Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc w instalacji anteny i kilku rzeczy.


Gursonek
 Udostępnij

Pytanie

Na wstępie chce poinformować, a raczej prosić, aby ten temat po tygodniu został przeniesiony do kosza.

 

Witam,

 

Zwracam się do Was z ogromną prośbą, abyście mi pomogli mam nadzieje, w kilku prostych sprawach, bo sam jestem zielony. W poniedziałek kupiłem sobie nowy LEDowy telewizor 40 cali firmy Samsung typ to : LED SAMSUNG SERIA F UE40F6400 . Dałem jak ktoś chce wiedzieć 2700zł + 500zł gwarancja do 2018 roku w Media Exspert. Od trzech dni jestem posiadaczem NC +, dziś ma przyjechać do mnie znajomy ustawić mi antenę satelitarną. Obecnie mam 60cm, kupiłem 80cm. Oczywiście kupiłem również podwójny konwerter, ponieważ zamówiłem sobie u dystrybutora NC+ Pace 500GB, bo mam go na darmowy najem. Ma być 6/7 maja do odebrania. Będziemy ustawiać talerz na tzw. "pałę" z pomocą miernika satelitarnego, w sumie aż tak na ślepo nie będzie. I tu mam pytania:

 

1) Czy czasza o średnicy 80cm wystarczy na kanały HD?

2) Jaki wskaźnik liczbowy jest optymalny do odbioru stacji HD (siła sygnału/jakość sygnału), aktualnie mam 75-80/75-78, stacje w jakości SD działają, HD także, ale problem jest z paczką TVN, Canal+ Family, Film, natomiast BBC, HD, National Geographic, Animal Planet, Canal+ Sport działają bez zarzutu do momentu jak za oknem nie pojawi się deszcz

3) Od jakiego wskaźnika, aura pogodowa nie wpływa na kanały HD?

 

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi w temacie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik