kacper0058 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam wszystkich i zapraszam do dyskusji na temat działania aplikacji na SmartTV w waszych telewizorach. Zapewne tak samo jak wielu z Was , także i ja skusiłem się na taki telewizor (LG42LV5500 , model z 2011r). Po kilku latach jego użytkowania mogę śmiało stwierdzić że producenci tego telewizora delikatnie mówiąc olewają uwagi użytkowników w temacie wadliwego działania aplikacji np. Ipli. W TV który użytkuję występują problemy z tą aplikacją (na początku działała dobrze). Podczas odtwarzania obojętnie jakiego materiału nagle zostaje przerwane i wyskakuje komunikat "przetwarzanie materiału nie może być zrealizowane, proszę spróbować póżniej". Takich problemów nie ma na innych aplikacjach np. YouTube czy VodOnet. W telewizorze wgrane mam najnowsze oprogramowanie, internet podłączony kablem (PING 26 ms, pobieranie 10,56 Mb/s, wysyłanie 1,10 Mb/s). Najśmieszniejsze jest to że na stronie TV LG ze Smart TV jest zapewnienie o bezproblemowym działaniu Smart TV , które tak naprawdę ma się nijak do rzeczywistości. Problem ten zgłaszałem także do pomocy Ipli - odpisali poprosili o dokładniejszy opis problemu i na tym jak na razie się skończyło. Chcąc teraz wykupić jakiś pakiet oferowany przez IPLA to jest czysta ruletka - będzie działać czy nie. Na wyrzucanie pieniędzy w błoto w obecnej chwili mnie nie stać, więc wstrzymuje się od jakichkolwiek zakupów na tej aplikacji. Może podzielicie się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi opisanego wyżej problemu. Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buster Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Uwagi kieruj do producenta Ipli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Pisałem do Ipli i dostałem dwie odpowiedzi. 1.Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Wkrótce na nią odpowiemy. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z aplikacja ipla znajdują się na stronie http://www.ipla.pl/Ipla__Pomoc,2225/index.html Pozdrawiamy, Zespół ipla 2. Witamy Prosimy o informację czy problem wciąż występuje. Jeżeli tak prosimy o informację czy pojawia się jakiś dodatkowy identyfikator błędu składający się z cyfr i liter. > m........@go2.pl > Problemy techniczne > Witam. > Mam TV LG42LV5500 ze Smart TV i zauważyłem że Ipla szwankuje. otóż po wybraniu jakiegoś materiału filmowego podczas odtwarzania w pewnym momencie zostaje ono przerwane i pojawia się komunikat "przetwarzanie nie może być zrealizowane spróbuj ponownie", albo coś w tym stylu. Trzeba znów od początku wybierać wszystkie okienka i odtwarzanie znów leci od początku, a powinno od miejsca przerwania. Inne aplikacje np. Vod Onet działają bez zarzutu. TV podłączony mam do internetu kablem (PING 26, pobieranie 10,56 Mb/s, wysyłanie 1,09 Mb/s). Chciałem wykupić jakiś pakiet , ale jak to ma tak działać to nie wiem czy warto. Więc moje pytanie czy znany wam jest ten problem ? Może jakieś rady co zrobić aby Ipla działała dobrze. > Pozdrawiam Marek M........ Zespół IPLA Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03-878 Warszawa pomoc@ipla.pl www.ipla.tv Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000010078 NIP 796-18-10-732 REGON 670925160 GIOŚ - E0001824WZBW kapitał zakładowy 25.581.840,64 zł w pełni wpłacony. Ticket Details =================== Ticket ID: GEO-124601 Wysłałem do nich ponownie e-maila > Witam. > Tak problem dalej występuje. Nie występuje żaden identyfikator składający się z cyfr i liter. Wyskakuje komunikat "Polecenie nie może zostać przetworzone. Proszę spróbować póżniej." Przed chwilą sprawdziłem to na dziale seriale (program Zdrady jak i serial Świat według Kiepskich. Także na filmie z działu film za darmo.)Dziwi mnie takie zachowanie aplikacji Ipla na tym Smart TV w LG 42LV5500. Z innymi aplikacjami np. YouTub, czy Vod Onet gdzie odtwarzane są materiały video jak i filmy ten problem nie występuje. > Pozdrawiam M. M........ Jeszcze raz witam. Dziś uruchomiłem aplikację Ipla na swoim tv i znów - dalej nie działa tak jak trzeba tym razem wyskoczył komunikat z błędem w aplikacji 4824db. Pozdrawiam M. M........ Po tym ostatnim jak na razie cisza ze strony Ipli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buster Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Ja kiedyś na kilku aplikacjach (player, itvp) na samsungu miłaem problem. Pomogła zmiana DNS w TV na 8.8.8.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper0058 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Już kombinowałem ze zmianą DNS i nic nie pomagało. Na jakimś forum czytałem że w takich przypadkach niektórym osobom pomagało przestawienie ustawienia DNS z automatycznego na ręczne, jednak takie ustawienie też nic nie pomogło. Przed chwilą sprawdziłem też DNS podany przez Ciebie i dalej Ipla żle działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Najlepsze aplikacyjnie są samsungi chyba. Od 4 lat korzystam u nich ze smarta. Zawsze bez kłopotu... Ostatnio był niewielki z playerem. Wystarczyło wylogowanie się z konta (nie działał play). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaap Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Pytanie do użytkowników Samsungów. Czy Wam też ostatnio (u mnie od wczoraj) pojawił się panel gry w smart hub? Nie wiem po co się pojawił skoro i tak gier nie da się włączyć. Co gorsza tam przeskoczył Need For Speed z karty aplikacje i już nie można w niego grać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.