Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

Czytaj uważnie, Ircios pisał o zamówieniu HBO. Ja też się tak kiedyś zmyliłem ale przy zamawianiu przez telefon i włączyli mi samo HBO, na szczęscie jest 14 dni na odstąpienie od umowy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to da się samo HBO zamówić bez opcji GO, bo w moje nc+ nie można

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dają. Wystarczy zadzwonić. Specjalnie nie ma w ICA samego HBO, aby na większą kasę naciągnąć. Po co ktoś ma brać z HBO Go, jak już ma dostęp np.od innego operatora. 

 

Dodatkowo wziąłem sobie paczkę Fbox za 5 zeta do końca umowy 😉

 

Edited by ircios
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wy też macie włączone H i H2 ? nie mam wykupionego kanału a są aktywne :) 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję wziąć się za czytanie. Od wczoraj jest tu pisane o tym. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, mxv1 napisał:

Czy wy też macie włączone H i H2 ? nie mam wykupionego kanału a są aktywne :) 

 

History HD oraz History2 HD odkodowane do 30.04.2019 ze względu na promocję "Złoto Bałtyku".

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Wie ktoś może jak zostanie rozliczona opłata za opcję Mistrzowska Piłka jeśli dziś ją włączę, a za kilka(naście) dni odstąpię od umowy w tym zakresie? Jaka jest dokładnie polityka NC+ jeśli o rozliczanie opłat abonamentowych w przypadku gdy abonent korzysta z danej opcji, a następnie się z tego wycofuje w ramach czternastodniowego prawa do odstąpienia od takiej opcji?

Edited by musiolek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja dziś uruchomiłem wersję Mistrzowska Piłka za 30zł i jest tak że za kwiecień nie płacę a dopiero za maj doliczą do rachunku :)

Edited by XMAREKK30

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to chyba powszechna znana wiedza. Nic nowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie że nie ale tylko odpowiedziałem koledze na zadane pytanie  jak jest rozliczane  :) Ja uruchomiłem ofertę przed upływem 14 dni i tu nie wiem jakie to ma znaczenia ale pewnie chodzi że nie mogę zrezygnować z ofert w ciągu 14 dni , tak mi się wydaję. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poprzedniej stronie wyraziłem już wątpliwość, co do tego, czy mogą pobierać opłaty, za okres do odstąpienia. (Temat widziałem poruszony gdzieś na innym forum, niestety też bez konkretów, muszę poszukać gdzie to było)

 

Chodzi o to, że (prawdopodobnie) musieliby najpierw uzyskać od abonenta "wyraźne żądanie" (a nie tylko zgodę, której to wymagali w formularzu na stronie, kiedy ostatnio go widziałem parę miesięcy temu (może coś już zmienili)) uruchomienia usług przed upływem terminu na odstąpienie.

 

Zagadnienie na tyle ciekawe, że przy dalszych luźnych (tu powtórzę, że nie jestem prawnikiem, więc z mojej strony - TYLKO) rozważaniach możnaby uznać, że informowanie o 14-dniowym terminie na takie "odpłatne odstąpienie" nie jest informowaniem o terminie na odstąpienie na warunkach przewidzianych przez prawo, a brak informacji o tym ostatnim wydłuża go nawet do 12 miesięcy (i odstąpienie ciągle wiązałoby się ze zwrotem opłat)

 

Nie mam teraz żadnej umowy, której taka sytuacja mogłaby dotyczyć. Inaczej tego typu wątpliwości próbowalbym rozwiać pisząc zapytanie do np. http://stowarzyszeniedlapowiatu.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już wspomniał wcześniej@roberttosat, nc+, za odstąpienie od umowy w ciągu 14 dni od włączenia opcji MP, pobierze opłatę 15zł. A czy jest to zgodne z prawem? Nie mnie to oceniać, ale nc+ prawnikami stoi i raczej skonsultowali ten ruch z nimi, poza tym regulamin opcji MP, wyraźnie informuje o tej dodatkowej opłacie aktywacyjnej.3c3a52befaa36edaa01fe11e1d6622a4.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Z regulaminu i regulaminu opcji MP wynika, że ta opłata aktywacyjna pobierana jest zawsze. (No chyba, że masz jakiś regulamin promocyjny)

