Jump to content

blacha_2007

Users
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About blacha_2007

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Znam ten "patent" (chyba był wskazywany na Tym forum) jednak przeważnie on także nie działa - przynajmniej w moim przypadku. W sytuacji, którą opisujesz, niestety po ponownym wejściu do PVR nie ma właśnie opcji "wznów", a jeżeli już się wyświetli to w większości odtwarzanie rozpoczyna się od tego miejsca w którym przerwałem oglądanie przed chwilą - czyli jest to kilka sekund od rozpoczęcia nagrania. Strategia dobra jeśli chodzi o pojedyncze filmy. Spróbuj jednak zaprogramować nagrywanie sezonu jakiegoś programu i w międzyczasie usuwaj obejrzane już odcinki. Wszystko OK, jeśli dany odcinek sezonu jest emitowany jednokrotnie. W innym przypadku po usunięciu odcinka dekoder i tak "dogra" go do folderu, a wtedy masz całkowity "miszmasz", gdyż nagrana lista zawiera kolekcję odcinków, która jest ułożona chronologicznie, ale nie po kolei. W przypadku nagrywania kilku sezonów i wielu programów w połączeniu z Netflixem chyba można się pogubić, gdyż nie zawsze oglądam dany sezon od początku do końca.
  2. Panowie z Polsatu! Może w końcu naprawicie oprogramowanie Evoboxa w zakresie wznawiania nagrań od miejsca, w którym owo nagranie zostało przerwane? Od chwili, kiedy ok. dwóch miesięcy temu dekoder nie mógł pobrać aktualizacji i "zapętlał się" (sprawa opisywana przez wielu użytkowników na tym forum), funkcjonalność ta nie działa, a właściwie działa tylko do czasu opuszczenia menu "Moje nagrania" i przełączenia dekodera do stanu czuwania. Po takiej operacji "znikają" informacje, które wskazywały, że dane nagranie zostało już obejrzane (obecnie wszystkie nagrania wskazywane są jako nieobejrzane mimo, że były wielokrotnie odtwarzane) nie mówiąc już o opcji wznawiania nagrania od miejsca w którym przerwano oglądnie danego materiału. Obecnie więc użytkowanie tak nowoczesnego sprzętu sprowadza się do notowania przeze mnie na kartce, tego co już zostało obejrzane (dotyczy to głównie seriali danego sezonu, których nie mogę pojedynczo usunąć, gdyż przy opcji nagraj sezon dekoder zawsze będzie je "dogrywał") oraz notowania czasów, w którym oglądanie zostało przerwane. Może więc jako dodatek do nowoczesnego sprzętu Polsat powinien dodawać jakieś notatniki, które poprawią funkcjonalność użytkowania? Dodaję, że nie pomaga resetowanie ustawień i przywracanie ustawień do stanu fabrycznego, jak i hard reset polegający na odłączeniu dekodera od zasilania, a sam dekoder, przez większość swojego czasu (mam go od momentu wprowadzenia go do oferty) nie sprawiał problemów, które zaczęły się dopiero, kiedy "namieszaliście" coś z oprogramowaniem ok. 2 miesiące temu. Pozdrawiam.
  3. Myślę, że poprawili "babole" związane z brakiem opcji wznów w nagraniach oraz w HBO GO o których pisałem wyżej?
  4. Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania.
×
×
  • Create New...