tomekdvbt Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 W 2005 roku podpisałem umowę z dekoderem Sagem 4285 na własność. Umowa była na 12 miesięcy, potem przeszła na czas nieokreślony na takich zasadach, że płacę abonament kiedy chcę, w wybranych przez siebie okresach rozliczeniowych. Od dawna już nie płacę. Do tej pory umowa nie została rozwiązana, dekoder wraz z kartą leży w szafie. Rok temu podpisałem nową umowę z dekoderem HD,więc tamten dekoder jest mi teraz zbędny i chciałbym się go pozbyć,np.oddać do punktu elektrośmieci i zezłomować, jednak jest w nim karta która należy do Polsatu i nie chcę mieć potem jakichś nieprzyjemności. Gdzie mogę oddać taki dekoder i kartę, czy mam napisać wypowiedzenie umowy (jeśli na czas nieokreślony to w końcu jest nadal aktywna)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Oddać w APS-ie Cyfrowego Polsatu i odebrać protokół zdania sprzętu (dekoder + karta) do utylizacji. Co do reszty. Doprecyzuj swój stan umowy Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta. Każda umowa niewypowiedziana jest kontynuowana według zasad, które określa sama umowa oraz Regulamin Świadczenia Usług. Możliwe, że umowa została rozwiązana z Tobą przez CP z Twojej winy (nie zapłacone rachunki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekdvbt Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nie nie, wszystko było zapłacone, potem przeszła na czas nieokreślony i jak zapłaciłem np. w maju, to cały maj oglądałem,a potem wyłączali i nie robili nigdy problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Umowa na czas nieokreślony nie oznacza tego, że możesz płacić kiedy chcesz. Płacisz nadal regularnie, ale wyższą stawkę. Jeśli płacisz kiedy chcesz to jesteś użytkownikiem Prepaid (jeszcze wyższa stawka miesięczna za pakiet). Aby stać się użytkownikiem Prepaid na własnym dekoderze musisz mieć rozwiązaną umowę z CP. Jeśli nie wypowiedziałeś Ty to wypowiedzieć umowę może/mógł CP. Dlatego napisałem Ci, abyś sprecyzował statu swojej umowy na tym dekoderze TCOK. Bo zabawa w zgaduj zgadulę tu nic nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Były kiedyś takie umowy, że przechodziły na pre-paid z dobrowolnością opłat. Sam miałem takie 3 (z Sagemami i 1 Thomsonem). Wtedy takich umów nie trzeba było rozwiązywać. Zadzwoń do CC i sprawdź czy obowiązuje Ciebie umowa, może jesteś Użytkownikiem? Były to pierwsze umowy z dekoderami własnościowymi, nowym Echostarem DSB 606, następnie z czarnymi reliktami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7650 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Oddać w APS-ie Cyfrowego Polsatu i odebrać protokół zdania sprzętu (dekoder + karta) do utylizacji. Mam do Ciebie pytanie: Czy nieużywanego pre-paida (własnościowy dekoder SD) mogę także oddać do APSu i będzie sporządzony protokół dot. przekazania do utylizacji ? Czy automatycznie będzie zdjęty z mojego konta w ICOKu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 W APS oddajesz dekoder z kartą i otrzymujesz protokół zdania sprzętu do utylizacji. Z "Twojego stanu" w ICOK zdejmie go dopiero Biuro Obsługi Klienta CP jak dekoder z protokołem dotrze do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Mam podobną sytuację. Kiedyś kupiłłem na własnośc Echostar'a i miałem go do odbierania CP przez ładnych kilka lat. Około 2 lata temu jak przedłużałem umowę dostałem na użyczenie dekoder Mini 2000 HD a Echostar przeszedł przeszedł wtedy na FTA. Obecnie po zmianie ICOK napisane ma "bez umowy". Czy taki sprzęt także można zdać i wtedy zniknie mi z ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Tak za darmo oddawać to szkoda... Lepiej podpisać umowę DRH6- 6 miesięcy - w tym Mini HD za 9,90 oraz po 6 miesiącach Darmowy HD za 0 PLN. W trakcie trwania umowy na Mini HD masz gwarancję na sprzęt i zgłaszasz problemy z działaniem np.: BŁĄD KARTY albo inny. Wtedy wymieniają dekoder na HD3000 i masz nowy dekoder z pakietem za 0 zł lub w trakcie trwania umowy DRH6 na Mini HD dzwonisz do działu utrzymania i prosisz o ofertę TKA52- Mini HD za 4,90 przez 18 miesięcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 I ten drugi dekoder też będzie moim na własność? Czy tylko uzyczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Tak, na własność. Ja mam Mini HD za 4,90 na Samsungu DSB H370. Bardzo chętnie chcieli wymienić gdy blokowały się kanały niekodowane. Ale tego dekodera akurat żal się pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 W 2005 roku podpisałem umowę z dekoderem Sagem 4285 na własność.Umowa była na 12 miesięcy, potem przeszła na czas nieokreślony na takich zasadach, że płacę abonament kiedy chcę, w wybranych przez siebie okresach rozliczeniowych. Od dawna już nie płacę. Do tej pory umowa nie została rozwiązana, dekoder wraz z kartą leży w szafie. Rok temu podpisałem nową umowę z dekoderem HD,więc tamten dekoder jest mi teraz zbędny i chciałbym się go pozbyć,np.oddać do punktu elektrośmieci i zezłomować, jednak jest w nim karta która należy do Polsatu i nie chcę mieć potem jakichś nieprzyjemności. Gdzie mogę oddać taki dekoder i kartę, czy mam napisać wypowiedzenie umowy (jeśli na czas nieokreślony to w końcu jest nadal aktywna)? Ja też tak mam i z tego nic nie wynika. Wypowiadając umowę – a była taka możliwość – pozostawiłem sobie kartę do oglądania kanałów FTA. Dekoder jest moją własnością. W każdej chwili mogę sobie aktywować jakiś pakiet podpisując kolejną umowę. Raz nawet "nakrzyczałem" na nich, że zablokowali mi kanały FTA i zaraz odblokowali. Nawet żebym ten dekoder z kartą teraz "wyrzucił" - to i tak Cyfrowy Polsat nie ma prawa mnie do czegokolwiek zmuszać. A kanały FTA nadal mają "grać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeśli dekoder taki leży w szafie (czyli nie jest podłączony pod sprawną antenę i źródło zasilania) spowoduje blokadę dekodera spowodowaną brakiem aktywacji karty. Wtedy należy włączyć dekoder do prądu i pod antenę i włączyć obecnie kanał 13 (Polsat Sport News). Do 3 godzin kanały FTA zaczną znowu działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voitec Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 A co ja mogę zrobić ? Umowa wypowiedziana/rozwiązana w 2010 r - obecnie kanały FTA bezterminowo. Stary dekoder (ECHOSTAR DVR-747 - kupiony na własność) zepsuł się i go oddałem na elektrośmieci (bo sądziłem że już mi się nie przyda) zachowałem kartę. Czy opłaca mi się coś robić z tą kartą - potrzebował bym nowy dekoder bez zdawania starego, czy lepiej skorzystać z jakiejś super promocji dla nowych abonentów ("Happy Hours" ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 @voitec Musisz skorzystać z oferty dla nowych abonentów CP - innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voitec Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 @kolos22 Dzięki za szybką odpowiedź ... ten temat chyba mało ludzi czyta więc jeszcze zapytam we właściwym temacie "promocje dla stałych klientów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.