Natomiast dodatkowa opłata uwarunkowana tylko i wyłącznie faktem odstąpienia w terminie 14 dni (i tutaj już specjalnych wątpliwości nie mam) zgodna z prawem nie jest ;)

 

Wracając jeszcze do tych wątpliwości zgoda/żądanie. Chciałem Ci wypisać decyzje UOKiKu dot. nc+ i jak to niby oni "prawnikami stoją" i przy okazji pobieżnie przejrzałem ostatnią, mocno związaną z tematem. Tam te pojęcia (dokładnie w tym kontekście) używane są praktycznie zamiennie.

Tak więc pozostaje mi przyznać, że w tym zakresie język prawniczy jest niestety dla mnie zupełnie niezrozumiały...

 

https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=20203

Edited by radk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To nie jest opłata za opcje przy odstąpieniu a jest to po prostu opłata aktywacyjna. A że jest pobierana tylko dla tych co odstąpią od tych opcji no to cóż, w nc+ teoretycznie też są pobierane opłaty uzupełniające za opcje dodatkowe a jak wszyscy wiedzą nc+ tych opłat nie pobiera. Dodatkowo w przypadku usług i odstąpienia jest jeszcze jedna ważna rzecz, można poczytać jak ktoś chce może poszukać lepszego linku prawo konsumenta

 

Cytat

Nie musi w tym celu podawać jakichkolwiek przyczyn swojej decyzji, jak też nie może być z tego tytułu obciążana żadnymi kosztami za wyjątkiem:

- kosztów już spełnionej usługi, jeśli została częściowo wykonana przed odstąpieniem

 

Biegły w odstąpieniach nie jestem bo na co dzień się tym nie zajmuję ale wydaje mi się, że ten zapis mógłby mieć tutaj zastosowanie.

Edited by roberttosat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 godzin temu, roberttosat napisał:

A że jest pobierana tylko dla tych co odstąpią od tych opcji

I tego właśnie nie mają prawa robić.

 

Problem w tym, że (sądząc z Waszych doniesień) robią to nieoficjalnie (regulamin jasno mówi - płaci się zawsze) i jest to rzekome działanie na korzyść abonentów (tzn. w wybranych przypadkach płaci się mniej niż przewidują warunki, w pozostałych dokładnie tyle).

Z perspektywy pojedynczego abonenta nie byłoby łatwo tego udowodnić - bo pani na czacie się mogła pomylić, tak samo jak osoba wystawiająca rachunek i wystarczy przy korekcie doliczyć te brakujące 15 zł.

 

Edit: Jednak jest też regulamin promocyjny, a w nim - cena niepełnego miesiąca bez zmian (czyli zazwyczaj darmo) i darmowa aktywacja promocyjnie (jeśli dobrze pamiętam) tylko przy korzystaniu do końca tajemniczego "okresu świadczenia" (okresu gwarantowanego korzystania? zobowiązania? rozliczeniowego?)

 

Czyli jednak wygląda to trochę inaczej, ale ciągle niejasno.

Edited by radk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcialbym wyłączyć Eleven Sport pod koniec maja.Kiedy mam zgłosić chęć wyłączenia?.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ircios napisał:

Możesz już teraz

Jak teraz zgłosi to wyłączy się na koniec kwietnia.

 

8 godzin temu, leszekm napisał:

Chcialbym wyłączyć Eleven Sport pod koniec maja.Kiedy mam zgłosić chęć wyłączenia?.

