Jump to content
vattax

Platforma CANAL+ – opcje dodatkowe

Recommended Posts

Ok tylko dziwne że można włączyć tylko przez Moje nc+,dopytuje bo już różne klocki miałem z tym włączeniem,włączyłem z możliwością wylaczenia a konsultant twierdził ze mam zobowiązanie na 6 miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie uczmy się praktyk operatora.

Teraz w ICA widnieje, ze opcji nie mozna wyłaczyć poprzez Napisz do nas.

Ta opcja pojawi się od 1. marca.

Wtedy wystarczy kliknac napis "wy;łacz...) i skrobnąć 1 zdanie z prosbą o wyłaczenie opcji ze skutkiem na koniec marca. Tyle.

trzeba pamietać, że piszemy 2 razy. Oddzielnie wyłaczamy opcje HBO i oddzielnie HBO GO>

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, zuzik1111 napisał:

W temacie: Opcje dodatkowe. sprawdźcie ICA. Tam pojawiła się opcja HBO i GO ...luty i marzec gratis...potem mozna wyłączyć lub kontynuować do końca umowy po 25 zł.

Dzięki w imieniu znajomego. On skorzystał z podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja włączyłem HBO podczas rozmowy telefonicznej.  Dwa razy pytałem o możliwość wyłączenia z końcem marca bez opłat. 

 

Edited by marty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich

Chciałbym zapytać o koszty rozszerzenia oferty. Obecnie extra + z multiroom ( jeden dekoder dodatkowy) za który płacę około 75zł - umowa do października.

Chciałbym dobrać kolejne dwa dekodery do multiroom . Ile muszę za to zapłacić i czy ma znaczenie czy zrobię to na stoisku jakimś czy przez infolinię?

Czy wydłuży się obecna umowa na kolejne 24 miesiące?

Czy możliwa jest zmiana pakietu na wyższy (najlepiej z hbo+hbo go , eleveny i ewentualnie c+ wszystkie) i jaki to by był koszt po zmianie?

Dzięki

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaki masz multiroom, jak stary to musisz przejść na nowe kodowanie i nowe dekodery.

Standardowo 10 zl dekoder oraz aktywacja ok 49 zl./szt.

Edited by wilos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwon na infolinię tam wszystko ci powie i pomoże konsul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, zuzik1111 napisał:

Spokojnie uczmy się praktyk operatora.

Teraz w ICA widnieje, ze opcji nie mozna wyłaczyć poprzez Napisz do nas.

Ta opcja pojawi się od 1. marca.

Wtedy wystarczy kliknac napis "wy;łacz...) i skrobnąć 1 zdanie z prosbą o wyłaczenie opcji ze skutkiem na koniec marca. Tyle.

trzeba pamietać, że piszemy 2 razy. Oddzielnie wyłaczamy opcje HBO i oddzielnie HBO GO>

Po czym stwierdzasz, że da się wyłączyć tą opcje? 

 

Pierwszy raz się spotykam z informacją, że trzeba wyłączenie dwóch opcji pisać osobno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie chodzi koledze o rozłączenie opcji bo tak to jest w tabelce tzn. 20zł HBO i 5zł Go.

Punkt 9. Zasady wyłączania usług: w trakcie Okresu gwarantowanego korzystania, ze skutkiem wyłączenia na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec Okresu gwarantowanego korzystania; po
Okresie gwarantowanego korzystania, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym dokonano zgłoszenia rezygnacji z Kolekcji nc+go TV HBO GO/Opcji dodatkowej HBO.

Edited by jagoda3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z tym, że trzeba 2 opcje wyłączyć ale pierwszy raz słyszę żeby trzeba było te dwie opcje osobno wyłączyć, w sensie najpierw jedna potem druga a nie obie razem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Także się z czymś takim pierwszy raz spotykam ale może według kolegi lepiej dmuchać na zimne i dlatego tak napisał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również wyłączałem zawsze za jednym zamachem, pisząc HBO i HBO GO. To nie pierwsza (i nawet nie druga) taka (identyczna) promocja tych pakietów. W regulaminie nie zmienili nawet daty okresu obowiązywania promocji (od 1 lipca 2016).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, roberttosat napisał:

Zgadzam się z tym, że trzeba 2 opcje wyłączyć ale pierwszy raz słyszę żeby trzeba było te dwie opcje osobno wyłączyć, w sensie najpierw jedna potem druga a nie obie razem. 

