Jump to content
ircios

WiFi PremiumBox+ (ADB NCP-4740SF)

Recommended Posts

Od dłuższego czasu mam problem z dekoderem WiFi Premiumbox+ - praktycznie codziennie są sytuacje gdzie się zacina i nic poza odłączeniem od prądu mu nie pomoże, sam się wyłącza (podczas oglądania kanału nagle się wyłącza i nic się nie da zrobić poza wyciągnięciem wtyczki od kontaktu, czarny ekran na dekoderze bez reakcji na przyciski fizyczne na dekoderze). Dodatkowo bardzo głośno trzeszczy kiedy się go wyłączy przez dłuższy okres czasu (nawet kilka godzin), jak chce się szybciej przełączać kanały to sytuacja wygląda podobnie, że zaczyna trzeszczeć i często się zacina na danym kanale bez możliwości przełączenia, czy wyłączenia go z fizycznego przycisku na dekoderze (zero reakcji). Czy ktoś miał podobną sytuację z tym dekoderem? Da się coś z niego jeszcze wykrzesać, czy wymienić go w punkcie (o ile jest taka możliwość)? Tych dekoderów zapewne nowych już nie wydają, więc co najwyżej dostałbym w zamian jakiś refabrykowany model. Dekoder posiadam od listopada 2015 roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z podanych objawów to wolałbym refabrykowany, w pełni działający model. Wymień go. Może one nie są nowe ale wyglądają jak nowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dysk zewnetrzny działa bez zarzutu, zrobiłem reset ustawień fabrycznych i o dziwo zaczął działać bez problemu, zobaczymy na jak długo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja opinia po dłuższym czasie użytkowania jak najbardziej negatywna. Niczym nie różni się od Wifi Boxa poza tym że inne odrobine menu. Chcesz nie słuchać pie#lenia polityków włączasz funkcję radio i czekasz 5 minut aż w ogóle zareaguje.Do poprawnego działania ustawienie wifi nie wystarczy.Żeby wspomniane radio nie rozłączało się trzeba dodatkowo podłączyć router z dekoderem kablem ethernet. Co do tv jakoś to działa i oczywiście trzeba wybrać w ustawieniach żeby dekoder nie startował od początku co trwa około dwóch minut. Fajna jest jedynie opcja automatycznego wyboru telewizora i sterownia nim także jednym przyciskiem,ale o tym nijak szukać w instrukcji tylko w szerokim internecie.3+ bo to masówka na którą skazuje nas platforma.Zakup własnego jakże drogiego urządzenia nie zagwarantuje satysfakcji.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam go prawie 4 lata i nie mogę o nim złego słowa powiedzieć. Zestawiając go z Wifi Boxem to jak porównywać Mercedesa z Maluchem. Nagrywa, odtwarza, wszystko płynnie działa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dokładnie. Mam go już ponad 2 lata i WifiBoxa do multiroomu i nie ma porównania. Router mam na piętrze, Premiumbaxa na parterze, internet z sieci komórkowej i radio, NcplusgoTv i HBOGo starują od dotknięcia. Jak na sprzęt operatora jest bardziej niż ok.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie.

 

Proszę o podpowiedź, co mogło się stać i co należy zrobić.

 

Dekoder WiFi PremiumBox wymieniony w grudniu 2019 z mniejszego WiFiBoxa.

 

Dysk 500GB przestawał reagować po podłączeniu do USB już kilka dni temu

Kilka razy udało mi się "ożywić" go po podłączeniu do Laptopa i było bez znaczenia czy USB2 lub USB3

Działał krótko po podłączeniu do dekodera, ale po wyłączeniu na pilocie i ponownym włączeniu znów nie startował.

 

Dekoder wyłączałem tylko na pilocie, nie z gniazdka, aby nie czekać na Start, Aktualizacje itp

Teraz dysk już nie działa wcale...

 

Dziś dekoder przestał działać. Był włączony na jednym z kanałów i po naciśnięciu na pilocie nie reagował.

Myślę sobie, baterie, wymieniłem i nic.

Podchodzę do dekodera i na nim przyciski też nie reagują.

Przypomnę, że dysk jest podłączony, ale nie działa. Podłączony też jest kabel LAN. I tak nie mogę korzystać z NC+ GO, bo dysk nie działa.

 

Więc dalej. Wyjąłem wtyczkę, odczekałem kilkanaście sekund i wpinam.

To by było na tyle...

 

Dekoder nie startuje.

Świeci się ciągle Czerwona dioda z przodu i obie diody z tyłu przy gniazdku LAN.

Odłączyłem kabel z anteny, HDMI, LAN, wyjąłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem do prądu i dalej to samo. Nie działa.

