Cześć, nie wiem czy w dobrym wątku, najwyżej mnie poprawcie.
mam od 2018r dekoder WIFI PREMIUMBOX+ i ostatnio coraz częściej się przycina raz dekoder raz obraz, ale myśleliśmy, że to warunki atmosferyczne itp.
Jednak kilka dni temu padł nam dysk, który jest w zestawie do tego dekodera i będziemy musieli już zadziałać z reklamacją.
Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że mam zanieść do najbliższego punktu i po weryfikacji wymienią na nowy taki sam.
Pytałem czy przy okazji tej awarii można wymienić na nowszy model, to powiedzieli, że jak już to wymieniają jedynie na DualBox z dyskiem za 10zł/m a na UltraBox nie ma szans wymiany.
(twierdzą, że niby to takie same dekodery, jedynie w Ultra można więcej kanałów nagrywać)
Co myślicie? Czy jestem w stanie w ramach reklamacji powalczyć o darmową wymianę? A może cisnąć o UltraBox za 10zł? Umowę (24m) mam do końca 2024.