greg66 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Posiadam już dwa urządzenia z androidem w Canal+ Sport online lecz nabyłem nowy Smartfon i chcę zmienić stary na nowy lecz w w moim koncie widnieją te dwa urządzenia lecz są one nie aktywne przy próbie zmiany, proszę o pomoc co mam zrobić czy dzwonić na infolinie do biura obsługi nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PF 1920 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Dzwonić,samemu można zarządzać urządzeniami o ile dobrze pamiętam po 6 miesiącach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg66 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Ale widniejące ikonki do zmiany są nie aktywne a zalogowany na nowym urządzeniu woła zmiany urządzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavello Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Mam to samo, kupiłem nowy tablet i chciałbym zmienić urządzenie a tu sie nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk87 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Posiadam już dwa urządzenia z androidem w Canal+ Sport online lecz nabyłem nowy Smartfon i chcę zmienić stary na nowy lecz w w moim koncie widnieją te dwa urządzenia lecz są one nie aktywne przy próbie zmiany, proszę o pomoc co mam zrobić czy dzwonić na infolinie do biura obsługi nc+ Mógłbyś podać kiedy rejestrowałeś swoje urządzenia? Pomocne byłoby też podanie loginu z canalplussport.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ja wyczytałem gdzieś .że co kwartał można dodać nowe urządzenie ( urządzenie mobilne ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavello Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 U mnie wła]snie minął kwartał, jest napisane że zmiana możliwa 14 grudnia ale się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pk87 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Jak masz taki problem to prosiłbym o wiadomośc na PW, z danymi: - login canalplussport.pl - urządzenie na którym chciałeś dokonać wymiany (android czy iOS) i najlepiej podaj jeszcze wersje oprogramowania. - mile widziany bylby screen:) Przekaze twoja sprawe do supportu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianoo Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Panowie mam podobny problem tylko jeszcze nie minął kwartał. Muszę czekać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi