Skocz do zawartości

Samsung UE32C6500 - Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc.

Mam problem z wyświetlaniem poprawnego obrazu na tv. Być może to ma jakiś związek ale wczoraj przez kilkanaście godzin nie było prądu (dostawca energii prowadził jakieś prace konserwacyjne sieci :/). Jak wróciłem z 2 zmiany i włączyłem tv, od razu rzuciły mi się w oczy nienaturalne kolory (nazwałem to "wczesny secam"). Czerń jest zmieszana z mozaiką różnych kolorów z przewagą czerwonego i zielonego. Połowicznie pomaga przejście w menu ustawienia ogólne w "TRYB GRY" ale wtedy niemożliwa jest zmiana na inne ustawienia obrazu oprócz "Standardowych" a próba np. odtwarzania materiału z usb lub wejście w aplikacje smart powoduje automatyczne wyjście tv z trybu gry i powrót do "wczesnego secamu". Próbowałem zerowania obrazu - bez rezultatu.

Nie mogę rozkminić, dlaczego w miarę poprawny obraz wyświetlany jest tylko w trybie gry?

Teoretycznie mógłbym pozostawić te ustawienia na stałe, ale wtedy funkcjonalność tv zostaje okrojona o brak usb, smart itd.

 

Proszę o pomoc, co z tym fantem dalej zrobić?

Czy jest możliwość, nazwijmy to "powrotu do ustawień fabrycznych" oczywiście jeśli to cokolwiek da?

Będę wdzięczny z każdą podpowiedź.

:?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej już po gwarancji.

Wgranie czegokolwiek prawie że niemożliwe bo jak napisałem wyżej, tv się zaczął ciągle restartować tzn. włącza się "sam" na 3-4 sek. i "sam" się wyłącza i znów włącza i tak w kółko. Odłączenie od sieci, odczekanie 2-3 minut i ponowne włączenie nie daje żadnego rezultatu, dalej się sam restartuje :(

Chyba death !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Post pod postem ale sprawa znalazła swój finał.

Jak pisałem wyżej, w tv zbiegły się w jednym czasie dwie awarie. Jako że była dzisiaj sobota, widmo weekendu i pewnie kolejnych kilku dni bez tv, zadzwoniłem po pana który ogłaszał się że naprawia tv u klienta. Pan przyjechał, odkręcił tylną płyte, coś tam "poczarował" i stwierdził że nie jest w stanie tego naprawić ale doradził że mogę oddać do serwisu tylko że w/g niego wstępne koszty naprawy mogą oscylować pomiędzy 400-600 złotych więc czy jest w ogóle sens? Sprawdziłem do którego serwisu firmowego musiałbym go oddać, tarupać się z gratem przez całe miasto, czekać ileś tam dni i jeszcze zabulić nie wiadomo ile więc rozwiązałem problem poprzez zakupu w sklepie dwie ulice dalej Samsunga 40F6640.

 

Jeszcze raz dzięki @aRczi6622 za pomoc :)

 

Temat można zamknąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

SAMSUNG, LG, SONY, PANASONIC itd to jeden pies. Tylko są różne klasy jakościowe, jeśli ktoś napali się na super promocje z biedronki, media markt itd. to później zawodzi i płacze po roku lub 2latach użytkowania takiego sprzętu.

 

Posiadam Samsunga 37" LCD już 3lata, tv "chodzi" 12-18h na dobę 7dni w tygodniu i nawet "nie zajęczał" ;-) . Kupiłem 37 cali bo 32 i 42 było wtedy jak grzybów po deszczu, a jak jest taki wysyp elektroniki to prawdopodobieństwo trafienia jakościowo złego sprzętu jest większa. W sumie elektronika (płyta główna itp) to czy 32, 37, 42 to różni się tylko malutkimi szczegółami.

 

 

Pozdrawiam posiadaczy Samsungów. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Samsungi są przereklamowane i dotyczy to wszelakiego sprzętu z tą nazwą, nie tylko telewizorów.

Jedynie klasa wyższa trzyma klasę w tej marce, a średnia i niższa, to niestety jeden wielki problem.

Z Sony jest nieco inaczej, bo tu zarówno sprzęt w klasie średniej, jak i wyższej trzyma klasę.

 

ps. A tak na marginesie, to kupowanie telewizora multimedialnego z zamontowaną kamerą jest po prostu chore, przynajmniej z mojego punktu widzenia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że temat już zamknięty, ale ta poniższa "porada" zmusiła mnie do uzupełnienia:

Ludzie, po co kupujecie telewizory firmy Samsung? To jest chore.

mentoris, a tak poza tym masz coś na poparcie tej opinii? czy tylko nabiłeś sobie jednego posta więcej?

raczej chodziło o licznik :rofl:

.../Pozdrawiam posiadaczy Samsungów. ;-)

:jupi:

Samsungi są przereklamowane i dotyczy to wszelakiego sprzętu z tą nazwą, nie tylko telewizorów.

Jedynie klasa wyższa trzyma klasę w tej marce, a średnia i niższa, to niestety jeden wielki problem...

