Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

U mnie od wczoraj. Zaraz po włączeniu drugi raz oferty z HBO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też potwierdzam :) A ledwo wczoraj skończyło mi się promocyjne dopełnienie z Comfort+ do Extra+ na nowej umowie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, mila1989 napisał:

Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was?

Brawo za spostrzegawczość. Jeszcze nic oficjalnie nie poszło ale w większości przypadków jaki sparwdzałem świeciły programy z pakietu extra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, mila1989 napisał:

Mam start+, a obecnie świecą mi kanały aż do extra+. Chyba mamy odpowiedź Canal+ na otwarte okno CP :). A jak u Was?

U mnie również świeci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co robicie z tymi błędami akceptacji z HBO do końca stycznia ?? składacie reklamacje czy zostawiacie jak jest ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to blokuje poszerzenie oferty ;) mi tak wisi od wczoraj...reklamacja złożona przez wyslij wiadomość...b9c87fa89721582bb2d088ab63d9c38b.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maila od nich dostałem że przyjęli zlecenie na HBO do końca stycznia, że mają błąd w systemie to ja nie muszę o tym wiedzieć.Także czekamy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@qnik Dla mnie to sobie może wisieć i powiewać. Mam wszystko co trzeba. Brakowało tylko HBO.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co robicie z tym, że okres gwarantowany HBO i MMP jest do 01.01.2020 a nie 01.02.2020? Na mailu mam regulamin w którym jest wyraźnie napisane, że miesiąc włączenia 0 zł, i następny też 0 zł. Zgłaszać to czy niech sobie wisi do stycznia i wtedy reagować?

 

Edit. Obydwa pakiety włączone 1 grudnia.

Edited by ShinobiQWE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie dostałem maila. Czytałem regulamin w pdf. Styczeń był za free.

Edited by ircios
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, chciałbym się upewnić w kwestii dwóch opcji dodatkowych, o których mam wrażenie jest ostatnia dyskusja. Czytam w ICA zasady wyłączania usług dla HBO I HBO GO do 3 mies. za 0 zł (Promocja: HBO I HBO GO do 3 miesięcy za 0 zł, a następnie za 25 zł przez 10 miesięcy) oraz dla Multi Man Pack do 2 mies. za 0 zł (Promocja: do dwóch miesiący za 0 zł, a następnie 20 zł miesięcznie do końca obowiązywania Umowy) i nie do końca jestem przekonany o tym, że po tych okresach za 0 zł, będę mógł zrezygnować z dalszego (już płatnego) korzystania z oferty. Zapis "w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania" jest tak karkołomną konstrukcją słowną, że ja się gubię😀. Czy Wy macie te same oferty w ICA i ze spokojem możecie mi powiedzieć, że po 2 lub 3 miesiącach mogę sobie je wyłączyć, bez żadnych finansowych konsekwencji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyskusja była o promocji Black weekend która pewnie się już skończyła. Spóźniłeś się jednym słowem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wziąłem HBO w listopadzie i składałem rezygnację na koniec grudnia.

Potem 2grudnia pojawiła mi się oferta na HBO i zamówiłem , przysłali dokumenty ,że do końca stycznia jest za darmo.

Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku.

Więc nie cieszcie za szybko , że macie jeszcze styczeń za darmo bo widzę , że poprawiają swoje błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Pawel6666 napisał:

Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku.

Mam dokładnie tak samo. Napisałem do nich co w takim razie z dokumentami które dostałem na mejla (odnośnie HBO do końca stycznia za free) i odpowiedzieli że był to błąd systemu i jeśli miałem już uruchomione do końca grudnia to system nie powinien mi umożliwić aktywacji drugiej oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z Was dobierał np. do pakietu Extra+ opcję  CANAL+ za 25 zł i dostał do tego C+4K i Mistrzowską Piłkę za 0 zł? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, Pawel6666 napisał:

Ja wziąłem HBO w listopadzie i składałem rezygnację na koniec grudnia.

Potem 2grudnia pojawiła mi się oferta na HBO i zamówiłem , przysłali dokumenty ,że do końca stycznia jest za darmo.

Dzisiaj wchodzę na konto i jest wszystko usunięte i zostawione HBO do końca roku.

Więc nie cieszcie za szybko , że macie jeszcze styczeń za darmo bo widzę , że poprawiają swoje błędy.

Ja uruchomiłem 1 grudnia i żadnych zmian w ICA nie widzę. Poza tym, że okres gwarantowany jest do 01.01.2020r to w zestawieniu ofert nadal jest oferta z regulaminem w którym wyraźne jest napisane, że styczeń 0 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Krzysiek11:) napisał:

Czy ktoś z Was dobierał np. do pakietu Extra+ opcję  CANAL+ za 25 zł i dostał do tego C+4K i Mistrzowską Piłkę za 0 zł? 

Do dobieranego pakietu C+ nie dają MP za 0 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, ShinobiQWE napisał:

Poza tym, że okres gwarantowany jest do 01.01.2020r to w zestawieniu ofert nadal jest oferta z regulaminem w którym wyraźne jest napisane, że styczeń 0 zł.

Pisałem w tej sprawie z konsulem na chacie i potwierdził że mimo tej daty w ICA to styczeń jest za 0 zł, dopiero od lutego będzie naliczana opłata chyba że się zleci wyłączenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Pawel napisał:

Do dobieranego pakietu C+ nie dają MP za 0 zł.

Ale C+ 4K można za 0 zł wyrwać?

Ciekawe, czy MP za 20 zł, czy można np. za 5 zł. 

 

PS. Ciekawe, jak wygląda upgrade oferty do wyższego pakietu po podpisaniu nowej umowy. Czy tak jak przedłużeniu umowy, że sumują się okres umowy  (24 miesiące + 24 miesiąc) czy jednak do końca aktualnie trwającej umowy oraz czy można np. Extra z CANAL+ wyrwać za 79.99? 

Edited by Krzysiek11:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

C+4K pewnie można wyrwać.Kwestia negocjacji.MP najtaniej za 20 ze zobowiązaniem.Bez 30 zł, więc łatwo obliczyć opcja włącz/wyłącz da średnią 15 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...