Skocz do zawartości

woytas927

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia woytas927

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

0

Reputacja

  1. Kolejna rozmowa i kolejna oferta Oferta na dziś na 15m: Extra+ 44,99 zł BBC Player 0zł/m dla Abonentów (06/22), CANAL+ 4K ULTRA HD 0 zł/m dla Abonentów (07/20), CANAL+ za 19,90 zł/m zł dla Abonentów (05/21), Cinemax Pack 0 zł 3 m dla Abonentów (04/23), HBO i HBO GO 20 zł/m dla Abonentów, Hustler 0 zł 6 m dla Abonentów, Multiroom Standard 0 zł/49 zł i opłata 0zł/10 zł/m dla Abonentów (06/21), Sundance HD 0 zł 6m dla Abonentów, Najem 4K UltraBOX+ bez dysku za 0 zł/m dla Abonentów (03/20), Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/m dla Abonentów (03/20) Całość: 84,89 zł Myślicie by brać? Wydaje mi się to okej.
  2. Witam, aktualnie posiadam pakiet HBO i HBO GO 20 zł dla Abonentów Najem Dysk PVR 1 TB za 0 zł/mdla Abonentów Wymiana na 4K UltraBOX+ bez dysk za 0 zł + najem 5 zł/mdla Abonentów Extra+ 49,99 zł Filmbox Pack 5 zł/ dla Abonentów Łącznie 79,99zł Umowa kończy się 31.05.2024, wypowiedzenie przesłane. Chciałbym zostać przy tym co jest ewentualnie zamienić HBO na C+. Miałem dwa telefony - pierwszy to utrzymanie obecnej oferty, ale o 10zł drożej, drugi to oferta z C+ za 109,99zł. Obie odrzuciłem. Pytanie do Was - czy da się coś ugrać by pozostać przy obecnych warunkach umowy i tej cenie? Ewentualnie czy macie jakieś inne kombinacje, które dałoby się wynegocjować? Nie zależy mi na netflixach, viaplayach itp.
  3. Opcją z rozgałęźnikiem nie pomogła, ale wydłużenie końcówki antenowej po stronie dekodera by wystawała na długość około 0.5cm już tak. Dodatkowo nie dokręciłem wtyczki do końca. Aktualnie działa bez zakłóceń.
  4. Chyba będę musiał faktycznie pofatygować się do punktu, bo dziś cały dzień walczyłem z tym dekoderem i się poddałem. Z racji, że korzystam z anteny zbiorczej w bloku nie mam pojęcia jaki tam jest konwerter, dlatego też zastosowałem metodę prób i błędów, czyli: Ustawiłem antenę na Tryb jednokablowy, bez DiSEqC - wszystkie kanały prócz kanałów TVN działają i mają jakość sygnału w okolicy 60-70%. Programy TVN działają dziwnie. Po przełączeniu na dany kanał z grupy TVN przez parę minut jest informacja o braku sygnału i faktycznie jak sprawdzam przez diagnostykę tego sygnału nie ma. Po kilku minutach (max 5) kanał wskakuje i już działa bez zarzutów. Jednak gdy przełączę na inny kanał np Polsat i potem wrócę na TVN sytuacja się powtarza. I tak w kółko, bez stabilizacji. Ustawiłem antenę na Tryb jednokablowy, zDiSEqC na różnych kanałach - sytuacja jak w pkt 1 Ustawiam antenę na tryb unicable - tu nie działa nic mimo, że moc i jakość sygnału oscylują w okolicy 80%. Sprawdziłem wszystkie możliwe kombinacje i dostępne tam konwertery. Podłączyłem dekoder EVOBOX cyfrowego polsatu i ustawiłem antenę na tryb jednokablowy, bez DiSEqC - wszystko działa prawidłowo, każdy kanał ma siłę i jakość ustawioną w okolicy 70-80%. Podłączyłęm dekoder ultrabox i ustawiłem antenę na tryb jednokablowy, bez DiSEqC - wszystko działa prawidłowo, każdy kanał ma siłę i jakość w okolicy 60-70%. Wydaje mi się więc, że albo coś zakłóca pracę dekodera dualbox (choć router jest 2 pokoje dalej, a przy TV nic prócz dekodera podłączone nie jest), albo dekoder jest uszkodzony albo (tu bym prosił o potwierdzenie) kanały cyfrowego polsatu mają całkiem inne ustawienia niż te dla canal+. Ewentualnie jeżeli ktoś ma jeszcze inny pomysł jak to ustawić to będę wdzięczny. Dziękuje.
  5. Tryb jednokablowy wybrany, bez DiSEqC. Wszystkie inne kanały działają prawidłowo.
  6. Witam, nie wiem czy dobry temat, ale jestem od dziś posiadaczem dekodera Dualbox 4k. Wszystko spoko, ale nie odbierają mi żadne kanały z grupy TVN. Siła i jakość sygnału jest pokazywana na 80%, a dekoder pokazuje na kanałach z tej grupy brak sygnału. Miał ktoś podobny problem? Dodam, że jak podłączam dekoder ultrabox 4k(z innej umowy, należący do rodziców) to wszystko działa jak należy i wszystkie kanały działają prawidłowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...