Jump to content
ircios

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)

Recommended Posts

W dniu 15.01.2019 o 19:34, roberttosat napisał:

W nocy z 15 na 16 stycznia będzie aktualizacja wifiboxów podpiętych do internetu. Ma to być aktualizacja serwisowa.

 

W nocy z 23 na 24 ma być aktualizacja pozostałych dekoderów nie podpiętych do internetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę banalne to pytanie ale odpowiem. Jak sama nazwa dekodera wskazuje ma wifi wbudowane więc nie musi być podpięty kablem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.01.2019 o 21:47, Jacor napisał:

Witam, wczoraj rano zrobiłem reset dekodera i do dnia dzisiejszego nie działa aplikacja Start  i na wszystkich kanałach brakuje piconów. Czy trzeba coś zmienić w ustawieniach aby picony się pojawiły??

 

 

Podobnie w skrajnych zrobiłem reset dekodera do do ustawień fabrycznych i do tej pory nie załadowała się aplikacja Start oraz picony.

Od tygodnia mam też MediaBOX-a i tamten dekoder pobrał aplikację Start oraz picony w ciągu kilku godzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem w punkcie nc+, dekoder został niby sprawdzony, zresetowany do ustawień fabrycznych i wiadomo tam zawsze będzie OK natomiast w domu po kilku godzinach przełącza się samoczynnie na obraz SD 567p.

 

-reset dekodera nic nie daje,

-reset TV nie pomaga,

-kabel HDMI wymieniony,

-dekoder nie reaguje na zmiany w USTAWIENIACH, dalej pali sie tam 1080p mimo, że obraz jest SD.

-próbowałem na różnych gniazdach HDMI w TV.

 

Co radzicie? Czy mam prawo iść do punktu i powiedzieć, że chce inny dekoder?

Edited by housemdt

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moge powiedziec ze chce inny dekoder obojetnie jaki byle za darmo mi wymienili? Na jakiegos mediabox czy cos? Mam 20km do punktu nie chce mi sie z nimi walczyc o jakies dekodery zastepcze. 

Edited by tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie jak zapłacisz aktywację i opłatę miesięczną to wymienią na media czy wifipremium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest dekoder do MR. Najnowszy jaki mają w ofercie i na inne modele nie wymieniają. Możesz wymienić na taki sam nowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za darmo? W sensie przychodze i mowie ze chce nowy? 

Edited by tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idziesz opisujesz co jest z dekoderem jakie ma bolączką ile razy był już naprawiany co było robione i poproś o wymianę dekodera na nowy. Ja swojego czasu miałem problemy z tym dekoderem MR na nim nie działał. 2 razy resetowali dekoder u nich działał w domu nie. Potem wymiana dekodera dalej nie działało. Nastepnie wymiana dekodera wraz z kartą i dalej nie działało aż któregoś pieknego dnia nc+ przyznało że jest problem po ostatniej aktualizacji. Wymyślali chyba z 5 sposobów resetowania i przywracania ustawień fabrycznych aż zadziałało. Trwało to ponad miesiąc. A i teraz co jakiś czas dekoder się blokuje bo nie może pobrać uprawnień z dekodera głównego.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem z tym dekoderem. Co kilka dni muszę na nowo parować sieć wifi, w celu pobrania uprawnień z Ultraboxa.

Jak już na nowo piszę hasło do wifi to zostawiam go na kanale TVP1, pobiera sobie uprawnienia i działa bez problemu następne klika dni...

Da się to jakoś ogarnąć ? Czy po prostu dekoder jest zepsuty ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dokładnie tak samo tylko ja aktywuje go kartą z dekodera głównego. 2 do 3 dni pochodzi i dalej to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wynika z tego, że dekoder traci połączenie z routerem skoro co kilka dni musisz go parować.. Zasięg wifi dobry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przy Start+ chciałem go wymienić na coś lepszego w trybie reklamacyjnym i cały czas odmowa. Nawet byłem gotów zapłacić aktywację i podnieść pakiet. Po 3 reklamacji musiałbym podnieść zobowiązanie powinien. 65 złotych i dopiero może pojawi opcja wymiany na inny model, więc podpisałem nową umowę z mediaBOX-em na 12 miesięcy z tej umowy rezygnuję.

Po ostatnim resecie do ustawień fabrycznych już 2 tygodnie i nie pobrał aplikacji "Start+" i picony tylko na 3 kanałach. MediaBOX to całkiem inny sprzęt i co ważne działa mimo tego że to starszy dekoder. Wifibox najnowsza seria i moim zdaniem antyreklama platformy. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Pawel napisał:

Wynika z tego, że dekoder traci połączenie z routerem skoro co kilka dni musisz go parować.. Zasięg wifi dobry?

Ktoś wie na ile czasu starcza jednokrotne parowanie?

Pytam ponieważ u mnie na początku nawet nie wiedziałem na ile wystarczało parowanie bo tuner działał bez problemu, obecnie muszę co parę dni łączyć oba tunery... dodam że mało kiedy oba tunery są włączone w tym samym czasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żeby multiroom działał bez problemów tunery muszą być cały czas połączone w jednej sieci. W przeciwnym wypadku co kilka dni tuner dodatkowy będzie prosił o autoryzację. Wiec w pierwszej kolejności sprawdź czy oba tunery pracują w jednej sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba tunery połączone są w tej samej sieci i nie ma z nimi  żadnego problemu oprócz uprawnień na dodatkowy tuner, w ciągu dnia pracuje premiumbox, a wieczorem wifibox i stąd pewnie problem z uprawnieniami na tym drugim, spytałem co ile dni muszą być włączone oba tunery ponieważ na początku wydawało mi się że dwa, może trzy razy w miesiącu "parowanie" wystarczało, teraz gaśnie po dwóch, trzech dniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli tunery pracują w jednej sieci i wszystko działa jak należy to użytkownik nawet nie wie kiedy tunery przesyłają pomiędzy sobą uprawnienia. Jeśli u Ciebie dekoder dodatkowy prosi co kilka dni o "parowanie" to jest znak, że sieć nie działa jak należy. Bo gdyby działała jak trzeba nie miałbyś komunikatów o parowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sądzę by była to wina sieci ja mam to samo u siebie. W ustawieniach sieci wszystko jest ok. Sieć jest widoczna dekoder połączony a uprawnienia znikają co kilka dni.

W moim przypadku od godz 16 do oporu chodzą oba dekodery.

Edited by tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Połącz dekodery bezpośrednio po wifi bez udziału routera i zobacz czy nadal będzie problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez udziału routera ? Jak to zrobić ?

Edited by tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...