Jump to content

marza

Users
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About marza

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przecież @gebi podał link do oferty, w której @amicuss otrzymał dopełnienie za 10, do comforta w cenie 22.
  2. nie odpowiadają Ci treści nadawane przez PC+, zerwij umowę, znajdź innego operatora. Czy ktoś Cię trzyma na siłę.
  3. Bądź co bądź, to oni są pracownikami operatora i w przypadku problemów, to z nimi się należy kontaktować. Czy Ci się to podoba, czy nie. Sprawę kompetencji tych osób, pozostawmy ich pracodawcy. Z reguły w konfrontacji z operatorem, abonent stoi na przegranej pozycji. Wychodzą z założenia „I co mi zrobisz”. Nawet jak „uwalczysz” jakąś reklamację i co z tego. Będziesz się cieszył jak murzyn bateryjką, a oni „zgolą” w tym czasie 10 innych abonentów.
  4. @[email protected] z ciekawości zadzwoniłem na infolinię wsparcia tech. PC+. Karta operatora w każdym sprzęcie niezatwierdzonym przez niego, jest niezgodna z warunkami umowy, co za tym idzie, jest w jakimś stopniu „modyfikacją” na własną rękę. Nie ma wsparcia technicznego w przypadku jakichkolwiek problemów. Takie info. otrzymałem.
  5. W kwestii tego pojedynczego przypadku, w wątku o ofertach dla stałych, posty @Stasio777 i @arras74 sprzed kilku godzin. Pierwszy otrzymał Comforta z dopełnieniem za 32 zł, drugi Comforta za 22 zł.
×
×
  • Create New...