 

Nie wiem jak się robi w tym modelu Hard Reset, bo tego tylko nie próbowałem.

 

Dekoder był wyłączony z prądu dłuższy czas, jak również zostawiłem go włączony na dłużej, ale nadal nic się nowego nie dzieje.

 

Jeśli ktokolwiek spotkał się z tym to proszę o pomoc.

Ostatecznie to zostaje wymiana w Punkcie.

 

Pozdrawiam serdecznie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witajcie.
 
Proszę o podpowiedź, co mogło się stać i co należy zrobić.
 
Dekoder WiFi PremiumBox wymieniony w grudniu 2019 z mniejszego WiFiBoxa.
 
Dysk 500GB przestawał reagować po podłączeniu do USB już kilka dni temu
Kilka razy udało mi się "ożywić" go po podłączeniu do Laptopa i było bez znaczenia czy USB2 lub USB3
Działał krótko po podłączeniu do dekodera, ale po wyłączeniu na pilocie i ponownym włączeniu znów nie startował.
 
Dekoder wyłączałem tylko na pilocie, nie z gniazdka, aby nie czekać na Start, Aktualizacje itp
Teraz dysk już nie działa wcale...
 
Dziś dekoder przestał działać. Był włączony na jednym z kanałów i po naciśnięciu na pilocie nie reagował.
Myślę sobie, baterie, wymieniłem i nic.
Podchodzę do dekodera i na nim przyciski też nie reagują.
Przypomnę, że dysk jest podłączony, ale nie działa. Podłączony też jest kabel LAN. I tak nie mogę korzystać z NC+ GO, bo dysk nie działa.
 
Więc dalej. Wyjąłem wtyczkę, odczekałem kilkanaście sekund i wpinam.
To by było na tyle...
 
Dekoder nie startuje.
Świeci się ciągle Czerwona dioda z przodu i obie diody z tyłu przy gniazdku LAN.
Odłączyłem kabel z anteny, HDMI, LAN, wyjąłem kartę. Wyłączyłem i włączyłem do prądu i dalej to samo. Nie działa.
 
Nie wiem jak się robi w tym modelu Hard Reset, bo tego tylko nie próbowałem.
 
Dekoder był wyłączony z prądu dłuższy czas, jak również zostawiłem go włączony na dłużej, ale nadal nic się nowego nie dzieje.
 
Jeśli ktokolwiek spotkał się z tym to proszę o pomoc.
Ostatecznie to zostaje wymiana w Punkcie.
 
Pozdrawiam serdecznie
Witam. Też mam ten dekoder, tyle że już ponad 2 lata. Też mam klopot z dyskiem. U mnie objawia się to głośna pracą. Dzieje się tak po jakimś czasie. Najczęściej po wyłączeniu zasilania. Niekiedy potrafi pracować przez jakiś czas poprawnie. Potem zaczyna się od nowa to samo. Powinnam podjechać do punktu by wymienić dysk i dekoder, ale na razie nie mam możliwość i czasu. Jak dysk zaczyna szwankowac, to i dekoder nie chce się włączyć. Pomaga tylko odlaczenie dysku od dekodera. Wtedy wszystko jest ok. Kiedyś przez włączony dysk dekoder pokazywał takie błędy, że szok. Np próbował pobrać jakąś aktualizację softu, loadera itp. Myślałam już że dekoder całkiem padł. Trwało to z chyba godzinę, ale na szczęście się uruchomił. Odlacz dysk i sprawdź czy się włączy dekoder. Co nie zmienia faktu że będziesz musiał wymienić cały zestaw.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mój egzemplarz jest u mnie już 4 rok, myślałem by go wymienić na 4K UltraBox+ jednak ta jego niezawodność od tylu lat zadecydowała że zostaję przy nim. Moim zdaniem to bardzo dobry sprzęt.

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder nie włącza się również bez podłączonego dysku, LAN, anteny, HDMI i karty.

Ciągle dioda z przodu jest czerwona i na stałe świecą diody przy gniazdku LAN.

 

Nie sprawdzałem z innym zasilaczem. Zakładam, że jest sprawny, dioda na nim świeci na zielono. Nie mam pod ręką zasilacza 12V 3A

Z zasilaczem 12V 1A nie uruchamia dekodera, tzn. jak wyżej.
Nie mam możliwości zmierzyć tego zasilacza miernikiem.

 

 

Czy ktoś wie jak zrobić Hard Reset w tym modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najszybciej w APS...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.03.2020 o 20:54, ferdeq napisał:

Dekoder nie włącza się również bez podłączonego dysku, LAN, anteny, HDMI i karty.

Ciągle dioda z przodu jest czerwona i na stałe świecą diody przy gniazdku LAN.

