Skocz do zawartości

kuba1jakub

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuba1jakub

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem ostatnio telewizor obsługujący już 4K, dlatego pomyślałem, że może jest dobra okazja przy awarii obecnego sprzętu na wymianę na nowszy dekoder, nie czekając do końca umowy. Jednak teraz doczytałem, że Dualbox nie ma S/PDIF (optyczne dźwięku), którego potrzebuje, wiec jeżeli miałbym wymieniać to chyba tylko na Ultrabox (którego Pani konsultantka powiedziała, że nie ma możliwości dostania).
  2. Cześć, nie wiem czy w dobrym wątku, najwyżej mnie poprawcie. mam od 2018r dekoder WIFI PREMIUMBOX+ i ostatnio coraz częściej się przycina raz dekoder raz obraz, ale myśleliśmy, że to warunki atmosferyczne itp. Jednak kilka dni temu padł nam dysk, który jest w zestawie do tego dekodera i będziemy musieli już zadziałać z reklamacją. Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację, że mam zanieść do najbliższego punktu i po weryfikacji wymienią na nowy taki sam. Pytałem czy przy okazji tej awarii można wymienić na nowszy model, to powiedzieli, że jak już to wymieniają jedynie na DualBox z dyskiem za 10zł/m a na UltraBox nie ma szans wymiany. (twierdzą, że niby to takie same dekodery, jedynie w Ultra można więcej kanałów nagrywać) Co myślicie? Czy jestem w stanie w ramach reklamacji powalczyć o darmową wymianę? A może cisnąć o UltraBox za 10zł? Umowę (24m) mam do końca 2024.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...