Skocz do zawartości

dejw150

Użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dejw150

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Poziom obsługi, niedopełnianie obowiązków, kłamstwa konsultantów to jakieś totalne dno. Takiego olewatorstwa w stosunku do klientów nie spotkałem chyba nigdzie. Sam pracowałem wiele lat z klientami i wiem jakie nieraz ludzie mają wybujałe oczekiwania i mniemanie o sobie, ale ja naprawdę nie oczekuję żadnego czerwonego dywanu, kłaniania się w pas, ani oferowania usług za 25% ich wartości. Zadzwoniłem, żeby złożyć wypowiedzenie - babka zapytała dlaczego, trochę pościemniała (czym wprowadziła mnie w błąd i z czego powstała całą sytuacja), więc powiedziałem prawdę, że jeśli cena z Viaplay po okresie promocyjnym się zmieni to będzie trochę drogo i szukam czegoś tańszego, a poza tym internet jest dość wolny. Coś tam miała sprawdzić, wróciła z odpowiedzią, że to i tak świetna cena, bo teraz taki pakiet wyszedłby mnie ponad 100 zł więcej, z internetem nie da się nic zrobić, bo też będzie drożej. Koniec rozmowy. Zero tematu migracji do Play, czegokolwiek - paradoksalnie miałem wrażenie, że to mi bardziej zależy, żeby korzystać z ich usług niż odwrotnie.
  2. Tak też muszę zrobić, bo 48 godzin praktycznie zaraz minie, a w dalszym ciągu żadnych zmian na koncie. Nie rozumiem tylko jednego - co takiego stało się w ostatnim czasie, że z ludźmi pracującymi na infolinii praktycznie nie da się nic załatwić, bo po pierwsze - każdy mówi co innego, po drugie - nawet jak ktoś coś mówi, potwierdza, to i tak nie ma to żadnego pokrycia w rzeczywistości... Ja specjalnie dopytuję po dwa razy na koniec, żeby się upewnić czy wszystko jest poprawnie ustalone, a ostatecznie okazuje się coś innego. Wcześniej, jeszcze za czasów UPC parę razy załatwiałem coś przez infolinię i nigdy nie było najmniejszego problemu, wszystko się zgadzało, a teraz same błędy, pomyłki.
  3. dejw150

    TVP Sport

    Myślę, że jest to postać, którą ciężko jednoznacznie ocenić. Z jednej strony, jako człowiek, którego "znam" z tv, internetu i twittera sprawiał wrażenie przemądrzałego faceta, który zachowywał się jakby pozjadał wszystkie rozumy i wszystko wie najlepiej. Jednocześnie ten sam Szkolnikowski jako dziennikarz był nikim, choć bycie kiepskim dziennikarzem nie wyklucza bycia świetnym menedżerem. I to jest ta druga strona, bo dla mnie, jako widza, TVP Sport za jego czasów zrobiło gigantyczny skok jakościowy, tak technicznie, jak merytorycznie, więc z "paździerzowej" telewizji sportowej, w miarę możliwości, zrobił on naprawdę dobry jakościowo kanał.
  4. Dzwoniłem wczoraj rano do Play w tej sprawie. Opisałem historię, babka sprawdziła i powiedziała, że rezygnacja była wycofana tylko z HBO, a rezygnacja na Viaplay została utrzymana i dlatego wyłączyli. Byłem tym zaskoczony, bo wcześniej, w trakcie rozmowy otrzymałem informację, że cała rezygnacja z usług (HBO i Viaplay) zostanie wycofana i taka też była moja deklaracja. Zostałem więc przełączony do DUK, gdzie opisałem raz jeszcze całą sytuację, że doszło do kompletnego nieporozumienia, a pracownik nie wycofał mojej rezygnacji w całości tylko częściowo. Babka z DUK powiedziała, że w takim razie ona to cofnie i wszystko wróci na takich samych warunkach do 48 godzin, więc czekam, bo dotychczas jeszcze nic nie działa. Wypowiedzenie jest mi trochę nie na rękę, bo w UPC mi względnie wszystko pasuje, więc jedyne, czego potrzebuję to żeby przywrócili mi Viaplaya. EDIT: Przed momentem sprawdzałem jeszcze w Moim UPC czy pojawił się pakiet Viaplay w usługach, ale dalej nic nie ma, a w zamian w zakładce promocje mam do zakupu Viaplay Total za 39,99/m-c.
  5. W takim razie piszę, a jeszcze jutro będę dzwonił, aby wyjaśnić całą sytuację.
  6. Po okresie promocyjnym wszystko miało pozostać bez zmian tj. 20 zł za Viaplay, HBO za 15,99 i HBO Max za 4 zł. Do wszystkiego miał być dalej dostęp, warunki promocji nic nie mówią o wyłączeniu dostępu do Viaplay, a konsultantka z którą rozmawiałem także zapewniała mnie, że nie będzie żadnych zmian w związku z zakończeniem okresu promocyjnego.
  7. Mam problem z Viaplay w UPC i pytanie w związku z tym, ponieważ właśnie straciłem dostęp do Viaplay. Pod koniec 2022 roku skorzystałem z promocji, gdzie miałem HBO i Viaplay w cenie 39,99. Czas określony umowy był do 24 grudnia 2023 roku, a ja 23 października złożyłem rezygnację z tych usług - miały one zostać odłączyłem właśnie 1 stycznia 2024. W międzyczasie, w listopadzie rozmawiałem z konsultantką, aby tę rezygnację wycofać, co rzekomo zrobiła. Dziś chciałem włączyć Viaplay i nie mam żadnego pakietu dostępu. O dziwo HBO bez problemu działa. Czy Play po prostu zakończył świadczenie Viaplay w takiej sytuacji, bez informowania mnie o tym? Czy sądzicie, że na podstawie reklamacji (rozmowy są nagrywane, więc można wszystko odsłuchać jak rozumiem) można przywrócić dostęp do Viaplay?
  8. Przy tak rozdrobnionym rynku, stworzenie mocnej redakcji piłkarskiej na miarę dawnego C+ łatwe nie będzie, tym bardziej, jak się praw piłkarskich ma stosunkowo niewiele. Dlatego szkoda, że w Polsacie w większym stopniu nie wykorzystają redakcji Eleven.
  9. dejw150

