Jump to content
remekb

Platforma CANAL+ – pytania początkującego

Recommended Posts

Aha czyli wystarczy, że oba dekodery będą w tej samej sieci WiFi i nie będę musiała ciągnąć kolejnego kabla? Wtedy wystarczy tylko koncentryk z anteny do MR dekodera? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W instrukcji pewnie tego nie było jak i co podłączyć. Jak ten operator dba o swoich abonentów, którzy muszą na forum

zadawać pytania na, które niejednokrotnie było tu i w temacie o MR odpowiadane. Nawet wujek Google się obraził i nie znalazł instrukcji podłączenia wypasionego MR od ITI oraz jaki ma być LNB do takiego zestawu. Ach te niedobre nc 😁

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sporo dzisiaj czytałam w sieci odnośnie poprawnego podłączenia UltraBoxa do anteny oraz multiroom i wyczytałam, że jeśli chcę wykorzystać wszystkie korzyści wynikające z najnowszego dekodera to muszę się zaopatrzyć w taki konwerter? https://:censored:

 

 

Kupiłam już w sklepie euro taki https://www.euro.com.pl/akcesoria-do-tunerow-satelitarnych/technisat-phoenix-ce-uhd-quad-0000-7694.bhtml#afterSearch-1081309||||product

Rozumiem, że ten nie będzie odpowiedni do podłączenia ultraboxa i nagrywania 3 kanałów oraz do podłączenia multiroom?

Edited by Barti
Na forum nie zamieszczamy linków do aukcji w serwisach aukcyjnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do nagrywania trzech programów z pewnymi ograniczeniami się nada, ale jeśli już inwestujesz to kup konwerter Unicable.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@martusia83

Ten będzie pasować do UltraBoxa:

 

https://hollex.pl/konwerter-unicable-opticum-legacy-twin-lnb-unc2-p-942.html

 

Spytaj się też w APS w Twoim mieście o konwerter unicable, może mają na sprzedaż. Co do podłączenia to złote wyjście do UltraBoxa a srebrne do multiroom.

Edited by Ozzy666
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK dziękuję za odpowiedź. 

 

Jeśli kupię taki konwerter i do tego taki rozgałęźnik https://dvbsklep.pl/pl/c/Rozgalezniki/27 z jednym wejściem na unicable i dwa wyjścia jeden do dekodera ultrabox a drugi do multiroom to będzie to w ten sposób działać? Wtedy od satelity szedłby jedynie jeden kabel? Dobrze rozumuje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@martusia83
 Na rozgałęźnikach się nie znam, niech wypowie się ktoś z większą wiedzą. Ale o ile się orientuję to Wifibox nie wspiera technologi Unicable i rozwiązanie o jakim pisałaś odpada. Jednak niech się inni wypowiedzą.

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK dziękuję za odpowiedź. 

 

Jeśli kupię taki konwerter i do tego taki rozgałęźnik https://dvbsklep.pl/pl/c/Rozgalezniki/27 z jednym wejściem na unicable i dwa wyjścia jeden do dekodera ultrabox a drugi do multiroom to będzie to w ten sposób działać? Wtedy od satelity szedłby jedynie jeden kabel? Dobrze rozumuje?

 

 

 

 

Przy zakupie tego opticuma unicable co wyżej robisz tak:

- do srebrnego wyjścia wpinasz bezpośrednio kabel od wifiboxa;

- do drugiego srebrnego inny dekoder uniwersalny (ewentualnie puste zostaje);

- do złotego podpinasz bezpośrednio kablem z dekodera ultrabox 4K (SAT1) bez rozgałęźników.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym podzielić się pewnym spostrzeżeniem. Otóż kilak postów wyżej są moje [beep]ny, w których podejrzewam, że nc+ zbiera numery telefonów posiadaczy nierejestrowanej oferty nc+ na kartę. Sugerowałem, że biorą te numery z SMS-ów aktywujących usługę oraz SMS-ów wysyłanych w celu sprawdzenia ważności pakietu/ponowienia uprawnień. Okazuje się, że chyba nie tylko.

