Skocz do zawartości
  • 0

Jaki dekoder jednocześnie do nc+ i Cyfrowego Polsatu?


Feniks1983
 Udostępnij

Pytanie

Witam,

 

jestem abonentem nc+ i posiadam kartę po Cyfrze+ (chyba nazywa się kameleon, ta z ostatnich jakie dawali przed fuzją). Teraz chciałbym mieć też Cyfrowy Polsat razem z nc+ na jednym dekoderze. Oczywiście, dekoder chciałbym żeby był z dyskiem i żeby można było na Nim jeden program nagrywać a inny oglądać. Rozumiem, że jeśli chcę mieć Cyfrowy Polsat, to musiałbym kupić moduł CI, tak? Czy takie moduły są obecnie jeszcze w sprzedaży w CP? Jeśli tak, to który dekoder/tuner będzie najlepszy, aby obie te telewizje mieć na jednym TV? Co do ceny to nie chciałbym oczywiście jak najlepszy dekoder za jak najmniejsze pieniądze, ale nie znam się na tym w ogóle więc zdaje się na Wasze propozycje również jeśli chodzi o cenę.

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie orientuje sie, ale Cyfrowy Polsat powinien oferowac w sprzedazy swoje karty z modulami CAM - nie mozesz kupic sobie sam modulu CI, to nie zadziala. To jest to, czego potrzebujesz: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tele ... ci-plus.cp

 

Najtanszym sposobem na odbior obydwu platform to dekoder typu Ferguson Ariva 210 Combo (ok. 250 zl), ktory posiada zarowno czytnik kart oraz gniazdo CI, niezbedne do odbioru tego co chcesz. Jednak jezeli chcesz jeszcze, zeby ten dekoder posiadal dysk wewnetrzny, z dwoma glowicami, to sprawa sie troche komplikuje - taka zabawka kosztuje duuuzo wiecej (nie interesowalem sie ostatnio lepszym sprzetem, ale ponizej 500 zl raczej czegos takiego nie znajdziesz). Na pewno wiekszosc Dreamboxow lub Ferguson z wyzszdej polki bedzie spelniala twoje wymagania.