Jeśli wejdziecie na ICA i Szczegóły waszej oferty to w tabelce na dole zobaczycie dołaczone opcje.

Na dziś są wyszczególnione 2. Osobno HBO. Osobno HBO GO.

Przy kazdej od 1. marca pojawi się link Wyacz przez  Napisz do nas

Wchodzę w obie pozycje aby nie było jakiegoś problemu formalnego. zawsze działa skutecznie z z podgladem na zamówione działanie. Niewykuczone przecież, ze moga wam wyłaczyć GO a zostawić HBO...jeśli wyraźnie nie zaznaczymy rezygnacji z obu.

31 marca już nie bedzie napisu "zaplonowano wyłaczenie..." ale mimo to uprawnienie bedą do końca 31.marca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze korzystając z podobnych promocji zlecałem wyłączenie opcji HBO.Opcja HBO Go nie jest odrębnie sprzedawana, wiec nie ma możliwości aby zdezaktywowali paczkę HBO pozostawiając Go. Nie więc co cudować ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro się zlecaca wyłączenie HBO, to z automatu będzie wyłączone HBO Go, bo Go nie można mieć bez paczki HBO 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tu się Panowie mylicie. Opcjami bawię się wiele lat i mam doświadczenie, którym się chciałem podzielić.... 

Skoro wiecie lepiej  to róbcie po swojemu. 

Faktem jednak jest , ze w Waszej ofercie ICA jest tabelka z 2. pozycjami. A przecież logicznie powinna być 1 . skoro to całość. Ale jakoś są 2.

Do obu są odnosniki (teraz Tej opcji nie można wyłaczyć przez ICA...ale to się zmieni w ostatnim m-cu na Napisz do nas). 

Wyłaczam obie opcje klikając na te odnosniki dlatego, ze kiedyś nie wyłączono mi opcji właśnie ze względu na powiazanie z GO. Przy reklamacji właśnie wytłumaczono mi, ze nie mogli zrealizować zlecenia wyłaczenia 1 opcji bo one są w dwupacku.  Logiczne , że konsultant mógł się domyśleć, ze chodziło mi o całość....ale nie miał obowiazku się domyslać : zrobił to (a raczej nie zrobił) o co do niego monitowano.

Chcę także uniknąć sytuacji, że któregoś dnia wyłączą GO a zostawią HBO. Kto tam do deski czyta ich regulaminy.

 

7 godzin temu, ircios napisał:

Skoro się zlecaca wyłączenie HBO, to z automatu będzie wyłączone HBO Go, bo Go nie można mieć bez paczki HBO 

Jasne acz nie oczywiste. No comment. Nie wiem z jakiego automatu? To dobra wola wyłaczajacego...wyzej opisałem sytuację gdzie odmówiono mi wyłaczenia z tego samego powodu. Nie mogli wyłaczyć 1. bez powiazania z 2.ga...a przecież chciałem wyłaczyć tylko 1.  

 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja 3 (trzy) razy pisałem do nich przy włączonej opcji HBO i GO proszę wyłączyć tylko HBO a nie HBO GO i mi wyłączali wszystko. Także piszesz bzdury

Edited by wilos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy pytanie do tych co mają w swojej ofercie HBO bez HBO GO. Też macie możliwość włączenia opcji GO? Bo u mnie w ICA nie ma żadnej promocji związanej z HBO. A chciałbym sobie na te półtora miesiąca dobrać za free HBO GO. Piszecie że macie w ICA do włączenia osobno HBO i HBO GO stąd moje pytanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie to jest w jednym pakiecie nie można osobno było dobrać

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, wilos napisał:

Ja 3 (trzy) razy pisałem do nich przy włączonej opcji HBO i GO proszę wyłączyć tylko HBO a nie HBO GO i mi wyłączali wszystko. Także piszesz bzdury

I tym się różnimy. Ja tylko piszę o dmuchaniu na zimne ...Ty po 3 słownie  trzech razach już wiesz , że to bzdury.  

Dopiąłeś swego ...twoje na górze.  Choć pewności zadnej bo to tylko 3 razy....a ty uogólniasz. Słabo.

Ja opcje rózne właczam i wyłączam 7-10 razy rocznie.  I pomnożyć to przez kilka umów którymi administruję.

