Jump to content

amp

Users
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About amp

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. już ogarnięte i wszystko póki co działa co do technika to właśnie tak mi kazał zrobić i po prostu czekać... pochwale się jeszcze tym ze konsultantka przy zamawianiu multiroom wiedząc o tym ze mam evobox pvr i konwerter inverto unicable2 dcss - cyfrowy polsat kazała mi dokupić inverto essential universal twin straightfeed 40 lnb bo ten co mam nie będzie działać niezła rotacje pracowników tam chyba maja... dzięki za pomoc
  2. konwerter inverto unicable2 dcss - cyfrowy polsat od niego niecałe 5 metrów kabla do splittera i z splittera jeden kabel półmetrowy idzie do evobox pvr wkręcony w sat1 a drugi kabel prawie 5 metrów idzie do hd 5500s ustawienia dekoderów -technik po telefonie kazał nic nie zmieniać a nawet się o nie nie pytał tylko miałem czekać na aktywacje z włączonym kanałem 1polsat od 5min do 3h evobox pvr konwerter: inverto idlb-qudl42-uni2l siła i jakość: nie pamiętam dokładnie ale coś 90% i 76% hd 5500s konwerter: uniwersalny diseqc: nieużywany siła i jakość: za pierwszym razem wcale nie sprawdzałem tylko dopiero po godzinie i telefonie do technika sam zacząłem wertować w opcjach i okazało się ze siła i jakość ma 0% i z takim podłączeniem/ustawieniami na dodatkowym dekoderze siła/jakość pojawia się tylko jak wyłączę dekoder podstawowy z zasilania lub wyciągnę antenę z niego póki co obwiniam splitter
  3. witam mam pytanie do obeznanych w temacie bo po telefonie do supportu nic nie wynikło konwerter Inverto unicable 2 dcss - cyfrowy polsat dalej z 5 metrów kabla splitter (2way-slitter 5-2400MHz) https://sat.corab.eu/sma-tv/rozgalezniki dwa kable do tv po 1 i 8 metrów i za [beep]ę nie chce puścić sygnału na 2tv po kontakcie z supportem kazali czekać 3h z włączonym 1polsat i spróbować zresetować ustawienia dekodera jak po 3h czekania nic się nie zmieni minęło 6h i nic ;/ dekoder to HD 5500s ustawienia anteny maja być niby standardowe a możne jednak powinno się coś zmienić bo jak grzebałem w tych ustawieniach to się obraz pojawiał ale rwało masakrycznie
  4. dzięki za odpowiedz HBO2 i HBO3 nadal działa a na nowym rachunku bark opłat heh ^^ co do czarnego ekranu i znikających kanałów po telefonie do supportu okazało się ze to z ich winy
  5. Witam mam pytanie do obeznanych posiadaczy CP place 60zl miesięcznie za te pakiety a sama telewizje mam od 6 miesięcy podstawowy Pakiet Familijny Max HD dodatkowy Pakiet Sport HD dodatkowy Pakiet Film HD dodatkowy Pakiet Cinemax HD dodatkowy Opcja On The Go czy to normalne ze mogę oglądać HBO2 i HBO3 bez wykupionego HBO? a na samym HBO1 jest informacja ze nie mam wykupionego nie wiem co z tym robić ;/ zostawić czy pisać/dzwonić do CP by to wyjaśnić ? co jakiś czas znika mi tez kilka kanałów z rożnych pakietów na kilka godzin i później same wracają :Z jak włączę taki kanał jest tylko czarny ekran z informacja co aktualnie leci
×
×
  • Create New...