Jump to content

ziutekp1

Users
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About ziutekp1

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. U mnie wszystko trwało ok 5 minut
  2. Potwierdzam. Pół godziny temu dostałem 3.2.0. Brak problemów z nagraniami nawet po zaniku prądu.
  3. U mnie znikają po każdym zaniku prądu. Spróbuj zrobić tak: Ustawienia domyślne. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. -jeśli nie ma: wyjmij wtyczkę na 5 minut. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. Jeśli nie ma zacznij od nowa (ustawienia domyślne - sprawdzenie - reset wtyczkowy - sprawdzenie itd) Ostatnio zadziałało po trzecim ustawieniu domyślnym bez resetu.
  4. Spróbuj zrobić tak: Ustawienia domyślne. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. -jeśli nie ma: wyjmij wtyczkę na 5 minut. Po uruchomieniu sprawdź czy są nagrania. Jeśli nie ma zacznij od nowa (ustawienia domyślne - sprawdzenie - reset wtyczkowy - sprawdzenie itd) U mnie zadziałało po trzecim ustawieniu domyślnym bez resetu.
  5. "Ustawienia" (nie opcje) - "obraz i dźwięk" - "HDMI CEC" - "włączone" . Chyba o to chodzi.
  6. Po problemach z brakiem opcji nagrań teraz widzę wyraźne opóźnienia przy zmianie kanałów.
  7. Radość trwała krótko. Rano zabrakło prądu a po uruchomieniu brak nagrań. Cały dzień walki: ustawienia fabryczne z resetem wtyczkowym, same resety i nic. Na koniec zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych bez resetu i jest OK. Chyba podłączę dekoder do UPS-a żeby nie brakło prądu.
  8. Zanim dostałem odpowiedź biura obsługi, robiłem wielokrotnie resety wtyczkowe - nie pomagało. Dzisiaj zrobiłem przywracanie ustawień fabrycznych (wg wskazówki) a następnie - zaraz po uruchomieniu dekodera - gdy pojawiła się plansza wyboru języka, wyjąłem wtyczkę na kilka minut. Po uruchomieniu przeprowadziłem konfigurację (język, sieć itp), następnie wszedłem w menu a tam pojawiła się zakładka "nagrania".
  9. Po ponownym uruchomieniu wejdź w "kanały tv" i wybierz "ulubione". U mnie kolejność się nie zmieniła.
  10. Po aktualizacji do 3.1.1 brak funkcji nagrywania, pauzowania, przewijania i dostępu do nagrań. Problem zgłoszony do ICOK. Odpowiedź biura obsługi: "Prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera bez opcji usuwania danych z dysku, a następnie po uruchomieniu dekodera odłączenie go z prądu i ponownie podłączenie. Powinna pojawić się opcja Nagrania w Menu. " U mnie pomogło. Życzę powodzenia.
×
×
  • Create New...