Jump to content
ircios

WiFiBox+ (Sagemcom DSIW74)

Recommended Posts

Chyba raczej DSI83. :wink:

Moja 83-ka zalicza co najmniej jedną zawiechę dziennie. A bywają dni że kilka! :sad:

Tez nie nagrywam i nie jest podłączony do sieci. Ma tylko listę kanałów ulubionych.

Jeśli masz DSI83 to podłącz go choć na chwilę do internetu i wejdź do serwisów internetowych. Wtedy pobierze wersję AAC. Jest znacznie stabilniejsza. Ten trik podpowiedział mi kolega ze sklepu nc+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam dwa wifiboxy w multiroomie i dzisiaj jeden pobrał aktualizacje do wersji 0040, a drugi dalej ma 0038 i ręczne uruchomienie aktualizacji nic nie daje- pokazuję się info ze nie ma aktualizacji do pobrania. Ktoś też tak ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam dwa wifiboxy w multiroomie i dzisiaj jeden pobrał aktualizacje do wersji 0040, a drugi dalej ma 0038 i ręczne uruchomienie aktualizacji nic nie daje- pokazuję się info ze nie ma aktualizacji do pobrania. Ktoś też tak ma?

Też mam dwa wifiboxy w multiroomie. Oba się zaktualizowały, jednak wersja oprogramowania, jaka u mnie widnieje to cały czas 0038.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego na wifibox nie odbiera mi nc+go? Podłączyłam go do internetu, wchodzę w nc+go a tam komunikat, że pobierze aktualizacje. Klikam ok i wyskakuje, że nie może pobrać. Dziwne bo wczoraj pobierał nową aktualizację z satelity... Pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego na wifibox nie odbiera mi nc+go? Podłączyłam go do internetu, wchodzę w nc+go a tam komunikat, że pobierze aktualizacje. Klikam ok i wyskakuje, że nie może pobrać. Dziwne bo wczoraj pobierał nową aktualizację z satelity... Pomocy

 

Mam podobnie, wczoraj odebrałem 2 dekodery wifibox do multiroom i aktualizacja z satelity nic nie pomogła nadal twierdzi że pobierze aktualizację i nic. Nc+go tv nadal na nich nie działa a na głównym dekoderze 4K śmiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbujcie zrobić ustawienia fabryczne i na nowo skonfigurować połączenie z internetem, następnie uruchomić nc+go tv z aktualizacją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zrobiłem na początku i powtórzyłem po Twojej radzie a nadal jest bez zmian. Niezależnie czy po kablu czy po wifi i niezależnie od dostawcy internetu.

Edited by tomekb1976
Usunięto zbędne cytowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to widzę, że mam nienajgorszy egzemplarz wifiboxa, bo u mnie jedynie:

-nagra albo nie nagra na HDD

-zapełnia HDD nie wiadomo czym (0 nagrań, HDD pełny w 100%)

-co chwilę żąda kodu PIN na różnych kanałach

-sam się włącza BOOT w nocy i się zawiesza (tylko wyjęcie zasilania pomaga)

-czasami nie widzi internetu, potem zaskakuje

A poza tym może być :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

-co chwilę żąda kodu PIN na różnych kanałach

A dobrze masz ustawione? Wystarczy wybrać Menu -> Ustawienia -> Blokada kanałów -> Blokowanie kanałów i ustawić na "Nieaktywne".

 

Ewentualnie "Blokada programów" w tym samym menu też ustawić na "Nieaktywne".

Edited by piotrec83

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobnie, wczoraj odebrałem 2 dekodery wifibox do multiroom i aktualizacja z satelity nic nie pomogła nadal twierdzi że pobierze aktualizację i nic. Nc+go tv nadal na nich nie działa a na głównym dekoderze 4K śmiga.

