Jump to content

Zymkas

Users
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralna

About Zymkas

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Dekoder mój. Jestem z nimi od Wizji, poprzez Cyfrę+ i nc+. Zawsze telefonicznie przedłużałem umowę na kolejny okres. Na znanych warunkach. Teraz też mam propozycję na kolejny okres, na takich samych warunkach, jak rok temu. Jak wspominałem, nie każdy czyta internet. Nie każdy wie o zmianach w kodowaniu. Pani mówi, że zostaje Pan na takich samych warunkach, nic się nie zmieni, ogląda pan dalej do kwietnia 2020.
  2. Wracam do problemu przedłużenia umowy. Wg mnie przedstawiciel operatora proponując mi przedłużenie umowy, nic nie wspomniał o tym, że może zaistnieć sytuacja, że wygaszą mi sygnał. Większość abonentów skoncentrowana jest na korzystnej ofercie, a mało kto wnika w zawiłości umowy. Czy zatem nie powinien abonent mieć informacji, że w trakcie umowy mogą się zmienić warunki odbioru? Co wtedy, jak zmienią nadawanie, powiedzmy, we wrześniu? Czy powiadomią mnie miesiąc wcześniej o tym? I co wtedy? Mogę zrezygnować z kontynuowania umowy? Czy nie powinni przysłać informacji do abonenta o tym, co dokładnie zamierzają? Nie każdy czyta w internecie.
  3. Wszystko się zgadza. Ale mówiąc już ogólnie, jest jakaś umowa i strony zmieniają, czy modyfikują jej zapisy w formie aneksu do umowy ogólnej. Czy tutaj można coś takiego wprowadzić?
  4. Przedstawicielem Nc+ jest konsultant, jak z nim ustalam warunki umowy.Umowa jest wiążąca.Nie bardzo mnie obchodzi strategia firmy. " Karta cameloon ,własny dekoder i umowa na 12 miesięcy" jezeli to formalnie potwierdzi to wg.mnie jest to wiażące. Co to znaczy ze konsultant tego nie zrozumial/.To problem firmy ktora reprezentuje.
  5. Własnie chyba niezbyt precyzyjnie dopytałem.Zapytałem czy przez ten okres umowy będe odbierał od nich sygnal na tych samych warunkach i nic nie bede musial wymieniac to dostałem potwierdzenie.Ponadto oswiadczyła że gdyby cos nc chciała zmieniac to ona jest zobligowana do poinformowania mnie teraz.Ale faktycznie nie doprecyzowałem mojego pytania czyli "karta i wlasny sprzet".Wiec jak za pare dni zadzwoni i to potwierdzi to jak to zinterpretowac.Rozmowe nagram. Przeczytalem kol.support458 a jak do umowy zazycze sobie wpisanie mojego warunku to jest wiązące?
  6. Bardziej dziwi mnie to, skoro oficjalnie mówi się o końcu 2019 to dlaczego tego konsultant o tym nie mówi? Zapewnia, że w moim przypadku nic się nie zmieni, będę odbierać na swoim sprzęcie do końca umowy. A jak poproszę o wpisanie tego do umowy to będzie wiążące?
  7. Witam. Jestem nowym uzytkownikiem, a starym klientem nc+, przedtem Cyfry+. Przez wiele lat odbieralem sobie sat na swoim tunerze z kartą Cameleon. Ale konczy mi sie umowa z koncem kwietnia br. Pani dzwoni z propozycja przedluzenia na kolejne 12 miesiecy. Na moje pytanie, czy bede mial gwarancje do konca umowy, ze zadne warunki sie nie zmienia, pani powiedziala, że tak. Co radzicie? Zgodzic się (jakie warunki musza byc ujete), czy dac spokój do konca umowy i przejsc na czas nieoznaczony z nieco wyzszym abonamentem?
×
×
  • Create New...