Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

Tym opisem za darmo do końca roku operator wprowadzał w błąd niestety abonentów. No to trudno i gratuluje tym co poczekali :-) Mi i tak to obojętne odnośnie MultiMan Packa bo "gimnastyki łóżkowej" jest pełno w sieci za friko. Żałował bym HBO z HBO GO ale to mam już z innej promocji za pół darmo więc ta opcja jest dla mnie nie dostępna. :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie też przeszło do końca stycznia za 0 zł. Zastanawia mnie tylko, że okresy gwarantowany (w zakładce moja obecna oferta) kończy się 1.01.2020 a powinno być raczej 1.02.2020. Ale w regulaminie w PDF przy zestawieniu ofert  jest napisane , że prognoza płatności na styczeń bez zmian a opłata za okres 01.01.2020-31.01.2020 wynosi 0 zł. Jak coś to pobrałem sobie ten regulamin żeby przypadkiem czegoś tam nie zmienili. Wygląda jednak na to, że bez problemów będzie do końca stycznia za 0 zł.

Edited by ShinobiQWE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja aktywowalem MMP w piątek a dziś w nocy miałem opcję 0 do stycznia i aktywowalem...i zaliczyli mi opłatę 30zl 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, pablo21 napisał:

Tym opisem za darmo do końca roku operator wprowadzał w błąd niestety abonentów. No to trudno i gratuluje tym co poczekali :-) Mi i tak to obojętne odnośnie MultiMan Packa bo "gimnastyki łóżkowej" jest pełno w sieci za friko. Żałował bym HBO z HBO GO ale to mam już z innej promocji za pół darmo więc ta opcja jest dla mnie nie dostępna. :-(

Mówiłem, że mam rację ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja włączyłem sobie HBO i MMP w piątek i było do końca roku za free. Wczoraj zleciłem predyspozycje do wyłączenia 31 grudnia. Dzisiaj meil przyszedł z potwierdzeniem, że wyłączą. Przed chwilą wszedłem do ICA i była oferta na HBO Black Weekend do końca stycznia za free. No i włączyłem ponownie😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiedziałem Ircios, że tak można, dwa razy ta sama promocja? 😃

 

Myślicie, że jak wprowadzą Netflix, to będzie jakieś promo na początek? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, ircios napisał:

Ja włączyłem sobie HBO i MMP w piątek i było do końca roku za free. Wczoraj zleciłem predyspozycje do wyłączenia 31 grudnia. Dzisiaj meil przyszedł z potwierdzeniem, że wyłączą. Przed chwilą wszedłem do ICA i była oferta na HBO Black Weekend do końca stycznia za free. No i włączyłem ponownie😂

Nawet bez zlecenia wyłączenia pojawiła się oferta Black Week na styczeń za 0zl. Właśnie aktywowalem. Widocznie przez to zamieszanie przedłużają wszystkim.

Edited by mgaw89

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, ezequiel93 napisał:

Nie wiedziałem Ircios, że tak można, dwa razy ta sama promocja? 😃

 

Myślicie, że jak wprowadzą Netflix, to będzie jakieś promo na początek? 

 

Przecież już wiadomo od paru dni jakie są "promocje" ;).

https://forum.satkurier.pl/topic/30459-netflix-w-ofercie-platformy-canal/?do=findComment&comment=1509268

 

https://pl.canalplus.com/netflix

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, ezequiel93 napisał:

Nie wiedziałem Ircios, że tak można, dwa razy ta sama promocja? 😃

 

Można😁

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się pośpieszyłem ;)

Zleciłem wyłączenie obu opcji, Man Pack mi się pojawił z opisem 0 zł do końca stycznia, hbo brak. A w mailu od C+ takie info:

"Szanowny Panie,
informuję, że zgodnie z dyspozycją opcja HBO i HBO GO zostanie wyłączona z końcem bieżącego miesiąca. (...) Informuję również, że miesiąc aktywacji jest dodatkowo miesiącem darmowym. Jeśli opcja została uruchomiona 30 listopada to miesiącem aktywacji był listopad, a gdy 1 grudnia to miesiącem aktywacji jest miesiąc grudzień. "

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez dzisiaj zleciłem wyłączenie HBO i MMP.HBO pojawiło się że do końca stycznia za 0zł i kliknałem ale w szczegóły mojej oferty -zestawienie ofert mam status błąd przy akceptacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie się udało. Po wypowiedzeniu HBO z końcem grudnia wskoczyła oferta promocyjna HBO do końca stycznia. Po chwili dotarło potwierdzenie przyjęcia zlecenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie dostaniesz do końca stycznia. Również zrobiłem jak Ty, też dostałem potwierdzenie, ale w Zestawieniu ofert mam błąd przy akceptacji, tak jak @misiek1985. Pisałem na czacie w tej sprawie i dowiedziałem się, że nie można włączać drugi raz tej samej oferty mając ją aktywną.

Pewnie można by się bawić w reklamacje, bo na mailu oferta jest... ale chyba mi się nie chce.

Edited by [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

W szczegółach oferty są jakieś błędy bo ja aktywowałem paczkę HBO 1 grudnia a mam okres gwarantowany 01-01-2020.Natomiast w zestawieniu ofert nie ma błędu.MMP aktywowany 28.11 i 1 grudnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Były błędy jak i reklamacja którą uznali.Teraz wyłączyłem HBO i HBO Go i od razu w ica pojawiła się do końca stycznia za free i zamówiłem jeszcze raz😂Niezłe jaja odstawiaja w tym ica przechodzą sami siebie.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy błędami. Włączenie muszą uznać.  Oferta HBO do końca grudnia za 0 i oferta do końca stycznia za 0, to są różne oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego są różne w/g mnie, bo są daty inne zakończenia, choć były pod Tą samą nazwą. 

 U mnie jest taki komunikat:"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

 

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj włączałem teściom HBO w tej promocji Black Weekend i koniec okresu gwarantowanego jest 01.01.2020 a napis głosił że do końca stycznia za free. Teraz włączyłem im w tej samej promocji Multi Man Pack i okres gwarantowany już jest 01.02.2020 😉 muszę napisać na live chat w ich imieniu i spytać się kiedy wyłączyć tę promocję na HBO by nie musieli płacić. W jakich godzinach jest dostępny live chat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ozzy666

U mnie to samo z MMP. Włączyłem wczoraj, mam wpisane w szczegóły oferty, że koniec okresu gwarantowanego 01.01.2020.

Na chacie dwa razy potwierdzenie, że zgodnie z dokumentami promocji bez opłat do 31.01.2020r. , potem zgodnie z moją dyspozycją wyłączenie.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...