 

Po aktywacji zestawu miałem na swój główny numer już kilka telefonów z namawianiem mnie na przejście na abonament. Tydzień temu wysłałem do nich SMS-a sprawdzającego stan pakietu z drugiego numeru, 2 dni temu miałem na ten numer telefon z ofertą przejścia na abonament.

 

Wczoraj zadzwoniłem z jeszcze innego numeru pytając również o przejście na Komfort+ i powrót na Start+. Na końcu rozmowy poprosiłem, żeby numer, z którego dzwonię, nie był używany w celach marketingowych, ponieważ jest służbowy i nie należy do mnie. Konsultant odpowiedział - "Dobrze!, klepiąc w tym czasie coś na komputerze. Nie powiedział, że nic takiego nie jest robione i że mój numer, z którego dzwoniłem, nie będzie używany w celach marketingowych.

 

Zasadne jest tu pytanie - jakim prawem nc+ zbiera takie numery, gromadzi je, przetwarza, być może nawet udostępnia zewnętrznym podmiotom? Przecież ja chyba powinienem wyrazić na to zgodę? Strach zadzwonić na ich infolinię lub wysłać SMS-a, ponieważ  zaraz zaczynają się telefony z ofertą przejścia na abonament. Średnio co tydzień. Mocno zniechęca to do korzystania z tej oferty... A i nie jestem przekonany, czy na pewno, zwłaszcza po wejściu przepisów o RODO, jest to zgodne z prawem.

Edited by jaszek

Share this post


Link to post
Share on other sites

NC+ na 100% nie zbiera w taki sposób numerów do celów marketingowych.
Być może to firmy podmiotowe, ale nie chcę oczerniać kogokolwiek.

 

Co do udostępniania jakichkolwiek danych zewnętrznym podmiotom - od tego jest odpowiednia zgoda marketingowa, która jest dobrowolna i nie ma wpływu na abonament etc. i jest obligatoryjna jedynie przy innych usługach niż TV.

Edited by Barti
Usunięto "puste" cytowanie innego, nieznanego postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NC+ nie mogła mieć numeru telefonu do mnie i tym bardziej wiedzieć, że korzystam z nc+ na kartę. Numer telefonu zmieniłem już po tym, jak przestałam być klientem abonamentowym platformy. Niby skąd mieliby to wiedzieć, skoro kupiony zestaw jest nierejestrowany? Nie znali moich danych osobowych, ale znali numer i wiedzieli, że mogę mieć nc+ na kartę. Skąd? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4K Ultrabox +.

Pilot który otrzymałem z zestawem muszę dokładnie nakierować na dekoder by przełączyć kanał wybrać EPG itp. Czy wszystkie piloty do Ultarboxa  są tak słabe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu     

masz wszystko o tym sprzęcie.  Odpowiedzi tam poszukaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, otóż wczoraj został zamontowany zestaw antenowy, wraz z podłączeniem dekodera. Widnieje komunikat iż należy pozostawić na kanale 11 w celu aktywacji na 2 godziny. Minęło już ponad 14 godzin i komunikat nadal ten sam. Moje pytanie jest następujące - ile trwa aktywacja karty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami trzeba zadzwonić i poprosić o przesłanie uprawnień. Prawidło, zgodnie z umową trwa to nie dłużej niż 24 godziny.

 

Zadzwoń do nc+ i poproś o przesłanie uprawnień. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak się podpisuje umowę np. 17.01.19 to kiedy dostanę fakturę? Kiedyś było, że jeden miesiąc był za darmo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jeden miesiąc, a do końca miesiąca jest bez opłat. Podpiszesz 15.01 to pierwsza płatność będzie do 18.02 za miesiąc luty (cały luty).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...