Jest jakaś modyfikacja wysyłki oprogramowania do obsługi funkcji internetowych dla wifiboxa i dlatego nie można go zaktualizować. Podobno wszystko ma być w porządku do środy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dobrze masz ustawione? Wystarczy wybrać Menu -> Ustawienia -> Blokada kanałów -> Blokowanie kanałów i ustawić na "Nieaktywne".

 

Ewentualnie "Blokada programów" w tym samym menu też ustawić na "Nieaktywne".

Dzięki, spróbuję, może pomoże. Dziwne, że w salonie nc+ tego nie wiedzą- powiedzieli mi "ten dekoder tak ma"

Share this post


Link to post
Share on other sites

W salonie na różne osoby możesz trafić, czasem bez żadnego stażu i styczności ze sprzętem... :) Na infolinii jest dział wsparcia technicznego, tam można trafić na naprawdę ogarnięte osoby... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moim wifibox+ wersja softu zmieniła się na 40 (aktualna wersja to 1.2.2.10-AAC / 2015.1106    0040. Nie wiem co to oznacza. Nie zauważyłem żadnych zmian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie naprawa usterki

 

 

Dlaczego na wifibox nie odbiera mi nc+go? Podłączyłam go do internetu, wchodzę w nc+go a tam komunikat, że pobierze aktualizacje. Klikam ok i wyskakuje, że nie może pobrać. Dziwne bo wczoraj pobierał nową aktualizację z satelity... Pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to widzę, że mam nienajgorszy egzemplarz wifiboxa, bo u mnie jedynie:

-nagra albo nie nagra na HDD

-zapełnia HDD nie wiadomo czym (0 nagrań, HDD pełny w 100%)

-co chwilę żąda kodu PIN na różnych kanałach

-sam się włącza BOOT w nocy i się zawiesza (tylko wyjęcie zasilania pomaga)

-czasami nie widzi internetu, potem zaskakuje

A poza tym może być :mrgreen:

 

hehehehehehhe a co do nc+ go tv to działa jak chce akurat wczoraj oglądałem hbo go ale parę dni wcześniej była tylko czarna plama i nic nie wczytywał i nawet resety nic nie dały.

W salonie na różne osoby możesz trafić, czasem bez żadnego stażu i styczności ze sprzętem... :) Na infolinii jest dział wsparcia technicznego, tam można trafić na naprawdę ogarnięte osoby... :)

 

Śmiem się z tą tezą nie zgodzić. Ostatnio miałem na linii gościa który stwierdził że został ich technikiem po nauce w internecie  :mrgreen: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś co ma wprowadzić dzisiejsza aktualizacja?

 

Na pewno nie poprawę współpracy z dyskiem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy przy wymianie sagemcoma na wifibox+ w punkcie stacjonarnym nc+ naliczali wam pozniej miesieczna oplate 20zl za najem dekodera ? niby bezplatna wymiana nagle okazuje sie byc platna caly kombinatorski i niechlujny nc+

Share this post


Link to post
Share on other sites

O opłacie 20 zł miesięcznie za wifi boxa jeszcze nie słyszałem. 2 zł czynszu jak najbardziej. A gdzie widzisz tą naliczoną opłatę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O opłacie 20 zł miesięcznie za wifi boxa jeszcze nie słyszałem. 2 zł czynszu jak najbardziej. A gdzie widzisz tą naliczoną opłatę?

 

na fakturze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ktoś może też problem i przy okazji rozwiązanie tego.Średnio raz na tydzień dekoder traci połączenie z dekoderem głównym po wifi.Spowodowane jest to tym że sprzęt  gubi hasło do sieci wifi.Ciekawe jest to że po wpisaniu prawidłowego hasła dekoder podaje że to nieprawidłowe hasło.Pomaga jedynie reset lub odłączenie od sieci elektrycznej.Po tej operacji hasło dekoder przyjmuje bez problemu........ale po tygodniu znowu to samo i trzeba zrobić reset itd.....

Edited by Jarasso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...