Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

20 godzin temu, kingofsouth napisał:

Zamiast się cieszyć ze możesz oglądać.  :D

Nie wyłączyli nam i tyle. To chyba dobrze?

Dzisiaj już nic nie zobaczysz w NC+GO. Kłódka jest i lipa. Skończyło się oglądanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wiem że temat był wałkowany ale ponieważ jeszcze nie korzystałem z opcji włącz/wyłącz chciałbym mieć jasność w temacie.

Chodzi o mistrzowską piłkę. W ICA nie widzę ( albo źle szukam ) oferty na MP w takiej opcji (wł./wył), tylko oferty promocyjne za 20 i 30 zł/mc ale jako dodatek stały do umowy. I teraz nie wiem czy mogę to włączyć na zasadach o których piszecie czy nie? Jeżeli mogę to wystarczy, że napiszę mailem żeby włączyli MP i to wystarczy? Napiszcie bo mecze wieczorem :)  Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz wejść w ofertę cennikową i tam będzie za 30zł - to jest właśnie ta opcja włącz/wyłącz. 19dded7c87ad7cdfe55f4fc27483f763.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cześć, chcę włączyć c+4k - mam umowę od sierpnia 2018 do lipca 2020 - superpremium, na jaki numer zadzwonić żeby uzyskać dobrą ofertę na ten kanał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pamiętaj, że dobra oferta za ten kanał, to 0zł. Każda inna oferta, to co najwyżej średnia oferta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz dekoder 4k od nich, to próbuj za 0zł - powiedz im, że co Ci po takim dekoderze, jak nie można na nim oglądać treści 4k. Kiedyś się udawało dostać C+4k za darmo bez większego problemu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.02.2019 o 17:54, NobelM napisał:

Dzięki za odpowiedź. Sam kiedyś miałem C+VOD przy C+6, ale przy którymś tam przedłużeniu wyłączyli ten dostęp.

 

W dniu 16.02.2019 o 18:16, roberttosat napisał:

Przy przedłużeniu gdzie przeszedłeś z oferty C+6 na C+6 LIVE

Panowie, o co chodzi z tym "LIVE"? To nowa nazwa pakietu?

 

Mam obecnie Pakiet Extra+ z CANAL+ (6) z działającym VOD w nc+go, umowa do dzisiaj i się właśnie zastanawiam czy zniknie mi VOD po przedłużeniu czy zostanie.

 

Koledzy @NobelM @roberttosat doradźcie proszę  jak sie NIE przedłużyć w to LIVE.

Edited by qler85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że obecnie każde przedłużenie na C+6 to LIVE, czyli bez dostępu do C+VOD. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

Jednak, jeżeli konsultant, przy przedłużanie umowy, wyraźnie nie wspomni o tym, że tracisz ten dostęp C+VOD, a wcześniej go miałeś (czyli potwierdzi, że będziesz miał to samo, co do tej pory), to spokojnie przywrócą dostęp C+VOD (być może dadzą cała paczkę C+8 )na drodze reklamacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba nie każde. Choćby tu 3 oferty bez live.

Ale co, screeny porobić na nc+go, że mam teraz treści vod bez kłódek?

Parę stron wcześniej ktoś pisał, że nie uznają reklamacji, bo miałem vod nienaleznie.

W razie czego dobranie 2C za 5zł zapewni vod, czy musi to być cała paczka 8C? Bo takie pytania się pojawiały, ale odpowiedzi nikt nie dał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby zabrali Ci VOD to spokojnie za 5zl miesięcznie do końca umowy dostaniesz C+ Seriale, C+ Discovery oraz VOD...ja bym się nic nie odzywal...jak pozostanie bez zmian to spoko...jak zabiorą bez żadnej informacji to w ramach reklamacji pewnie dostaniesz za darmo... natomiast jeżeli będą się upierać że VOD Ci się nie należy to dobierz ten pakiet za 5zl i będziesz miał full.

Edited by tombik87
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeśli bym dobrał opcje Canal+ przy pakiecie Start+, czy by wtedy pojawiłby pakiet mistrzowska piłka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promocja "HBO + HBO GO 0zł 1m" utrzymała się do marca. Właśnie włączyłem (2 miesiące za 0zł - marzec, kwiecień [okres gwarantowany], później pójdzie zlecenie wyłączenia z końcem kwietnia). Śpieszcie się kto potrzebuje, póki jeszcze jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W opisie jest "Oglądaj kinowe hity i najnowsze seriale – wypróbuj ofertę do końca marca bez opłat, a później zdecyduj co dalej" więc skąd masz pewność, że możesz wyłączyć z końcem kwietnia ?

 

Jest jakaś nieścisłość, bo w opisie jest, że promocja obowiązuje do końca marca w prognozie płatności jest, ze do końca kwietnia. Czyżby zrobili kopiuj-wklej z poprzedniej promocji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ regulamin mówi, że okres gwarantowanego korzystania, to miesiąc włączenia promocji + 1 miesiąc, a później jest okres promocyjny (dobrowolny). Przerabiałem (wyłączałem) już tę promocję 4 razy, za każdym razem był ten sam regulamin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Powinni jednak poprawić opis bo sugerują ze trzeba zrezygnować do końca marca.

 

Ja dzięki rożnym promocjom nie płacę za HBO już od września :D

 

Edit:

 

Wyskoczył mi błąd " Nie można dodać oferty do koszyka 15722067 w statusie "Z"{1398089036} ". Wiecie co to jest ?

Edited by Rasheed

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na czacie nie wiedzą co oznacza ten kod. Zostaje tylko kontakt telefoniczny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, shevchenko1987 napisał:

A ja miałem aktywowaną tą promocję w lutym. Zlecone już było wyłączenie z końcem marca. Wchodzę dzisiaj sprawdzam, świeci się promka. To pyk, klik, klik i do kwietnia za free ;)

Właśnie wyłączyłem i już opcja jest dostępna tyle, że w opisie jest bez opłat do końca marca. Chyba lepiej poczekam na korektę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie jednak radość była chyba przedwczesna, bo w szczegółach oferty wyłączenie z końcem marca dalej wisi, a oferta coś ma problem z aktywacją.

 

Status: Zaakceptowana bez wysyłki

 

Cokolwiek to znaczy ;)

 

Przy wejściu w: POSZERZ SWOJĄ OFERTĘ komunikat: 

"Twoje zamówienie dotyczące zmiany oferty jest w trakcie realizacji i może trwać kilkanaście minut. Jeśli zobaczysz ponownie ten komunikat, sprawdź w Zestawieniu ofert aktualny status zamówień lub skontaktuj się z nami."

 

Zobaczymy czym to się zakończy. ;)

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Szczęśliwcy, którzy się załapali. Przed chwila wszedłem by sprawdzić czy nadal będę miał ten błąd i już tej opcji nie ma. Wygląda na to, że ta promocja była dziś dostepna przez przypadek i nie wszyscy mogli ją aktywować.

Edited by Rasheed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...