adrian1981 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Z kilkoma dekoderami Globo miałem styczność ale mnie niczym nie powaliły Najważniejsze, żeby działał stabilnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.strogoff Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Nic się nie zmieniło,na dekoderze też się tnie.Jest identycznie jak i z modułem,a nawet gorzej bo się tnie co 2-3 minuty.Nie da się oglądać transmisji.Zresztą,na module nie jest lepiej.Masakra,już szlag człowieka trafia.Jestem bezsilny bo "wielcy fachowcy technicy" z kablówki nie mogą nijak znależć problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Na Twoim miejscu zrezygnował bym z tego, a problem jest już w studiu operatora kablowego. Sam nic nie zdziałasz więcej żeby mieć stabilny odbiór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.strogoff Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Będę pisał reklamację i domagał się zwrotu kosztów. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym brata który też miał problem z zawieszaniem się canal+ w tej samej kablówce i też z nimi "walczył" dość długo.Ale jemu wymieniono moduł po pewnym czasie i mówi że teraz jest wszystko w porządku. U mnie wymieniali i moduł i kartę i wypożyczyli mi dekoder i jest ciągle żle. Ale skoro u niego jest dobrze to czy może być wada u nich w stacji czołowej??To chyba byłoby żle w każdej lokalizacji miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Wystarczy że ze stacji wyjdzie słaby sygnał, i w jednej części będzie wszystko dobrze a w drugiej zaś nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jakiś czas temu kolega napisał, że okablowanie do mieszkania wymienili, mam też nadzieję, że wykluczona została możliwość taka, że ktoś w bloku jest nieumiejętnie wpięty "na dziko" i psuje sygnał pozostałym. Miałem osobiście ze trzy takie przypadki, że w korycie kablowym na klatce schodowej ktoś sobie "skręcił" swój kabel z kablem sąsiada ale takie rzeczy widać od razu porównując pomiar pełnego pasma (full scan) na wyjściu z tapa i na wyjściu z gniazda tvk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 U znajomych w Sosnowcu technik UPC wpiął się do przewodu sąsiada na klatce schodowej bo nie umiał znaleźć z której skrzynki idzie sygnał do ich mieszkania. Więc skoro u dużych gigantów na rynku kablowym to robią więc nie ździwi jak u kolegi ktoś tak też będzie podpięty legalnie lub i też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Kwestia legalności to osobny temat, kwestia techniczna takiego podłączenia też. Oczywiście z wiadomych przyczyn niech nikt nie pyta jak to zrobić dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.strogoff Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Mojej cierpliwości dobiegł kres.Dzwoniłem do nich i chodziłem do tej kablówki,ciągle zgłaszałem i "walczyłem" o to by WRESZCIE coś zrobili,ale dziś usłyszałem od samego właściciela że TYLKO I JEDYNIE JA zgłaszam problem i oni nie wiedzą co jest przyczyną moich usterek i prostymi słowami powiedział że oni nic nie zrobią,i cytuję "niech pan tak ogląda jak jest albo pisze wypowiedzenie bo my nic nie zrobimy". Szlag człowieka bierze bo trafi się taki monopolista w mieście i ma gdzieś klienta.Najgorzej że nie za bardzo jest gdzie przejść bo to jedyny operator w moim mieście. Zastanawiam się czy nie napisać skargi na nich i czy nie pójść do rzecznika praw konsumenta przy Urzędzie Miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Nie, nie, nie! Najlepiej by było, abyś wystąpił pisemnie do operatora wytykając usterki i niedogodności w odbiorze telewizji. Następnie również oczekiwałbym na ich odpowiedź pisemną w tej sprawie. Korespondencja pisemna czyni czasem cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.strogoff Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Właśnie mam zamiar napisać reklamację na piśmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.