 

Nie sprawdzałem z innym zasilaczem. Zakładam, że jest sprawny, dioda na nim świeci na zielono. Nie mam pod ręką zasilacza 12V 3A

Z zasilaczem 12V 1A nie uruchamia dekodera, tzn. jak wyżej.
Nie mam możliwości zmierzyć tego zasilacza miernikiem.

 

 

Czy ktoś wie jak zrobić Hard Reset w tym modelu?

A po co się tak męczyć? 

Idziesz i wymieniasz na nowy, to nie twój sprzęt żeby się martwić 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.03.2020 o 06:32, PawelTSW napisał:

Idziesz i wymieniasz na nowy,

Gdybym mógł wyjść, a co dopiero znaleźć otwarty punkt...

 

Nadal wracam do pytania

Jaki jest sposób na Hard Reset w tym modelu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Strefie Canal+ pojawiła się u mnie możliwość wymiany Pace PVR na właśnie wifipremiumbox+ - aktywacja 49zł i 5zł/miesięcznie dekoder. 

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oferta żart

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Orientuje się ktoś jakiej wersji zabezpieczenia HDCP używa ten dekoder?

Edited by eXtinction

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety muszę dołączyć do dyskusji.

Od poniedziałku dekoder a w zasadzie chyba dysk odmawia posłuszeństwa.

Przy odtwarzaniu nagrań obraz zatrzymuje się - robi się czarny ekran - dekoder nie reaguje na żaden przycisk ani w obudowie ani na pilocie - po czym po ok 60 - 90 sekundach odtwarza dalej.

Nie ma znaczenia jakie nagranie, z jakiego kanału i jak długo trwa - czasami podczas odtwarzania zdarzy się to raz a czasami kilka razy.

 

Pozostała praca dekodera bez zarzutu - zmiana kanałów, cofanie na Timeshift, pauzowanie - tutaj wszystko działa.

Dysk nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków, nagrywa poprawnie - tylko występuje problem przy odtworzeniu.

Nie pomaga odłączenie dysku.

 

Ktoś miał coś takiego?

Jakieś sugestie?

Dysk do wymiany?

 

Pozdrawiam Zbyszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbowałeś reset do ustawień fabrycznych? I format dysku? Pamiętaj jednak że stracisz to co masz na dysku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro będę to robił.

Mam jeszcze jakieś nagrania które muszę dokończyć i zrobię reset dekodera oraz dysku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.04.2020 o 14:59, zbyszekkk napisał:

Jutro będę to robił.

Mam jeszcze jakieś nagrania które muszę dokończyć i zrobię reset dekodera oraz dysku.

Niestety reset ani format dysku nic nie pomógł.

Muszę się jutro przeprosić z BOK i wymienić sprzęt.

Przy okazji zauważyłem że nie działa zdalne programowanie nagrywania przez NC+ GO więc tym bardziej do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.01.2020 o 22:57, sieko_94 napisał:

Od dłuższego czasu mam problem z dekoderem WiFi Premiumbox+ - praktycznie codziennie są sytuacje gdzie się zacina i nic poza odłączeniem od prądu mu nie pomoże, sam się wyłącza (podczas oglądania kanału nagle się wyłącza i nic się nie da zrobić poza wyciągnięciem wtyczki od kontaktu, czarny ekran na dekoderze bez reakcji na przyciski fizyczne na dekoderze). Dodatkowo bardzo głośno trzeszczy kiedy się go wyłączy przez dłuższy okres czasu (nawet kilka godzin), jak chce się szybciej przełączać kanały to sytuacja wygląda podobnie, że zaczyna trzeszczeć i często się zacina na danym kanale bez możliwości przełączenia, czy wyłączenia go z fizycznego przycisku na dekoderze (zero reakcji). Czy ktoś miał podobną sytuację z tym dekoderem? Da się coś z niego jeszcze wykrzesać, czy wymienić go w punkcie (o ile jest taka możliwość)? Tych dekoderów zapewne nowych już nie wydają, więc co najwyżej dostałbym w zamian jakiś refabrykowany model. Dekoder posiadam od listopada 2015 roku.

 

Od resetu do fabrycznych minęło 3 miesiące, pomogło początkowo, z upływem czasu coraz częściej zacinał, a dzisiaj już zaciął na amen, nie pomagało odpięcie od prądu, nawet pierwszych ustawień nie chciało przejść. Zresetowało go do zera i po trudach wszystko przeszło na nowo, ale wyskakiwał w między czasie "błąd odbioru sekcji SSU3" . Mieliście podobny problem z tym dekoderem?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź czy przy odłączonym dysku też jest ten błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...