Jump to content

Recommended Posts

Cała prawda, całą dobę - cytując slogan konkurencji. :P

A mam pytanie... Czy na TVP INFO było cokolwiek o pośle Pięcie, który ostatnio trafił na pierwsze strony gazet? Bo jakoś Lizbona i Petru było ich ulubionym tematem. :)

Link to post
Share on other sites

Mamy już pierwsze efekty bojkotu Rachonia przez polityków opozycji, program notuje rekordową oglądalność zgodnie z przewidywaniami.

https://twitter.com/michalrachon/status/999281126169604096?ref_src=twsrc^tfw

Tylko zapomnieli dodać, że konkurencja nie jest dostępna FTA naziemnie. :) Ciekawe jakby wyglądało zestawienie oglądalności kanałów informacyjnych tylko z satelity i kablówek.
Link to post
Share on other sites

Pytanie jest, czy to jednorazowy skok, bo wielu chciało zobaczyć ten program z powodu "przyjdą, nie przyjdą". Dane należy czytać w dłuższej perspektywie,a nie wyciągać pojedynczy odcinek . No cóż, to norma w TVP, skoro nie można pochwalić się wynikami na co dzień, "Fakty TVN" nie ogłaszają prawie codziennie,że wygrywają z "W",a " W" jak im się uda to trąbią o wielkim sukcesie.

Link to post
Share on other sites

Dane za maj pokazują że TVP Info nadal zmniejsza stratę do TVN24. W maju TVN 24 stracił 17,2 tys. widzów r/r a TVP Info zyskało 5.9 tysiąca r/r.

Edited by Mr. Orbita
Wycięty offtopic.
Link to post
Share on other sites

Chwalą się też dużym wzrostem w grupie komercyjnej (18% r/r).

 

W maju kanał informacyjny Telewizji Polskiej, wśród widzów z grupy komercyjnej (16-49 lat), zanotował największy przyrost widowni ze wszystkich stacji informacyjnych.

 

Był on o 17,86 proc. wyższy niż przed rokiem. Według badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen Audience Measurement, wśród stacji newsowych, TVP Info w ciągu ostatnich 12 miesięcy uzyskało wzrost na poziomie 7,7 proc., czyli aż o ponad 5 punktów procentowych więcej niż konkurencyjne TVN 24.

 

Wygląda na to że młodzi widzowie przechodzą z TVN24 do TVP Info.

Link to post
Share on other sites

Przejrzałem zagraniczne media - białoruską agencję prasową BelTa, tamtejszą gazetę Belarus Syehodnya, RT i Rossija 24 i żadne z tych mediów nie ekscytuje się spotkaniem Kim Dzong Una i Trumpa tak bardzo jak robi to TVP Info - wydanie specjalne, czerwone paski i powtarzanie jak zepsuty syntezator "reżim w Pjongjangu".

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...