Jump to content

kajot

Users
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About kajot

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Na poprzednich stronach sam o tym pisałem. Pytałem o nowe informacje. Może ktoś wie coś więcej.
  2. O informację na temat problemów po ostatniej aktualizacji oprogramowania EVO
  3. Czy ktoś otrzymał jakąś informację w sprawie ostatniej aktualizacji EVO? Dzisiaj, po pięciu dniach oczekiwania i za ponagleniem otrzymałem taką odpowiedź z Polsatu "Uprzejmie informujemy, że przedmiotowy problem jest nam znany i aktualnie pracujemy nad jego rozwiązaniem. Z tego miejsca pragniemy przeprosić za wszelkie powstałe niedogodności. Zaznaczamy, że nie wynikały one ze złej woli Cyfrowego Polsatu." Ufff, co za szczęście, że to nie zła wola ...
  4. Po powrocie do ustawień fabrycznych, resecie i całej nocy bez prądu też nic się nie zmieniło.
  5. Zgadza się. Pod holenderską granicą.
  6. Ja mam do najbliższego punktu 700 km ... ☹️
  7. Ja po resecie wyłączyłem dekoder na godzinę i nic nie pomogło. Nadal czekam na jakąś odpowiedz Polsatu. Na razie dowiedziałem się tyle, że " problem został zgłoszony do naszych specjalistów zajmujących się oprogramowaniem dekoderów. Udzielimy odpowiedzi po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia. "
  8. Ciekawe ile trzeba będzie czekać. Ja już próbowałem kilka razy resetu wtyczkowego i przywracania ustawień fabrycznych, ale bez rezultatu. Nadal nie mam PVR, pauzowania, przewijania ... Super soft ... Zgłosiłem jakieś 5 godzin temu i nadal czekam na jakąś odpowiedź. Myślę, że mają sporo pracy
×
×
  • Create New...