Skoro w ICA widzę:

Nazwa opcji    Cena cennikowa    Aktualna cena    Koniec okresu gwarantowanego    Akcja
HBO GO    10,00 zł/mies.    0,00 zł/mies.    01-04-2019     Wyłączenie nie jest możliwe przez moje nc+.
HBO    25,00 zł/mies.           0,00 zł/mies.    01-04-2019    Wyłączenie nie jest możliwe przez moje nc+.

to dla 100% pewności  wyłączam 2 pozycje. Zajmuje mi to dodatkowo 5-6 sek. 

Tyle chciałem doradzić. Czy skorzystacie Wasza sprawa.

  • Like 1
  • Haha 2
  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie spokojnie 😉.

@Zuzik1111 dzięki wielkie za info 😀 w sprawie HBO i HBO GO. Natomiast jedno co można napisać w sprawie wyłączania tych pakietów osobno -wystarczy wyłączyć samo HBO gdyż ten pakiet jest nierozerwalnym bytem. Innymi słowy nie można mieć samej opcji GO (a wielka szkoda w końcu za 5zł czy nawet za 10zł była by to wielka radocha) bez posiadania paczki HBO. Tyle w tym jakże zawiłym temacie. 

Edited by Riddick1500
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może admini wytrzymają jeszcze 1 wpis. Nerwowi nie muszą czytać...a formaliści proszę bardzo.

Na forum loguje się (bądź czytuje je anonimowo) wiele osób  Nie wszyscy są wyjadaczami z łączki paytv. Wiele osób spotyka się z tematem 1 raz.

Jeżeli p. Janek K. wszedł wczoraj na swoje ICA i tam znalazł informację o akcji promo..to wchodzac do strefy zamówienia przeczytał:

HBO i HBO GO

HBO GO to dostęp poprzez Internet do biblioteki nowości filmowych i serialowych oraz pełnych sezonów kultowych seriali  - gdziekolwiek i kiedykolwiek zechcesz poprzez stronę WWW (...) itd..

(tu 3 picony HBO i informacja )

Dodatkowo uzyskujesz dostęp do 3 kanałów HBO w jakości HD. Dzięki nim będziesz mógł cieszyć się rozrywką na najwyższym światowym poziomie na ekranie swojego telewizora, bez konieczności korzystania z Internetu!

 

Janek K. mając krztę logiki i widząc co czyta - rozumie, że HBO GO to usługa wiodąca...3xHBO ) to dodatek. Ktoś nie obyty z nc+ rozumie to inaczej? Wyraźnie napisano, ze 3XHBO to dodatek.

Skąd pan Janek ma wiedzieć, ze to nierozerwalne. Logicznie byłoby chyba wyłączyć HBO GO.

 

Formalnie skoro Janek K. zamówił opcję pn. HBO I HBO GO to powinien (choćby z grzeczności, a może i przezorności) odwołać to co zamówił.

A nie skrótowo/bo ktoś przecież się domyśli  np. tylko Opcję dodatkową, GO czy jakoś inaczej.  Może do kogoś to nie dociera ale czasem niuanse mają znaczenie.

Rzeczony p. Janek wchodzi dziś do swego ICA i tam widzi tabelkę opcji dodatkowych:

na 1. miejscu HBO GO na 2. HBO. Obie pozycje opatrzone na dziś napisem "Wyłączenie nie jest możliwe przez moje nc+."     / to się zmieni w marcu  na Jeśli chcesz wyłączyć opcję/napisz do nas

Czyż nie można być nieco zdezorientowanym ...a jak wyłączę poz. 1 to może wyłączy się też  DODATEK...a może zostanie?

 

Oczywiście nie oczekuję zrozumienia. To już przecież przesądzono.

 

  • Confused 3
  • Sad 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego przesympatyczny, dzięki Ci za te rady, ale tak na logikę... 

 

Zadzwoń i spróbuj zamówić samo HBO GO w nc+. Podpowiadam: NIE DA SIĘ, bo system tego nie przepuści bez podstawowych kanałów linearnych HBO - jest to oferta łączona.

 

W drugą stronę działa to tak samo, czyli zamówiłeś "dwupak", więc wyłączają "dwupak". Przecież wiadomo, że fajnie by było gdyby wyłączali samo HBO i zostawiali HBO GO za 5 zł. Takie rzeczy jednak tylko w idealnym świecie, a taki nie istnieje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...