    Kanał Sportowy na YouTube

    Czas pokaże co będzie z Kanałem Sportowym. Wydaje mi się, że wieszczenie upadku jest zdecydowaną przesadą, ale obawiam się, że czasy prosperity dobiegły końca. W KS nadal zostaje większość programów, zostają trzej pozostali właściciele, pewnie będzie mniej kontrowersji, polityki, rozrywki, a więcej sportu. Inna sprawa, że ten skład od samego początku był lekko kontrowersyjny, bo jednak Stanowski to inne pokolenie i inny etap kariery, a jednocześnie też facet z nieco innej bajki, który dobrze czuje się w kontrowersjach, bo takie tematy go nakręcają. Wychodzi na to, że Stanowski dobrze czuje też media - nie przez przypadek to on miał najlepsze liczby ze wszystkich właścicieli, ale to jego programy miały jakąś ciągłość i spójność, jego pomysłem był Hejt Park, podejrzewam, że z KS Poranek mogło być podobnie. Prędzej czy później musiało dojść do tego, że nie będzie chciał dalej ciągnąć całego towarzystwa na swoich plecach, tylko zechce działać na własny rachunek. Kanał Sportowy dał mu rozpoznawalność, kasę, dzięki której może wystartować na nowo. Czy jego nowy projekt się sprawdzi? Trudno powiedzieć, pewnie tak. Sądząc po nazwie, raczej będą tam treści kontrowersyjne, aniżeli ambitne, ale takie mamy czasy, że kontrowersje sprzedają się najlepiej. Słabe jest tylko zakończenie tej współpracy, bo sądzę, że można było rozstać się z klasą i nie prać brudów publicznie.
  10. To prawda, że trochę brakuje tego online w UPC, a znowu płacić osobno za subskrypcję C+ Online też mija się z celem. Mam jeszcze pewną wątpliwość odnośnie mojej umowy, a konsultanci mówią co innego. Pod koniec roku kończy mi się czas oznaczony promocji "Pakiet HBO z Viaplay (2021-1)". W warunkach jest następujący zapis: Pakiet Viaplay 12 mies. od 1 mies. 20,00 zł (opłata abonamentowa bez promocji 34,00 zł) HBO Max 12 mies. od 1 mies. 4,00 zł (opłata abonamentowa bez promocji 4,99 zł) Pakiet Premium HBO HD 12 mies. od 1 mies. 15,99 zł (opłata abonamentowa bez promocji 30,00 zł) Czy w związku z tym, jeśli przejdzie to na czas nieokreślony, opłaty wzrosną czy nie? Pamiętam, że w części promocji jest wypisana cena np. od 25 m-ca i jest ona wyższa niż w okresie od 1 do 24 m-ca. W moim przypadku nic takiego nie ma, jest tylko wypisana opłata abonamentowa bez promocji.
  11. Ta oferta programowa rzeczywiście nie powala na kolana, ale jest trochę kanałów filmowych, dokumentalnych, Eurosport. Trzeba wziąć też pod uwagę, że w pakiecie jest Eleven oraz Canal Plus Online, więc myślę, że jest to naprawdę przyzwoita oferta jak za 4 dychy.
  12. Też tak sądzę, ale na ten moment wiemy, że nic nie wiemy. Doniesienia medialne mówiły o wyjściu z Polski z końcem roku, a ten właśnie się zbliża. Jednocześnie nie mam wrażenia, że Viaplay działa w trybie "zaraz się zwijamy" - wręcz przeciwnie, wszystko działa całkiem normalnie. Trzeba czekać na rozwój sytuacji i czekać na oficjalne komunikaty Viaplay, bo bez nich to tylko gdybanie.
  13. Ok. Jeśli tak jest to dość dobra informacja, bo wtedy pojawia się dla mnie możliwość, żeby nawet dzisiaj złożyć wypowiedzenie, tak, żeby umowa zakończyła się z końcem roku. Wtedy ewentualnie pozostaje liczyć, że Play coś rozsądnego zaproponuje w ramach kontynuowania współpracy.
  14. Mam jeszcze parę pytań. Czy mając ofertę UPC można ją w ogóle przedłużyć na promocyjnych warunkach czy wiąże się to z migracją do oferty Play? Kolejne pytanie - czy Play w ramach swojej oferty ma jakąś aplikację w stylu UPC TV GO? I na koniec - jeśli wypowiem bezterminową umowę UPC to kiedy nastąpi odłączenie usług - po miesiącu od przyjęcia rezygnacji czy na koniec pełnego miesiąca kalendarzowego, bo konsultantka z infolinii tak mi tłumaczyła, że sam już nie wiem jak ta sprawa wygląda.
  15. Właśnie dlatego się zastanawiam, bo szukam najlepszego rozwiązania co masz na myśli przez "najgorszą tv na rynku"? Jak wspomniałem, miałem Netię parę lat temu i może jakiegoś wielkiego wrażenia całość nie robiła, miała swoje wady, ale w gruncie rzeczy nie było tragedii, aczkolwiek pamiętam, przy przesiadce na UPC, że rzeczywiście jakość się poprawiła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...