Jump to content

wery

Users
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About wery

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Czy są umowy 15/3 po złożeniu wypowiedzenia?
  2. Zaczyna mi się psuć pilot od evobox pvr (z pierwszej partii na rynku). Niektóre przyciski trzeba wciskać kilka razy, zanim zadziałają. Czy należy mi się darmowa wymiana na nowy pilot?. Czy ze względu na pandemię można otrzymać nowego pilota pocztą lub kurierem?, co wtedy ze starym pilotem zrobić? Mam evobox w dzierżawie 5 zł, pakiet z dzierżawą za 70 zł
  3. To jaki minimalny pakiet będę musiał brać i za ile?
  4. Obecnie mam umowę 15/3 Familijny Max HD+Film+ Sport+Cinemax, on the go za 5 zł, dzierżawa evoboksa 5 zł. W sumie płacę 70 zł. Chcę przedłużyć umowę na 12/3, zachowując aktualne pakiety. Do jakiej minimalnej kwoty powinienem powiększyć pakiet, aby pozbyć się opłaty za dzierżawę evoboksa?. Preferuję rozszerzenie o pakiet eleven.
  5. Chodzi o skorzystanie z przeglądarki na smart TV lg oled55c8pla.
  6. Mam ten błąd 9500 na przeglądarce w tv lg oled55c8pla. Na konto się zalogowałem. Po wybraniu dowolnego kanału z listy dostępnych zaczyna się ładowanie obrazu i po chwili wyskakuje błąd 9500. Żadnego kanału nie można obejrzeć.
  7. Potwierdzam, powtarza się to kilka razy po włączeniu evoboxa.
×
×
  • Create New...