W maju.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Podałem datę 31.05.2019 a mają wyłączyć od początku maja. Przez kilka dni maja prawdopodobnie będę mógł oglądać jeszcze Eleven. 

Większość meczów i tak będę mógł zobaczyć na niekodowanym CBC SportHD, 46E czy też na MATCH HD(mam moduł TricolorTV). Mając obrotnicę i dużą czaszę  można zobaczyć wiele meczów.

Edited by leszekm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy dobry dział,  jak coś to przenieście.

Dzisiaj konsultant mnie tak zdenerwował, że postanowiłem napisać na forum.

Dla wprowadzenia, "odpowiadam" za trzy umowy z NC+, bo rodzina nie ma do tego głowy, więc ciągle dzwonią na mój telefon, a nigdy nie wiem o którą umowę zapytają :] Zasadniczo nie odbieram takich telefonów, bo nie chce mi się gadać, ale akurat jedna z moich umów się kończy w maju, wypowiedzenie już wysłane, a dziś telefon i akurat miałem trochę czasu to odebrałem. Okazało się, że jednak telefon dotyczy innej umowy, ale skoro już odebrałem, to myślę zobaczę co ma mi do zaoferowania.

Nie wiem czy konsultanci z działu promocji sami wymyślili sobie, że klienci NC+ to idioci czy tak im wciskają do głowy na jakiś kursach, ale po dzisiejszej rozmowie przez moment miałem zawahanie czy z moją pamięcią wszystko ok. No bo, gość się przestawia, standardowa gadka, szmatka co tam lubię oglądać. Mówię, mu że w sumie w telewizji oglądam tylko sport, bo na nic innego nie mam czasu, no ale może żona czasem obejrzy jakiś film. No i gościu mi wyskakuje z ofertą na HBO, jak tylko wspomniał, to mówię mu, że jestem na bieżąco z ICA i widziałem tam kilka ofert na HBO, a nawet się nad nimi zastanawiałem, więc jeśli ma dla mnie ofertę IDENTYCZNĄ jak w ICA, to nie ma co zawracać mi głowy. Gość się oburzył, że on dzwoni z działu promocji, więc ma specjalne oferty, które są aktualne tylko dzisiaj. No i opowiada mi chyba z 3 minuty o tym jakie to za[beep]iste filmy będę mógł oglądać itp. a na końcu wyskakuje z ceną 25 złotych za HBO + HBO GO i pyta czy ma włączyć pakiet...

Mówię mu, że przecież taka oferta co chwilę jest w ICA, to mówi mi że to niemożliwe, czy na pewno na trzy kanały. Mówię, że na pewno choć nie wiem jak biblioteka GO. No to mi mówi, że sama ta biblioteka kosztuje teraz 20 złotych, więc i tak super oferta. Oczywiście mu podziękowałem, ale zacząłem się zastanawiać czy może to na tych pozostałych umowach, mam takie oferty, a ta o której dziś rozmawialiśmy nie ma czegoś takiego.

Przed chwilą odpadalam ICA i mam jak byk HBO + HBO GO za 20 złotych miesięcznie przez 6 miesięcy.

Więc konsultant chciał mi wcisnąć coś drożej niż mogę mieć w każdej chwili i jeszcze mówił że to super oferta. Poważnie oni myślą, że ludzie nie umieją czytać?

Wybaczcie, ale musiałem się wygadać.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Taka prawda. Ludzie nie czytają i wiecznie liczą na gotowca. Oczywiscie nie wszyscy. Do ICA też pewnie

 niewielu zagląda, a jak już to pewnie nie wiedzą o co tam chodzi. 

 

Edited by ircios
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kleyo
Skoro konsul rozmawia z tobą na tematy, które Cię nie interesują to po prostu rozlaczasz rozmowę - proste. Jeśli wdajesz się w dyskusję to konsul Cię wyczuje i będzie nawijał. Szkoda czasu, albo konkrety albo na drzewo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...