Jump to content

ddawid6

Users
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About ddawid6

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. ddawid6

    Netia

    Dzięki, chociaż mam inne doświadczenia w kontaktach z infolinią - trafiałem na ludzi, którzy nic nie byli mi w stanie zaoferować - nawet klienci z ulicy mieli lepsze oferty. Teraz zacznę z nimi rozmowę od wysłania wypowiedzenia. Tylko czytając ten wątek widzę, że jakość TV bez zmian w Netii, czyli tylko dla masochistów Teraz mam sam net, ale skoro telewizję dostaje się gratis i w sumie za pakiet jest taniej, niż płacę obecnie za sam internet, to testowo zobaczę, jak TV od nich u mnie wygląda...
  2. ddawid6

    Netia

    Mam pytanie odnośnie dostępności ofert i różnic pomiędzy tymi na oficjalnej stronie, a tymi z ulotek od "opiekunów budynku" Na stronie w tym momencie "standard", czyli telewizja osobista + 150 Mbps to cena 50 zł i miesiąc za free, na ulotce mam to samo za 40 zł i trzy miesiące za free, a wczytując się w nią jest info o promocji "Netia dla ciebie - specjalna 2", czy "Elastyczna oferta - specjalna 2", no i na stronie Netii widzę dokumenty do nich - tylko pytanie, czy te oferty są dostępne tylko przez "domokrążców", czy mogę je dostać bezpośrednio w Netii? No i z czego w ogóle wynikają te różnice cenowe i jak jest z wyegzekwowaniem faktycznie danej oferty z ulotki? Z góry dzięki.
  3. Najlepiej zadzwonić na infolinię, sygnał jest po 5 minutach i nie musisz się godzić na kontakt w celach marketingowych itp., a przez wysłanie SMS - z automatu się godzisz. Jeśli chodzi o aktualizację, nie musi być aktywowany, żeby się zaktualizował i niektóre TV (np. Panasonic) nie chcą aktualizować na TV Puls, tylko na Kino TV.
  4. Przez pierwszy miesiąc Extra+, C+ i paczka Filmbox, przynajmniej ja tak miałem.
  5. Generalnie to interesuje mnie podstawa, żeby coś było, ale mam dwa moduły na kartę, starszy w opcji Domowy i nowy kupiony na Mundial w 4K. Na starszym za 19,99 zł mam przynajmniej Discovery i Travel (czasem coś tam można zobaczyć ciekawego pomiędzy reklamami), w nowym Start+ już nie ma, dlatego na nowym chciałem przynajmniej Comfort+. Nowszy moduł lepiej współpracuje mi z TV, dlatego też wolałbym ten zostawić - ale polityka NC+ jest beznadziejna. Na umowę moduł CAM masz za free i najniższy pakiet w tej samej cenie, co z własnym modułem. Comfort+ dają przy przedłużaniu umowy za 22,5 zł, więc czemu tego samego nie zaoferują w opcji przechodzę z karty na abo, tym bardziej, że tu używam własnego sprzętu, a nie bezpłatnie dzierżawię od nich? Miałam kilka lat umowę z dekoderem i już miałem dość tego, że przy każdym przedłużaniu umowy, ciągle trzeba negocjować, wysyłać wypowiedzenia, żeby cokolwiek zaproponowali - i w zależności od tego, na kogo trafiłeś na infolinii, dostawałeś lepsze lub gorsze warunki, a szczytem było to, jak wmawiali mi, że to, co mam obecnie już nie ma w tak niskiej cenie i zamiast negocjować lepsze warunki, negocjowałem gorsze Powinny być jasne oferty i dla każdego te same, ewentualnie uzależnione od stażu, a nie humoru konsultanta. Do tego świat idzie do przodu, w TV zupełnie nic nie ma, więc zamiast płacić abonament za TV, lepiej płacić za Netflixa, czy inne konkretne VOD, gdzie masz większość pozycji w HD, sporo w 4K - a w TV jedynie na C+ 4K serial "Kruk", trzy uspcalowane koncerty i dwa filmy miesięcznie...
  6. Dzięki za info, chociaż nie wiadomo, czy na 100% będzie taka opcja z dopełnieniem dostępna. Dla cierpliwych osób przedłużających abonament jest opcja Comfort+ do wyrwania za 22,5 zł i to byłoby dla mnie najlepsze, tylko czy w ogóle chcą ją dawać przy przejściu na abo z karty?
  7. Czy ktoś się orientuje/może komuś udało się przejść na abonament po darmowym miesiącu nc+ na kartę, na lepszych warunkach, niż są na stronie? Comfort+ poniżej 29,99 zł, czy Extra+ poniżej 49,99 zł?
×