Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

Jakby zabrali Ci VOD to spokojnie za 5zl miesięcznie do końca umowy dostaniesz C+ Seriale, C+ Discovery oraz VOD...ja bym się nic nie odzywal...jak pozostanie bez zmian to spoko...jak zabiorą bez żadnej informacji to w ramach reklamacji pewnie dostaniesz za darmo... natomiast jeżeli będą się upierać że VOD Ci się nie należy to dobierz ten pakiet za 5zl i będziesz miał full.

Edited by tombik87
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeśli bym dobrał opcje Canal+ przy pakiecie Start+, czy by wtedy pojawiłby pakiet mistrzowska piłka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promocja "HBO + HBO GO 0zł 1m" utrzymała się do marca. Właśnie włączyłem (2 miesiące za 0zł - marzec, kwiecień [okres gwarantowany], później pójdzie zlecenie wyłączenia z końcem kwietnia). Śpieszcie się kto potrzebuje, póki jeszcze jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W opisie jest "Oglądaj kinowe hity i najnowsze seriale – wypróbuj ofertę do końca marca bez opłat, a później zdecyduj co dalej" więc skąd masz pewność, że możesz wyłączyć z końcem kwietnia ?

 

Jest jakaś nieścisłość, bo w opisie jest, że promocja obowiązuje do końca marca w prognozie płatności jest, ze do końca kwietnia. Czyżby zrobili kopiuj-wklej z poprzedniej promocji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ regulamin mówi, że okres gwarantowanego korzystania, to miesiąc włączenia promocji + 1 miesiąc, a później jest okres promocyjny (dobrowolny). Przerabiałem (wyłączałem) już tę promocję 4 razy, za każdym razem był ten sam regulamin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Powinni jednak poprawić opis bo sugerują ze trzeba zrezygnować do końca marca.

 

Ja dzięki rożnym promocjom nie płacę za HBO już od września :D

 

Edit:

 

Wyskoczył mi błąd " Nie można dodać oferty do koszyka 15722067 w statusie "Z"{1398089036} ". Wiecie co to jest ?

Edited by Rasheed

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na czacie nie wiedzą co oznacza ten kod. Zostaje tylko kontakt telefoniczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, shevchenko1987 napisał:

A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free ;)

Właśnie wyłączyłem i już opcja jest dostępna tyle, że w opisie jest bez opłat do końca marca. Chyba lepiej poczekam na korektę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją.

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

 

Cokolwiek to znaczy ;)

 

Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: 

"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

Zobaczymy czym to się zakończy. ;)

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.

Edited by Rasheed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.
Żaden przypadek. Zazwyczaj tak było, że na początku miesiąca (pierwszego) ta oferta dostępna była do godzin porannych/południowych max. Dlatego pisałem, żeby się spieszyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To w takim razie dlaczego u mnie nie można było od samego rana tej opcji zamówić (przycisk "zamów" nie był podświetlony a na górze wyświetlał się błąd o którym nie mieli pojęcia na czacie) a do tej pory bez problemu zamawiałem podobne opcje w ncplus ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tego niestety nie wiem, być może było już za późno. Osobiście kliknąłem o 4 w nocy, w pół żywy, przy okazji robienia mleka dla dziecka :)

Edited by NobelM

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, shevchenko1987 napisał:

U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją.

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

 

Cokolwiek to znaczy ;)

 

Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: 

"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

Zobaczymy czym to się zakończy. ;)

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

Też miałem w lutym przy zamawianiu opcji HBO, może masz pocztę w Interii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jako, że paru tu "wszystkowiedzacych" obśmiało moją uwagę dla wyłączajacych opcje.......

przytoczę treść odpowiedzi nc+.....bo dzisiaj skorzystałem z waszych "światłych" rad i wyłaczyłem przez ICA HBO (tylko)

Treść: (pisownia oryginalna)

Szanowny Panie,
Informuję, że zgłoszenie nie może być przyjęte ponieważ, na Pani kontrakcie widnieje opcja HBO GO, w związku z tym modyfikacja odłączenia opcji HBO nie może być zrealizowana. Czy w związku z tym mam także zlecić do odłączenia HBO GO na skutek końca bieżącego miesiąca? 

Z poważaniem
D......................ski
Konsultant ds. obsługi klienta
platforma nc+
 

From:[email protected]
Data wysłania:2019-03-01 11:11:58.0
To:[email protected]

 

Nie chcę wracać do przepychanki . Ja właśnie ostrzegałem przed czym takim.

Nie chcę tu wymieać "madrali" którzy "robili to wiele lat i wiedzą lepiej" I doradzili jak to zrobić.... jak widać żle. A przynajmniej  z ryzykiem jak wyzej....

Nie liczę, że tym osobom starczy honoru aby przyznać się do złej rady....niemniej liczę na moderację, ze ten post zostanie jako memento.

 


 

Edited by zuzik1111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze tak robili co nie oznacza, że dobrze (choć ja także robiłem jak inni...)

Akurat trafiłeś na formalistę stąd taką odpowiedź otrzymałeś.

Odpisz proszę na wiadomość prywatną, którą Ci wysłałem wcześniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, maks27 napisał:

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

Też miałem w lutym przy zamawianiu opcji HBO, może masz pocztę w Interii ?

Na e-mail dostałem wiadomość. Poczta na Gmail. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

No patrzcie ja też napisałem dzisiaj na "chat live" z prośbą o wyłączenie pakietu HBO (nic nie wspominając o opcji GO) i Pan z chatu zaraz odpisał że zlecił wyłączenie HBO i HBO GO wraz z końcem miesiąca nie czepiają się o nic. I czego to dowodzi ;).

Edited by Riddick1500

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ale o jakim ryzyku mowa? Mi mogą wyłączyć HBO, a zostawić HBO GO za 5 zł, nie pogniewem się i nawet nie będę reklamował. Ale przecież wszyscy wiemy, że wyłączą i to i to. A Ty zuzik to taką rozmowę równie dobrze mogłeś wymyślić. Niech każdy zgłasza jak chce, ja też zawsze piszę,że proszę o wyłączenie opcji HBO wraz z końcem miesiąca. Robiłem już tak kilkanaście razy i nie było nigdy żadnych problemów.

Edited by ShinobiQWE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem wyłączenie opcji HBO z końcem miesiąca i odpowiedź że " kanał HBO można wyłączyć łącznie z kanałem HBO GO" jako 2 kanały łącznie. 

Nie chciało mi się dochodzić że jest więcej niż 2 kanały, więc ponownie napisałem o odłączenie opcji HBO oraz HBO GO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dają jeszcze Canal+8 za 25 zł na 6 miesięcy? Z końcem lutego skończyło mi się pół roku za 25, a zrezygnowałem bo myślałem, że w marcu będzie jakaś promocja na Canal+ ze względu na urodziny. A tu cisza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wczoraj na ICA pojawiła się opcja Canal+8 za 25 do końca umowy.  Dotychczas  było Canal+8 za 30 do końca zobowiązania.

Może telefonicznie jest na 6 miesięcy, możesz zadzwonić jeśli chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...