hustlera HD?? Ja dostałem opcję "5 filmów na vod". Wybieram sobie 5 filmów, każdy za 9,90zł a opłata niecałe 50zł nie zostanie doliczona do mojego rachunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam, też dostałem smsa ale niestety maila juz nie.A dostał ktos np. zamiast Adventure HD Hustlera HD?? Chciałem tą opcje w zamian za Adventure HD, ale niestety powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam, też dostałem smsa ale niestety maila juz nie.A dostał ktos np. zamiast Adventure HD Hustlera HD?? nc+ jest zobowiązany decyzją UOKIK nr DDK2/2015 zrekompensować abonentowi "podwyżkę" i proponuje między innymi kanał Adventure HD + jeszcze inne trzy opcje. Na które się nie zgodziłem. Moja reklamacja została zanotowana i w ciągu trzydziestu dni będzie ponownie telefon już od osoby bardziej decyzyjnej. Nie jest tak, że jak odmówimy, to tracimy swoje prawa. nc+ ma obowiązek nam, to zrekompensować. Zatem można poprosić i zażyczyć coś zupełnie innego. Oczywiście w granicach ustalonej przez UOKIK rekompensaty kwotowej. Coś droższego na krótszy termin. Oczywiście samo nie przyjdzie trzeba się upomnieć, kiedy zadzwoni konsultant. Zatem zimna krew i spokój. Nie jesteśmy skazani na oferowaną "daninę" przez operatora. Ale co niektórzy już tak zdecydowali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Właśnie o to mi chodzi wymyslili sobie że dadzą komus dekoder bądź vod albo Adventure HD a jak kogoś to nie interesuje?? Najlepiej by było jakby zwrócili te 43zł na konto albo jakby je wzieli na poczet abonamentu na najblizszy miesiąc ale niestety kasa może isc tylko do byłych abonentów co jest dla mnie bez sensu.Skontaktuje sie z nimi aby mi Hustlera HD zrabatowali do 0zł najwyżej na mniej miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fotodetektor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Do mnie jeszcze nie dzwonil ale poczekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 W tej sprawie sami raczej nie zadzwonią to ty musisz zrobić pierwszy krok, stąd te sms-y i maile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Wcale nie trzeba dzwonić. Do mnie dzwonili dwa razy. Raz nie odebrałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ale to chyba w sprawie akcji wymiany dekodera na HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Piszę we właściwym wątku. Zatem w sprawie decyzji UOKIK. Dzwonili z numeru telefonu +48 22 4413100! I będą jeszcze dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Za darmo i bez haczyków? Takie rzeczy to nie w nc+ Przesadzasz firma jak firma, ja wziąłem 5 VOD pierwszy zamówiłem wszystko działa opłata anulowana wygląda wszystko dobrze. Jak wygląda zamówienie takiego filmu ? Miałem dostać maila potwierdzającego, ze bonus w postaci vouchera na 5 filmów jest już aktywny (tak pani na infolinii powiedziała) ale minął tydzień i cisza. Mogę bez stresu zamówić 5 filmów i nie doliczą kasy ? Ile taki film mam dostępny na dysku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Logujesz się, poprzez ICA, wchodzisz w zakładkę VOD+. Wybierasz dany film, który Cię interesuje, klikasz "Wybieram" - akceptujesz regulamin. Zamówienie jest możliwe poprzez kontakt z infolinią. Film jest dostępny do 48 godzin, od momentu zamówienia. Ja już wykorzystałem w całości tą bonifikatę i jest tak, że najpierw Ci doliczają 9,90zł do aktualnego salda, a za kilka godzin rabatują Ci do Ozł. Też miałem dostać potwierdzenie, ale do tej pory brak informacji na emailu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ja sobie dobrałem Adventure HD poprzez link na górzę strony w ica. Aktywowali mi go w przeciągu niespełna 2 godzin choć pisało ok 48 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Logujesz się, poprzez ICA, wchodzisz w zakładkę VOD+. Wybierasz dany film, który Cię interesuje, klikasz "Wybieram" - akceptujesz regulamin. Zamówienie jest możliwe poprzez kontakt z infolinią. Film jest dostępny do 48 godzin, od momentu zamówienia. Ja już wykorzystałem w całości tą bonifikatę i jest tak, że najpierw Ci doliczają 9,90zł do aktualnego salda, a za kilka godzin rabatują Ci do Ozł. Też miałem dostać potwierdzenie, ale do tej pory brak informacji na emailu Do 48h pojawi się możliwość oglądania, ale jak długo go będę miał u siebie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.