Skocz do zawartości

Doładowania TnK / Smart HD+ w sklepie Hollex.pl


Barti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W marcu br. dokonałem już bez żadnych problemów ponownego doładowania mojej karty Smart HD+ z numerem zaczynającym się od 021 za pomocą sklepu internetowego "Hollex.pl". Odbyło się to już normalnie, bez dodatkowego kombinowania z pisaniem maili do "Hollex'u". Dzięki serdeczne! :D

 

A tak swoją drogą, trochę tak jakoś głupio wygląda teraz to "02" wstawiane automatycznie w formularzu doładowań w rubryce numeru karty: :roll:

 

78cd8a2dc6.png

 

Już chyba lepiej by było, aby ten "automatyczny" początek numeru usunąć całkowicie i żeby klient wpisywał go od samego początku w całości, podobnie jak to jest obecnie w formularzu przy doładowywaniu karty "TnK HD", "n na kartę" itp. To jeszcze taka moja drobna sugestia. ;)

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...