Skocz do zawartości

nBox Enigma uprawnienia karty


zibi88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Miesiąc temu zakupiłem dwa dekodery nBox 5800 BSKA z wgraną Enigmą. Facet skonfigurował wszystko pod SmartHD i oba dekoderki podłączone przez LAN "grały" dobrze. Kilka dni temu (ok. miesiąca użytkowania), przestały wyświetlać się programy kodowane (grają tylko fta). Karta jest opłacona/doładowana do połowy października. Nie znam się na dekoderach, ale wyczytałem na forach, żeby sprawdzić uprawnienia. Jednak nie mogę połączyć się z dekoderem - kabel Lan (krosowany) do laptopa, przeglądarka 192.168.31.50:8888 (taki jest ip dekodera) i nie łączy się. W ustawieniach sieci - sieć Lan niezidentyfikowana.

Dodam, że w ciągu miesiąca zdarzyło się też tak ze 2-3 razy, ale reset oscam z poziomu pilota pomagał i w ciągu 3sek pojawiały się programy. Teraz to nie działa.

 

Prosiłbym Was o pomoc.

 

Jak jest ktoś z okolic Chrzanowa/Oświęcimia (woj. małopolskie) to nawet zapłacę, żeby to naprawił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak nie mogę połączyć się z dekoderem - kabel Lan (krosowany) do laptopa, przeglądarka 192.168.31.50:8888 (taki jest ip dekodera) i nie łączy się. W ustawieniach sieci - sieć Lan niezidentyfikowana.

 

Najpierw wyeliminuj kłopoty z samą siecią. Jeśli to możliwe to może przejdź na korzystanie z USB Sticka z WiFI. Akurat kontroler LAN użyty w tych nboxach jest dość słabo rozpracowany i niema do niego pełnej dokumentacji. Nie wiem jak obecnie ale przez długi czas nie możny było uzyskać przepustowości Fastt Ethernet.

Nie używaj strumieniowania przez LAN ethernet.

Nie używaj DHCP, ustaw stałe adresy IP. Jak już używasz DHCP to sprawdź czy przypadkiem nie więcej niz jeden serwer DHCP (oraz BOOTP) w swojej sieci LAN.

Upewnij się że nie jest to przyczyna poziomie karty sieciowej, osprzętu sieciowego ("wariujący" hub/switch)