Jump to content
ircios

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)

Recommended Posts

Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana 😀 może moje doświadczenia przydadzą się innym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku router działa 24h na dobę. Więc ta teoria mi nie pasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, ale pewnie masz wyłączony premiumbox w momencie gdy włączasz wifibox, tak?   tak jest w moim przypadku i stąd problem z przekazaniem uprawnień, i nic tu nie pomoże włączony router jeżeli oba tunery nie są włączone w tym samym czasie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.02.2019 o 22:16, Radio napisał:

Problem rozwiązany, okazuje się że wina tkwi po mojej stronie ponieważ oba tunery na zmianę są całkowicie wyłączane z sieci, dodatkowo na noc wyłączany jest również router, a że tunery pracują na zmianę to nie ma możliwości przekazania uprawnień..... ot i zagwozdka rozwiązana 😀 może moje doświadczenia przydadzą się innym.

No to masz odpowiedź. Tak naprawdę uprawnienie nie są przesyłane codziennie. Gdybyś nie wyłączał ich z sieci (zasilania) nie miałbyś takich problemów. Dekoder kilka dni będzie pracował bez połączenia z dekoderem głównym. Oczywiście pod warunkiem, że nie będzie restartowany bo wtedy zawsze zawoła o aktualne uprawnienia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej mi się to nie zdarza. Obydwa tunery rypią od 15 do późnego wieczora. Coś ostatnio wszystko gra brak problemów. Samo się naprawiło? Czy znowu nc+ coś miesza? I jak zwykle nie widzą problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router.

 

Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Router TP LINK można już kupić używany w lombardzie lub internecie nawet za 10-20 zl, więc można spróbować. Ja kupiłem TP Linka W8901g za 10 zł i tak MR skonfigurowałem koledze.

 

I zasięg z niego dość duży jak na grube ściany przedwojennego budynku z kamienia wapiennego.

Edited by Sławomir Pawłowski

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie nc+ nic nie miesza bo jakim cudem skoro aktualizacji nie ma? Po prostu masz problemy z łącznością pomiędzy dekoderami. Mogą to być zarówno dekodery jak i router.
 
Moja rada jak masz jakiś router na zbyciu to skonfiguruj sobie połączenie multiroom przez ten router to przynajmniej wyeliminujesz problem routera.
Jak MR padł na części dekoderach to też nie było problemu dla nc+ ale co chwilę do APS wysyłali nowe procedury resetowania dekoderów. Po cichu wymieniane dekodery na których był problem i wysłano kurierem do techników do Warszawy. Po prawie miesiącu nc+ przyznało że problem jest i podało na swojej stronie procedurę resetowania która dała efekty. I nawet abonament zmniejszyli w ramach rekompensaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale bajki piszesz o jakimś wysyłaniu dekoderów do techników. Ta procedura co piszesz powstałą po aktualizacji oprogramowania i na stronie była dostępna po 1 tygodniu od zaistniałej sytuacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem na swoim wifiboxie od multiroomu i nie ma opisywanych problemów. Zarówno po przełączeniu P+ P- jak i bezpośrednio kanał 96 dekoder się nie zawiesza. Może masz jakiś problem na konkretnej częstotliwości?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał:

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

 

Potwierdzam, u mnie to samo się dzieje.

 

Pozdrawiam
Andrzej

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.02.2019 o 13:11, nieczęstygość napisał:

Czy wam też zawiesza się ten konkretny dekoder po włączeniu stacji BABY TV ? Każdorazowo  czy to podczas przeskakiwania po kanałach , czy po wpisaniu numeru tego kanału dekoder się zawiesza. Obraz i dźwięk działa normalnie, tylko nie reaguje na pilota i przyciski na dekoderze. należy poczekać około minuty-dwie lub odłączyć zasilanie. Nie interesuje mnie ten kanał, ale to jakaś luka oprogramowania? 

 

Mi się kiedyś wieszał na regionalnym TVP więc nic nowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moim sprzęcie zero problemów, nic się nie wiesza, przynajmniej teraz 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Gdybym nie korzystał z nagrywania na zewnętrzym dysku to byłbym nawet z niego zadowolony, jedna zwiecha przez 3 miesiące jak szybko zmieniałem kanały przyciskiem  +/- na pilocie.

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ten dekoder od dziś, dopiero co niedawno złapał aktywację i wszystko jest niby ok, z wyjątkiem EPG. Chodzi jakoś dość ociężale i jak się je włączy, to całkowicie gaśnie oglądany program (obraz i dźwięk), a w prawym, górnym rogu ekranu cały czas kręci się jakieś kółeczko (chyba ładowania), jakby to EPG się cały czas ładowało. I tak to kółeczko cały czas się kręci, tak ładuje się to EPG już od ponad godziny i końca tego nie widać. Też tak mieliście/macie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie masz paremetry sygnału?

Menu -> Ustawienia -> Miernik sygnału -> (poczeka 5 s) OK (Test szczegółowy)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Około 80-90% zależnie od tego na którym gra kanale.

 

Szczerze powiedziawszy, to mnie do szewskiej pasji ten dekoder doprowadza. Wziąłem go, bo nagrywam mało, więc myślę sobie po, co płacić za dekoder z dyskiem 10 czy 15 zł miesięcznie, jak ten jest za 2 zł, a apodłączę sobie do niego pendrive-a 64GB i na kilka nagrań od czasu do czasu mi starczy, a i przewijać i zatrzymywać programy też będę mógł. Mój błąd, że wcześniej nie poczytałem opinii na jego temat, bo to chyba najbardziej mułowaty dekoder z jakim miałem do czynienia. Mam zamiar napisać do NC+ czy wymienią mi go na  Wifi Pemiumbox, a jak nie, to zrywam umowę (brałem przez neta, więc mam 14 dni na odstąpienie) i zamówię ofertę jeszcze raz.

Edited by pawel1710
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W kwestii wymiany dekodera podczas trwania umowy. Napisałem do NC+ w tej sprawie z mojego konta Moje NC+ i dostałem odpowiedź, że informację na temat jego wymiany mogę uzyskać wyłącznie w autoryzowanej placówce NC+, bo przez sieć czy telefon wymianę dekodera mogą zaoferować tylko w przypadku przedłużania umowy. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrywaj umowę póki możesz. To najpewniejszy sposób na wymianę sprzętu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Napisałem jeszcze do nich na Facebooku w prywatnej wiadomości. Chcieli żebym podał nr abonenta. Podałem i odpisali, że sprawę przekazali do odpowiedniego działu i odpowiedzą jak najszybciej. Więc na razie czekam. Umowa była podpisywana dwa dni temu, więc mam jeszcze 12 dni na odstąpienie. Jak do poniedziałku-wtorku nie uda się załatwić tej wymiany, to zrywam umowę.

Edited by pawel1710

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega @maks27 swego czasu męczył temat wymiany tego nieszczęsnego dekodera.Skończyło się na tym, że brał nowa umowę o ile pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą mi odpisali, że umowa nie jest jeszcze niby zweryfikowana i żebym w sprawie tej wymiany napisał najwcześniej w połowie przyszłego tygodnia. Więc chyba też po prostu wyśle odstapienie od umowy i wezmę ofertę jeszcze raz z innym dekoderem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...