Jump to content

Amando31

Users
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About Amando31

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Że jego pracownik podejdzie do sprawy jak należy. Na maile odpisuje mi jakaś Anna specjalista zaplecza biurowego, ale nie zapoznaje się z problemem. Wlasnie trafiaja do obsługi. Oni twoerdza ze swiatlowod mam w domu wraz z ich modemem , a kabelka nie mam i sprzętu nigdy nie otrzymałem. Nie chce mi ow Pani wysłać skan podpisanych niby przeze mnie dokumentów. Comfort 29.90 Comfort pvr 44.90 Ultra 49.90 Ultra pvr 64.90 180 mb 39.90 250mb 69.90. Możesz to mieć na 12 mc. W tym mieli mi przeniesc uslugi.
  2. Znacie adres mailowy do kogoś z reklamacji? Chce uderzyć bezpośrednio do kogoś kompetentnego. Adresy zarządu milczą.
  3. Macie może @ do kogoś z zarządu INEA? MAM problem z ofertą przedstawioną telefonicznie, a panna z reklamacji nie widzi problemu (inna kwota przez telefon inna na papierze). Wprowadzili mnie w błąd. Na nagraniu którego słuchałem w salonie jest inna kwota niż na dokumentach. Obecnie nawet reklamacja mnie olewa.
  4. Jasne jutro Wam wrzucę to co dostanę. Ale nie maja dekodera wifi i 4k. Nie maja 10gb na świetle.
  5. Piszesz do nich z intencją rezygnacji. Ich utrzymanie oddzwania później
  6. Prawo telekomunikacyjne, nakazuje aby firmy wchodzące na projekty innych operatorów nie miały niższej opłaty niż właściciel sieci. Ma się nie opłacać. Pisałem w sprawie nowej ofert HiWay i dekodera wifi obecnie miałem pona drozszego. Napisałem maila na [email protected] ze odchodzę bo maja drogo. Dostałem nową ofertę taniej i nie wg cenników które daliście. Czekam na montera i nowe warunki. 20 zł taniej niż ta.oficjalna kwota. Piszcie maile zatem
×
×
  • Create New...