Frontowiec Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Które filmy obejrzeliście wielokrotnie?. Ja obejrzałem wielokrotnie: ''Bruce wszechmogący'' ''Chłopaki nie płaczą'' ''Deja Vu (1989)'' ''Dlaczego Nie?'' ''Dzień świra'' ''E=MC2'' ''Galimatias, czyli Kogel-Mogel II'' ''Iniemamocni'' ''Jutro idziemy do kina'' ''Kariera Nikosia Dyzmy'' ''Kevin sam w domu'' ''Kevin sam w Nowym Jorku'' ''Kiler'' ''Kiler-ów 2-óch'' ''Kingsajz'' ''Kogel-Mogel'' ''Król Lew'' ''Krzyżacy'' ''Laputa: Podniebny zamek'' ''Leon Zawodowiec'' ''Miś'' ''Młode Wilki'' ''Młode Wilki 1/2'' ''Mój sąsiad Totoro'' ''Nigdy w życiu!'' ''Och, Karol 2'' ''Ostatnia akcja'' ''Pogoda na jutro'' ''Poranek Kojota'' ''Pianista'' ''Pieniądze to nie wszystko'' ''Potwory i spółka'' ''Ralph Demolka'' ''Ratatuj'' ''Ruchomy zamek Hauru'' ''Seksmisja'' ''Skutki noszenia kapelusza w maju'' ''Stacja (2001)'' ''Show'' ''Shrek'' ''Shrek 2'' ''Shrek Trzeci'' ''Shrek Forever'' ''Spirited Away: W krainie Bogów'' ''Superprodukcja'' ''Sztos'' ''Tato'' ''Taxi 2'' ''Taxi 3'' ''Taxi 4'' ''Telemaniak'' ''Titanic (1997)'' ''Toy Story'' ''Toy Story 2'' ''WALL-E'' ''Wasabi: Hubert Zawodowiec'' ''Vabank'' ''Vabank II, czyli Riposta'' ''Vinci'' ''Zróbmy sobie wnuka'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zdecydowanie "Wodny świat". Za każdym razem kiedy jest obojętnie, na której stacji. "Wysłannik przyszłości" podobnie. I oczywiście "Leon zawodowiec". Trudno rzec ile razy. Ale jak jest okazja, to nie odpuszczam. Jest jeszcze kilka innych pozycji, na które nie trafiam ale trzeba o nich wspomnieć: "Chłopcy z ferajny", trylogia "Ojciec chrzestny", "Przeminęło z wiatrem", "Mulholland Drive", "Piknik pod Wiszącą Skałą", "Tam, gdzie rosną poziomki", "Śniadanie u Tiffaniego" i długo by jeszcze wymieniać itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Są filmy, ktòre są nieśmiertelne i widziałem je kilkanaście razy i napewno nie raz jeszcze obejrzę. Bardziej cenię stare filmy lata 70-00 bo wtedy filmy były o czymś,nie zawierały przesadnej ilości efektów specjalnych.Autorzy nie obrażali inteligencji widza tak jak obecnie serwując zlepek absurdalnych scen komputerowych nazywając to filmem np Szklana pułapka 5 Przykłady z mojej listy ulubionych Seria James Bond 007 , Godziny szczytu, Rycerz i Kowboje z Szangchaju , Akademia Policyjna , Rambo , Indiana Jones , Mistrz kierownicy ucieka , Wyścig Cannonball , filmy z niezapomnianym Leslie Nielsenem i wiele innych Polskie hity i ich kontynuacje Kiler Va Bank Vinci Trylogia Chęcińskiego Kogel Mogel Wyjście awaryjne Chłopaki nie płaczą Poranek kojota Och Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kibictyper Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Zdecydowanie: ''Seksmisja'' ''Kiler'' ''Kiler-ów 2-óch'' ''Kingsajz'' ''Kogel-Mogel'' ''Bruce wszechmogący'' ''Taxi 2'' ''Taxi 3'' ''Taxi 4'' ''Superprodukcja'' ''Kevin sam w domu'' ''Kevin sam w Nowym Jorku'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sentence Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 ,,Haker" ,,Mój wujaszek" ,,Piątek trzynastego" ,,Gorączka sobotniej nocy" ,,Jak to się robi z dziewczynami" ,,Czeka na nas świat" ,,Przebacz" ,,Skazany na bluesa" ,,Dzika orchidea" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Telewizja Urbanski Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Wszystkie Shreki, Ogniem i Mieczem, Forrest gump, Wszystkie Madagaskary, Cztery Częsci Taxi, i wiele innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenboy Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Kevin Sam w... każdą część Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz_ Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Skazani na Shawshank Droga do zatracenia Powrót do przyszłości (wszystkie części) Wodny świat Motyl i skafander W pogoni za szczęściem 7 dusz Dzień świstaka Mam też ogromny sentyment do serialu Doktor House, czasem oglądam ponownie na wyrywki w tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boogiman86 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja przede wszystkim uwielbiam film z klasyki polskiego kina pt.PSY Świetna rola Pazury i Lindy. Pewnie jakby to była amerykańska produkcja to Cezary by dostał Oskara za tą postać Jeszcze lube oglądać: -Sami Swoi -Egzorcysta -Jak rozpętałem drugą wojnę światową -Poranek kojota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dana Opublikowano 28 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 kevin sam w domu i kevin sam w nowym jorku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Głownie wojenne : Wróg u bram, O jeden most za daleko, Tylko dla orłów i oczywiście 3 części Nagiej broni, uwielbiam ta komedię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frontowiec Opublikowano 1 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 ''Underground'' i ''Czarny kot, bały kot'' - Te filmy bym oglądał w nieskończoność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo.poznan Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Wszystkie ocenione na 9 i 10 - http://www.filmweb.pl/user/mateopoznan/ ... t=rateDesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 - Titanic - Skazany na bluesa - Tato - Kogel mogel I, II - Vinci - Kevin sam .... - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomasj Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Polskie kino lat 80 90 moja dziewczyna, borat Polskie kino lat 80 90 moja dziewczyna, borat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Chiquita Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Ghost in the Shell (1995r.) w reż. Mamoru Oshii - z 50 razy, co najmniej. Tematyka cyberpunku do mnie trafia w 100%. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Mr.Chiquita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
studiolitek Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Wielokrotnie oglądam filmy Barei, ale również Polskie kino do połowy lat 90 XX wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz1980 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Piątek 13-go, Chłopaki nie płaczą, Egzorcysta, Sami Swoi. Z seriali to Kobra oddział specjalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi12 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Wróg u bram, Stalingrad, O jeden most za daleko, Miś, Nie lubię poniedziałku, Psy, Psy 2, Wesele, Drogówka, Wiedźmin film i serial, poza tym całą Trylogię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad_am Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Z filmów wielokrotnie widziałem: - Dlaczego nie - Nigdy w życiu - Ranczo Wilkowyje - Kogel-mogel - Listy do M. - Tylko mnie kochaj - Nie kłam, kochanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.