Jak się ma panasa to się tak mówi o samsungach, jak się ma lg to tak się mówi o panasach.

ogólnie to jest ślepa uliczka

Z Sony jest nieco inaczej, bo tu zarówno sprzęt w klasie średniej, jak i wyższej trzyma klasę

posiadanie tv sony nie jest żadną nobilitacją.

tv jak każdy inny.

no chyba że ktoś jest snobem i kręci go logo :lol2:

 

btw. żeby teraz zamknąć definitywnie temat (przynajmniej z mojej strony) napiszę tylko że zakup nowego tv był być może zbyt pochopny, bo tego "uszkodzonego" tydzień później naprawiłem sobie sam (nie będę zdradzał tutaj jak, ale gdyby ktoś się znalazł w podobnej sytuacji z tv, chętnie podpowiem na pw. jak i gdzie szukać przyczyny awarii podobnej jak u mnie i być może to "pomorze" :D )

po części do "poradzenia sobie sam" zmusiły mnie z księżyca wzięte ceny usług w serwisach tv.

tam nawet za rezygnację z naprawy, myślę tu o kosztach, wołają ciężką kase.

to jest dopiero chore: nie zrobią nic i jeszcze za to chcą forse (za "diagnoze" :crazy::crazy::crazy: )

 

koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Sony jest nieco inaczej, bo tu zarówno sprzęt w klasie średniej, jak i wyższej trzyma klasę.

Jakieś dowody na takie stwierdzenie? Bo wg mnie jest dokładnie tak samo jak z każdą inną popularną marką - i twierdze tak bo trochę sprzętu naprawiłem różnych marek i Sony niczym specjalnie się nie wyróżniał. A o "trzymaniu klasy" można powiedzieć kupując np. Loewe... Ale to inna para kaloszy...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@biprotek, a jakich dowodów oczekujesz?

 

Telewizor, to nie tylko odbiornik wizji, ale też fonii i śmiem twierdzić, że jakość tego parametru ma w tych urządzeniach wręcz kapitalne znaczenie.

Tak się składa, że telewizory Sony mają najmniejsze kłopoty z dźwiękiem, i że właśnie w tych telewizorach dźwięk jest poprawnie reprodukowany, bez efektów dodatkowych w postaci przeróżnych brzęczeń, czy regularnego buczenia, co w pozostałych markach niestety nie jest regułą, a na pewno NIE w klasie średniej i budżetowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja twierdzę, że te same przypadłości dotyczą też sony, poza tym sprzęt tej marki produkowany jest przez bardzo znaną firmę :-) min. tu: http://www.gongchao.org/en/islaves-struggles/foxconn-sony-tv-production-slovakia i po polsku http://nowetrendy.pl/index.php/news/id/7338Ale to na inny wątek się nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie przesadzaj, Słowakom można na pewno bardziej zaufać, niż montowniom z np. PRC, albo i nawet Korei.

 

Zdecydowanie nie polecam natomiast np. produktów zmontowanych w Hiszpanii, boć to strefa ... mañany. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To dość oczywiste, że firmy poszukują wykonawców jak najtańszych, ale widzisz sęk w tym, że Sony znajduje ich na Słowacji, a nie w Chinach, czy Malezji, a to sporo zmienia.

Tylko nieliczne firmy szanujące swoją markę, składają wszystkie swoje produkty we własnych siedzibach i tak robi np. japoński koncern Eizo, którego wszystkie monitory produkowane są w Nanao, natomiast większość producentów, pozostawia sobie TYLKO składanie flagowych modeli, a reszta jest montowana w innych częściach świata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Hej Semen,

 

Mam dokładnie ten sam problem, który Ty miałeś z UE32C6500. Najpierw stracił tak jakby głębię kolorów, teraz sam się włącza i wyłącza co kilka sekund. Chyba szag go trafił po burzy.

No i pytanie do Ciebie jak go naprawiłeś? Wymiana zasilacza?

Niestety nie mogę do Ciebie napisać na priv bo dopiero się zarejestrowałem ale durne zabezpieczenia na forum nie pozwalają wysyłać wiadomości świeżo zarejestrowanym użytkownikom :/

 

Z góry dzięki za odpowiedź!

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Funky_kokz, przepraszam ale dopiero dzisiaj trafiłem na Twój wpis (nie "mieszkam" na forum 24/7 :) ). Faktycznie, sam naprawiłem swojego samsunga bo ceny za naprawę sprzętu pogwarancyjnego w serwisie są wystarczająco zaporowe i moim zdaniem z księżyca wzięte.

Ale nie o tym jest wątek.......

Nie, nie wymieniałem zasilacza (ntb. nawet nie wiem jak to zrobić)

Poradziłem sobie w całkiem prosty sposób ale niestety nie mogę go tutaj opisać ze zrozumiałych względów (nie będę odbierał chleba tym, którzy "zawodowo" parają się naprawami sprzętu rtv :) ). Była to, nazwijmy "nieautoryzowana domowa naprawa" i jak się okazało nadzwyczaj skuteczna.

Jeżeli jesteś w dalszym ciągu zainteresowany tematem, daj tutaj znać a ja postaram się wieczorem, po przyjściu z pracy, odpisać.

 

Oczywiście zaznaczam że wszelka ingerencja "we wnętrze" tv musi odbywać się z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa i robisz to na własną odpowiedzialność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, fajnie, że się odezwałeś.

Bez obawy, znam się trochę na elektronice. Nie mam jednak ani chwili czasu, żeby pokusić się o zdiagnozowanie mojego telewizora.

Jeśli Ty już to rozpracowałeś to byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki. Możesz mi chyba napisać na priv, jedynie ja nie będę mógł Ci odpisać. Chyba, że podasz mi jakiegoś maila na priv.

 

Z góry wielkie dzięki. Masz u mnie piwko.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Semen - zgłaszam się jako kolejny potrzebujący Twojej tajemnej wiedzy do naprawy UE32C6500. Od wczoraj mam dokładnie takie same objawy, jak tu opisywane (rozjazd kolorów, samoczynne restarty). Najwidoczniej nasze TV były zaprojektowane na 4 lata życia (mój tyle właśnie skończył).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...